חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

איך לבחור מנורה לשולחן עבודה?

 

כל מעצב פנים יודע כי עיצוב של סביבת עבודה משפיע באופן דרמטי על היכולת של העובד להוציא מעצמו את המיטב. אמרו כבר חכמים לפנינו כי ’דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם’

 

כל מעצב פנים יודע כי עיצוב של סביבת עבודה משפיע באופן דרמטי על היכולת של העובד להוציא מעצמו את המיטב. אמרו כבר חכמים לפנינו כי ’דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם’. אנחנו יודעים כי אסתטיקה היא לא רק המלצה. אלא, היא ממש יכולה לעזור לנו לעשות שינוי ברבדים שונים, גם אם אנחנו לא עד הסוף מבינים זאת במודע אלא רק בתת מודע. לכן, כאשר אנחנו מדברים על בחירה של פריטים לחדר העבודה, וודאי בתקופה כזו, אחרי מגיפת הקורונה, בימים בהם אנחנו מבינים כי נגזר עלינו לעבוד שעות רבות מהבית, אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מתאימים את הסביבה לצרכים שלנו. במאמר הבא אנחנו רוצים לדבר על הנושא הזה בהרחבה. אנחנו רוצים להסביר איך בוחרים את הפריטים המדויקים לחדר העבודה ומה אתם צריכים לעשות כדי ליהנות מפינת העבודה החדשה שלכם בדיוק כמו שמגיע לכם. רוצים לשמוע עוד?מעולה, כי אנחנו מתחילים עכשיו.

אז איך בוחרים את הפריטים המדויקים לפינת העבודה?

אז כאשר אתם מגיעים לבחור פריטים לפינת העבודה שלכם, אנחנו ממליצים לכם להסתכל על כמה דברים:

  1. חשוב להבין מה בדיוק הצרכים שלכם: לצורך העניין, כאשר אנחנו מדברים על מנורת שולחן לפינת עבודה, אנחנו מצד אחד רוצים לבחור בתאורה אשר בהחלט תאיר לנו את משטח העבודה ותייעל את העבודה שלנו. מהצד השני, אנחנו רוצים לבחור בתאורה נעימה. כזו שלא תאמץ את העיניים ותבטיח כי נוכל לעבוד בלי לסבול חלילה מכאבי ראש בהמשך וכיוצא באלו. לכן, אנחנו תמיד ממליצים פשוט קודם כל להכין כמו רשימה של הצרכים לפני היציאה לרכישה של מוצר זה או אחר.
  2. חישבו על הקו העיצובי של פינת העבודה:בעיקר בתקופה בה אנחנו חיים, בימים בהם הרבה מהתקשורת שלנו מתבצעת בזום, כלומר, בפלטפורמות אשר משקפות את המקום בו אנחנו עובדים ומשפיעות על התדמית שלנו, אנחנו צריכים לדעת איך לעצב את החדר כך שיוציא אותנו טוב. לכן, חישבו על הקו העיצובי של חדר העבודה בו אתם עובדים והתאימו את כל הפריטים לאותו קו עיצובי. מנורת שולחן יכולה לבוא בסגנון וינטאג והיא יכולה להגיע בסגנון מודרני. אין כמובן נכון או לא נכון. המטרה היא תמיד לחשוב על ההרמוניה של חלל העבודה.
  3. הבינו מה גודלו של תא השטח שלכם:לעיתים, בעיקר אם אתם הורים אשר מנסים לשלב בין עבודה ובין ילדים וכן הלאה, פשוט אין לכם מספיק מקום וזה נדמה כאילו אתם צריכים לוותר על אלמנטים. אבל זה ממש לא נכון. היום אפשר למצוא מנורת שולחן אשר מתאימה לסיטואציות שונות. כל שצריך הוא להישאר יצירתיים ולהבין בדיוק מה אתם מחפשים כדי למצוא את התוצאה הטיובה ביותר.

 

תמיד אפשר לחפש רפרנסים נוספים

העניין בעיצוב פנים הוא שהיום בעיקר, אתם ממש לא צריכים לחשוב לבד איך לעצב את פינת העבודה המושלמת. דווקא היום אפשר ללכת לרשת ולמצוא אינספור אופציות נהדרות לעיצוב מושלם של חלל עבודה מדויק לצרכים שלכם. אנחנו ממליצים לכם להיכנס לרשת, להסתכל על איך אנשים אחרים מכל רחבי העולם עשו זאת ולשאוב השראה. כמובן, אתם תמיד יכולים להיכנס לאתר ולחפש השראה לעיצובים שונים של חללי עבודה וכן הלאה. אנחנו תמיד כאן כדי לתת לכם את המיטב במחירים משתלמים ובאיכות בלתי מתפשרת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות