חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מודיעין חופשית: תפסה מרובה - לא תפסה

 

התרגיל העסקי של לבקש הרבה יותר כדי להגיע לפשרה לא רק שלא עבד לאבי אלבז במו”מ מול צוות ביבס, אלא שמתברר שזה נפל כפרי בשל לידי מי שלא רצה אותו מלכתחילה בהרכב. אלבז: ”נגיב בבוא העת. המצב בדרום יותר מדאיג”

 

השמועות מי ביקש מה בפגישות המו"מ על הרכבת הקואליציה במודיעין, למה ומה קיבל, ריחפו בחלל האוויר דקה אחרי היוודע התוצאות החלקיות ובשבוע האחרון הן התעצמו. האמת היא שחלקם של השמועות התברר כדי קרוב לאמת, אבל עד שלא תצא הודעה רשמית, אין מה לעסוק בניחושים. נמתין ל 21.11.

יוצא דופן במשוואה זו הינו המקרה של מודיעין חופשית. חיים ביבס מעולם לא הסתיר את דעתו של אלבז ושות’, אבל למחרת הבחירות, לאור התוצאות הדי מפתיעות, השאיר בידי צוות המו"מ את ההחלטה והוא עצמו דאג להישמע ממלכתי: "אני פועל לפי רצון העם שאמר את דברו", אמר בכמה הזדמנויות מאז היוודע התוצאות. האומנם? במודיעין חופשית סבורים שאם יש לחיים מחשבות "טובות יותר", אזי עליו לאמר אותם בפומבי.

בצבא תמיד אומרים שכשאין אפשרות לטעון נגד המפקד, צצה לה "רוח המפקד".  כן, צוות המו"מ התיישב בהחלט מתוך פתיחות ורצון לשמוע כשרוח המפקד מרחפת, והיו מי שבסתר ליבם קיוו שיו"ר "מודיעין חופשית" יעשה להם את העבודה ו"יוציא עבורם את הערמונים מהאש"

ואבי אלבז אומנם לא הכזיב, ושימו לב לחלק מהדרישות שהוא הגיש לצוותו של ביבס ואלבז לא מכחיש: תיק החינוך של מויש, תיק הרוב של פאסי וביבס, התכנון והבניה, הנוער והספורט וזה לא סוף הרשימה היו עוד מס’ תיקים ותפקידים  שלא נתעכב עליהם כאן. 

לשאלתי אלבז כבר לפני שבוע השיב: "נפגשנו, מסרתי ומאז לא שמעתי מהם". התשובה הזו היתה נכונה במדויק גם היום, אלא שבינתיים סביר להניח שהאחרים ברובם סגרו או בדרך. 

אז מה היה לנו שם... גול עצמי במודע של אלבז או שהנאיביות הידועה שלו  לפיה סבר שזו נקודת פתיחה בלבד. כך או כך, יותר מאחד בוודאי קפצו על החבל שאלבז השמיט, ופשוט  הודיעו למי ששאל, על רשימת קניות כזו אין טעם אף להשיב.

משיחות עם מקורבים למודיעין חופשית, אין להם שום צל של ספק, שלא משנה מה היו מציעים, הם היו מקבלים כתף קרה. אז למה לא לנסות לפחות להיטיב עם התדמית התקשורתית? אצל אלבז ולוחמיו לא תמצאו שום טיפת ציניות או ניסיון לקריצה. הם כנים ואמיתיים כשהם אומרים שהם מאמינים שלא היה טעם ולכן הגישו מה שחשבו לנכון. "עם האחרים ישבו אנשי ביבס לעוד פגישה, מהם "שכחו" כאילו היו אוויר", המקורבים טוענים. האם זה נכון פוליטית וציבורית ממש לא, ו 6.500 מצביעיהם בוודאי היו מעדיפים אותם בונים מתנ"סים וחוסמים "חקיקה" דתית  בקואליציה, אבל לך תגיד להם את זה. עוד קדנציה ניפגש..

הרשימה אגב,  נשלחה כשאילתה לחבר צוות המו"מ מטעמו של ראש העיר והתשובה היתה: "כמעט מדויק".

"באמת סברת שעם סל קניות כזה ידברו איתך"? שאלתי הבוקר את אלבז.  "האם באמת חשבת לרגע שחיים יתן לך את תיק החינוך של מויש ותיק הרובע, שלא לדבר על יתר הדרישות?  האם במקרים כאלה, היה מין החוכמה, אלא אם מראש סימנת להיות באופוזיציה  להפליג ברשימה בלתי אפשרית?"

אלבז בא עם תשובה התואמת את רוח ארועי היום: "אנו מודאגים יותר ממה שקורה בדרום. לא נגיב בשלב זה לכל מיני ספינים שמופרחים מכל עבר. בבוא העת נצא בתגובה עניינית".

שאר הסעיפים פחות דרמטיים וכבר נמסר לפני מס’ ימים שיהיה סבב רציני של התיקים, כשכמעט איש לא ישאר עם התיקים שלו. העיתונאי המקומי יהודה גולן, יצא היום עם פרוט נירחב של מי יקח מה. אנו נמתין להודעה הרשמית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות