חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יריד עליה למודיעין

 

בשלהי חודש אפריל, ”העונה החמה” של חיפוש קהילה עבור עולים חדשים פוטנציאלים, התקיים מפגש מקוון על העיר מודיעין מכבים רעות בשיתוף פעולה עם הארגון ”נפש בנפש” ובהשתתפות עולים חדשים תושבי העיר ונציגי מחלקת הקליטה העירונית.

 

יריד עליה למודיעין

בשלהי חודש אפריל, "העונה החמה" של חיפוש קהילה עבור עולים חדשים פוטנציאלים, התקיים מפגש מקוון על העיר מודיעין מכבים רעות בשיתוף פעולה עם הארגון "נפש בנפש" ובהשתתפות עולים חדשים תושבי העיר ונציגי מחלקת הקליטה העירונית.

למפגש נרשמו יותר מ- 500 משתתפים. המפגש החל עם סרטון שבו ראש העיר מר חיים ביבס, בירך את העולים על החלטתם האמיצה לעזוב את המוכר והידוע ולעלות לארץ ישראל.

בתחילת הצגת העיר עלתה השאלה "מדוע יש לעיר שם כל-כך ארוך- מודיעין-מכבים-רעות?" אשר נתן קרש קפיצה לסקירה היסטורית על הקמת העיר שיצר התלהבות רבה. במהלך המפגש ניתן לעולים הסבר על השכונות הוותיקות והחדשות אשר נבנות בעיר וצורת הבניה הייחודית, על מרכזי התעסוקה השונים, על התחבורה ואמצעי הגישה לעיר, על מערכת החינוך המצוינת, פנאי ותרבות. כמובן שניתנה סקירה על הפעילויות המגוונות והשירותים הניתנים במחלקת הקליטה בראשות הגב’ רוזיטה ברלין והנדבך החשוב- לימוד עברית באולפן.

העולים החדשים אשר מתגוררים במודיעין מכבים רעות כבר מספר שנים שיתפו בחוויית הקליטה הטובה בעיר, על שכונת מגוריהם, על בתי הספר שאליהם הם שולחים את הילדים, ועל הפעילויות השונות והמגוונות לעולים בני הגיל השלישי.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות