שלום חייה, מודיעין,
חיה שלום,
לא ציינת בת כמה הבת שלך והגיל מאוד משמעותי מבחינת השאלה האם לעשות לה אבחון דידקטי או לחכות.
מבחינה מקצועית אם מדובר על ילדה בבית ספר יסודי שמקבלת שעות שילוב הייתי מחכה עם איבחון דידקטי ומתייעצת עם המורה לגבי הקשיים שלה ועל סמך מה שהמורה אומרת הייתי מחליטה איזה סוג עזרה לתת לה. האם לתת לה עזרה של מורה מתקנת או ריפוי בעיסוק או טיפול נוירופיסיולוגי (אני מטפלת בין היתר טיפולים נוירופיסיולוגים-פיזיים בילדים שזהו טיפול שעובד בעצם על המערכות הפיסיות של הגוף ומשפר את יכולות הלימוד כמו: קריאה, כתיבה, זיכרון וריכוז)
איבחון דידקטי מומלץ לעשות בדרך כלל בסיום בית ספר יסודי ולפני העלייה לכיתה ז' ולרוב עושים את האבחון הדידקטי לשם קבלת הקלות בחטיבת הביניים או בתיכון. בדרך כלל בבית ספר יסודי המחנכת יודעת מה הקשיים של הילד ובמקרים רבים הילד מקבל עזרה מבית ספר ללא אבחון דידקטי.
במידה ויש לך שאלות נוספות בנושא את יכולה לפנות אלי באופן אישי ונדבר
בברכה
שרון
0507603244
0507603244