חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

מזמינים מלונות בישראל דרך הוטליה

 

הקיץ מתקרב והביקוש לחופשות בישראל נמצא בשיא חסר תקדים. אם גם אתם מתכננים להזמין בקרוב מלון בארץ, כדאי שתיכנס לאתר הוטליה, שם תוכלו למצוא מידע, מבצעים וביקורות על המלונות המובילים

 

מה זה הוטליה?

הוטליה הוא אתר אשר מרכז המון מידע על מלונות בכל אזורי הארץ וזה כולל מלונות בצפון, בדרום, במרכז וגם בסביבת ים המלח והעיר אילת. באתר ניתן לצפות בביקורות אשר נכתבו על המלונות השונים על ידי אורחים אשר שהו במקום בעבר וגם ניתן לקבל מידע על חדרי המלון, האוכל והמסעדות והמתקנים השונים שהוא מציע לאורחיו.

האם ההזמנה מתבצעת ישירות דרך הוטליה?

לא. ההזמנה מתבצעת בדרך כלל דרך האתר הרשמי של המלון או דרך אתר צד שלישי כגון אתר בוקינג המפורסם. יחד עם זאת, בחלק גדול מהמלונות המופיעים בהוטליה תוכלו לבחור תאריכים מדויקים לחופשה שלכם ולעבור בלחיצת כפתור ישירות לאתר הרשמי על מנת להמשיך בתהליך ההזמנה.

מדוע כדאי לבקור באתר המלונות הוטליה?

האתר מרכז אומנם מידע חיוני אשר חשוב להכיר לפני שמבצעים הזמנה לחופשה. זה כולל בין היתר מידע על כשרות המלון, חנייה, אטרקציות בסביבתו הקרובה ועוד. בנוסף לכך, מעת לעת ניתן למצוא דילים, מבצעים והנחות שוות אשר יכולות להוזיל את מחיר החופשה שלכם בעשרות אחוזים.

הזמנת חופשה לפי מאפיינים ספציפיים

בהוטליה ניתן למצוא מגוון רחב של כתבות אשר מתייחסות למאפיינים ספציפיים כגון מלונות בתל אביב עם בריכה מחוממת או עם ג’קוזי, מלונות באילת חצי פנסיון או על בסיס הכל כלול וגם מלונות המתאימים לזוגות או למשפחות. אחת מהמטרות שלשמן הוקם האתר היא הנגשת מידע וזאת מתוך מחשבה על הגולש אשר לא תמיד מצליח למצוא את מבוקשו בצורה קלה ונוחה, בשל היצע המלונות הנרחב הקיים בישראל.

טיפים לבחירת מלונות בישראל

צוות המומחים של האתר, ריכז בעבורם מספר טיפים חשובים לבחירה של מלון לחופשה הבאה שלכם:

ביקורות: כדאי מאוד להסתכל על המלצות, חוות דעת וביקורות מאחר וזהו פרמטר חשוב למדי אשר יכול לספק לנו מידע חשוב על החוויה הצפויה במלון.

מחיר: חשוב לבדוק אחר הנחות, מבצעים ודילים שווים וזאת על מנת להוזיל את מחיר החופשה.

חדרים: כאשר אתם בוחרים מלון, נסו להבין האם בחדר יש מרפסת, מה האיבזור הקיים בו וגם מה הגודל שלו.

מתקני המלון: האם יש במלון בריכה? מה לגבי ג’קוזי או מתחם ספא מפנק? נסו להבין מה תקבלו במהלך החופשה והאם תידרשו לשלם על כך בנפרד או שמא השימוש במתקני המלון כרוך במחיר ששילמתם בעת ההזמנה.

אוכל ומסעדות: פרמטר נוסף ומשמעותי בבחירת מלון הוא האוכל והמסעדות הקיימות בו. כמה מסעדות יש? מה שעות הפתיחה שלהן? מה יש בתפריט והאם הוא כשר? בדקו זאת לעומק מול צוות המלון טרם הזמנת החופשה.

למידע נוסף והזמנת חופשות במלונות בישראל היכנס כעת לאתר הוטליה

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות