חיפוש

 

 
לדף הבית >>     נטע ליבנה סטייליסטית פרדס חנה >>

מהי הייחודיות של קולקציית תכשיטי בת המצווה

 

כותבת הטור הינה סטייליסטית המעצבת תכשיטי אופנה ייחודיים ומקוריים במגוון סגנונות וחומרים. תכשיטי בת המצווה מיועדים בכלל לאירועים מיוחדים ומרגשים בחייהן של הבנות וגם מהווים מתנת בת מצווה/ יומולדת מושלמת לנערות צעירות.

 

אז שהקמתי את הסטודיו לפני עשור הגיעו אלי מכל קצוות הארץ אימהות ביחד עם בנותיהן למדוד תכשיטים וזכור לי אין סוף מקרים בהן הבנות ביקשו ממני לעצב  להן תכשיט מיוחד לבת המצווה. היות ואני מתרכזת בעולם הנשים אף פעם לא הגעתי לכך. עד שיום אחד צלצלה אלי בת של לקוחה וביקשה שאני אעצב לה תכשיט לבת מצווה היא הזכירה לי שכשהייתה בת 7 הבטחתי לה שכשתגיע לגיל מצוות אעצב לה תכשיט וכך היה ומכאן נכנסתי לתוך העולם הזה ורקמתי קולקציה שלמה של תכשיטים לבת מצווה ובקולקציה החדשה ניתן למצוא צמידים, שרשראות טבעות, קשתות ומסרקיות לשיער ועגילים מגולדפילד, בציפוי זהב וכסף ובשילוב אבנים מנצנצות ואבני חן.

התכשיטים מעוצבים במראה אלגנטי ויוקרתי אולם הם קטנים ומותאמים לבנות צעירות. בקולקציה ניתן למצוא טבעות גולדפילד עדינות, חלקן חלקות וחלקן משובצות, בגדלים שונים המתאימים גם לפרקי האצבעות העליונות וגם לתחתונות.  שרשראות עדינות עם שמות ומילים הנעשות לפי הזמנה ומותאמות לכל אחת באופן אישי. תכשיטים עם סימבולים כגון סמיילי, לבבות, פרפרים, חמסות, פרסות, פפיונים, פרחים , PEACE, מפתח סול ועוד. מגוון גדול של עגילים תלויים וצמודים לאוזן. עגיל עם שם ועגילי גולדפילד קטנים ועדינים במגוון עיצובים.

בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה גם תכשיטי עורות וחוטים במגוון צבעים המותאמים גם הם לדור הצעיר.

התכשיטים  עצמם מיועדים בכלל לאירועים מיוחדים ומרגשים בחייהן של הבנות וגם מהווים מתנת בת מצווה/ יומולדת מושלמת לנערות צעירות.

יש לכם עוד שאלות לסטייליסטית נטע ליבנה? כנסו!

0523764737  

דברו איתנו ב whatsapp   

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות