שלום אנה,
ברשותך אפריד את השאלה שלך לשניים ואענה לכל אחד בנפרד:
1. ההבדל בין כתיבה "רגילה" לכתיבה שיווקית היא במטרה, באג'נדה.
אם יש לך מטרה כמו למכור, או להעלות מודעות לשירות שלך או לספר על אירוע, זו כתיבה שיווקית, כי היא חותרת למימוש מטרה שהוגדרה מראש.
2. לגבי קבוצות בפייסבוק שמאפשרות להעלות תכנים בנוגע לעסק, קבוצות בפייסבוק הן פלטפורמה מצוינת לקידום העסק, ואני ממליצה יותר בכיוון של פרסום אורגני.
פרסום אורגני הוא יותר בכיוון של לספר את סיפור העסק כל הזמן ופחות למכור. זה לוקח זמן, אבל בסוף משתלם.
0506202585