חיפוש

 

 
פורום המומחים mcity
facebook שתף את פורום המומחים בפייסבוק   whatsapp

 

נושא ההודעה
שואל
מה הקשר בין בינה מלאכותית לשיפור חווית לקוח
חיים

מה הקשר בין בינה מלאכותית לשיפור חווית לקוח

כיצד נוכל לנצל את היתרונות של בינה מלאכותית לשיפור חווית הלקוח?
מה הקשר בין בינה מלאכותי...
הרחב

שלום חיים,

תודה על השאלה המעניינת והחשובה.

בתור מומחה לבינה מלאכותית ויועץ עסקי, אני בדומה לך, תמיד מחפש דרכים חדשות לעזור ללקוחות שלי להתבלט בשוק התחרותי של ימינו. לאחרונה, גיליתי את הפוטנציאל המדהים של בינה מלאכותית בשיפור חווית הלקוח, והתוצאות פשוט מדהימות!

דבר ראשון - צ'אט בוטים חכמים 24/7

אחת הבעיות הנפוצות שלקוחות שלי מתמודדים איתן היא מתן מענה מהיר ויעיל לפניות הלקוחות שלהם. כאן נכנסים לתמונה צ'אט בוטים מבוססי בינה מלאכותית פלטפורמות כמו MobileMonkey ו-IBM Watson Assistant מאפשרות לנו ליצור אסיסטנטים וירטואליים שיכולים להבין שפה טבעית, לזהות כוונות ולהגיב בהתאם ב72 שפות - וכל זה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

המלצות מדויקות

עם Amazon Personalize ו-Dynamic Yield,  אנחנו יכולים להפוך את חווית הקנייה המקוונת למותאמת אישית לחלוטין. על סמך ניתוח התנהגות הלקוח והעדפותיו, מערכות אלו מציעות מוצרים, תוכן והמלצות שפשוט קוראות את מחשבות הלקוח. זו רמה חדשה לגמרי של שירות אישי.

חיזוי העתיד. כן, כן, ממש ככה...

האם ניתן לנחש מה הלקוח ירצה עוד לפני שהוא בכלל יודע? עם Salesforce Einstein ו-Google Cloud AutoML,  התשובה היא כן! כלי בינה מלאכותית אלה מנתחים דפוסי ביקוש ומגמות כדי לחזות במדויק את הצרכים העתידיים של הלקוח. ככה אפשר להתכונן מראש ולהתאים את השירות בהתאם.

הקול של הלקוח נשמע חזק וברור

פה אנו מדברים על המשוב של הלקוחות? עם Clarabridge ו- Wonderflow, אפשר לנתח ולהבין את הסנטימנט של הלקוחות מכל פינה ברשת. בין אם מדובר בסקירות מוצר, תגובות במדיה חברתית או סקרי שביעות רצון - בינה מלאכותית יכולה להפיק תובנות מעשיות שיעזרו להתמיד בשיפור חווית הלקוח.

חוויה אישית בקליק

לבסוף, עם פלטפורמות כמו Adobe Target ו- Certona, ניתן להתאים את העיצוב, התוכן וממשק המשתמש בזמן אמת לכל לקוח באופן אישי. זה כאילו האתר או האפליקציה מדברים ישירות עם הלקוח, מבינים אותו ומספקים לו בדיוק את מה שהוא צריך.

לסיכום

בקיצור, בינה מלאכותית פותחת עולם שלם של אפשרויות מרגשות לשיפור חווית הלקוח. מצ'אט בוטים חכמים ועד חיזוי צרכים עתידיים - הטכנולוגיה הזו מאפשרת לנו לספק שירות ברמה שפשוט לא הייתה אפשרית לפני כן. אז אם גם אתה רוצה להפוך את הלקוחות שלך למעריצים נלהבים, הייתי ממליץ בחום לאמץ את הכלים מדהימים האלו.

 

לעוד שאלות בנושא בינה מלאכותית מוזמן לפנות אלי במייל: darien@roytman.co.il

0545919330
  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

הצבת תחנת ניטור אוויר בצמוד לקו התפר למדידת זיהום האוויר משריפות פסולת לא חוקיות
מאמני שחייה. האם ואיך ניתן ללמד ילד שמפחד ממים לשחות
עדכונים שוטפים נוכח המצב הביטחוני
תכנון פיננסי. כיצד ניתן ללמד את ילדינו על כסף וניהול תקציב
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות