חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

מיכל כהנא לוי הצטרפה לרשימת חיים ביבס

 

רשימת ”חיים במודיעין מכבים רעות”, בראשות ראש העיר חיים ביבס, נחשפה לפני מספר שבועות באירוע הרמת הכוסית השנתית, שנערך באולם עינן. בעת הצגת המועמדים ניתן היה לראות מספר פנים חדשות, ובולט היה שרובן שייכות לנשים מהעיר שבחרו להיכנס לראשונה לתחום הפוליטי

 

רשימת "חיים במודיעין מכבים רעות", בראשות ראש העיר חיים ביבס, נחשפה לפני מספר שבועות באירוע הרמת הכוסית השנתית, שנערך באולם עינן. בעת הצגת המועמדים ניתן היה לראות מספר פנים חדשות, ובולט היה שרובן שייכות לנשים מהעיר שבחרו להיכנס לראשונה לתחום הפוליטי.

אחת מהן היא מיכל כהנא לוי, ששימשה עד לאחרונה יועצת משפטית ומנהלת המחלקה המשפטית בחברת נדל"ן ציבורית, וכיום בעלת משרד עורכי דין בתחום המקרקעין בעיר מודיעין מכבים רעות. מיכל, אשר מוקמה במקום השביעי ברשימה, היא בת 43, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטתבר אילן, ובעלת תואר שני במינהל עסקיםעם התמחות באסטרטגיה ויזמותמאוניברסיטתתל אביב. היא נשואה ואמא לשלושה ילדים, וב-19 השנים האחרונות עובדת כעורכת דין בתחום המקרקעין.

מיכל גדלה והתחנכה בפתח תקווה, בבית דתי ציוני של "הכיפות הסרוגות", ועברה את המסלול הרגיל של אולפנה ושירות לאומי. בשנת 2002, לאחר שהתחתנה וילדה את בנה הבכור, עברה עם משפחתה לעיר מודיעין. "בתחילת הדרך המשפחתית שלנו", מספרת מיכל, "שימרנו את אורח החיים הדתי ממנו באנו, ובננו הבכור למד בבית ספר ’נתיב זבולון’ בעיר. יחד עם זאת, הרצון לחנך את ילדינו בדרך של פלורליזם יהודי הביא אותנו לחפש מסגרת אלטרנטיבית וכך הגענו ליזמ"ה - בית ספר ששם דגש על שוויוןהזדמנויות מגדרי וחיזוק המעורבות והעשייה החברתית, והכל ברוח היהדות המתקדמת הנותנת מקום לכל זרמי היהדות על כל גווניה."

כך החלה מיכל, במקביל לעיסוקיה המקצועיים, לפעול גם בתחום החינוך. היא פעילה ותיקה בהנהגת ההורים של בית הספר, וכן שימשה כחברת ועד מנהל וכיושבת ראש ועדת החינוך בעמותת יזמ"ה בעיר, שם הייתה שותפה להחלפת ההנהלה ולמהלכים לפיתוחו וקידומו של בית הספר והכרתו כבית ספר ייחודי, אשר מאמין בפיתוח התלמידים וכישוריהם תוך זיהוי חוזקותיו הייחודיות של כל תלמיד ותלמיד.

מיכל מספרת שכיום משפחתה מנהלת אורח חיים מסורתי, ושאחד הדברים החשובים לה ביותר הוא שמירה על חיי שיתוף של דתיים וחילונים בעיר על כל הזרמים והגוונים של היהדות: "במשך שנות התפתחותה של העיר, הצליח ראש העיר שלנו לפתח מארג מדהים בין דתיים וחילונים, של חיים משותפים, זה לצד זה, תוך כבוד הדדי, שיתוף, וצעידה בדרך שלובי ידיים. אני רואה את החיים המשותפים כבסיס קיומנו כחברה, וזה אחד הדברים החשובים ביותר בעיני, אותו גם ארצה לקדם כחברת מועצה. עלינו לשמור על מרקם קהילתי זה כעל בבת עינינו, ולטרפד כל ניסיון של בעלי אינטרסים זרים לפגוע בו."     

נושא זה אינו התחום היחיד בו תרצה מיכל לעסוק כחברה במועצת העיר. לדבריה, במשך שנים היא נאלצה בכל בוקר לצאת לעבודה מחוץ לעיר, ולכן מבינה מקרוב את החשיבות שיש להמשך הגדלת מקומות התעסוקה בעיר, באמצעות הבאת חברות הייטק ואחרות לאזורי התעשייה. בנוסף, היא מספרת, "כמי ששימשה בשבע השנים האחרונות בתפקיד בכיר בקבוצת חברות נדל"ן ציבורית, ובאה מהעולם העסקי, חשוב לי מאוד לקדם נשים לתפקידי ניהול. כמעט תמיד הייתי האישה היחידה סביב שולחן הישיבות והייתי רוצה לראות את זה מתאזן. כמו כן, כאמא לילד מתבגר המתנהל בתחבורה ציבורית, אין לי ספק כי חייבים לייעל את התחבורה בעיר. אני רואה את נושא זה כאחד מהנושאים אותם תצטרך מועצת העיר החדשה לשפר, והייתי שמחה להירתם לאתגר זה."

ראש העיר, חיים ביבס: "מיכל כהנא לוי היא דוגמה ומופת לאיכות הנשים המצוינת שיש לנו בעיר ושצריכה גם לייצג את התושבים במועצה. כאחת מתוך שבע הנשים שבחרתי בעשירייה הראשונה ברשימה שלי, אני מאמין שיש לה את היכולת לקדם ולהוביל נושאים החשובים לתושבי העיר, וכך להביא את עמדותיהם המגוונות לשולחן המועצה, ומאחל לה הצלחה רבה."

מיכל כהנא לוי: "גדלתי בבית שחינך לנתניה ולעשיה ציבורית, וכל אחד מאחיי ממשיך את הדרך הזו גם בחייו הבוגרים. אני סבורה, שאם אנחנו רוצים שדברים יקרו, עלינו לקום ולעשות. פשוטו כמשמעו. לקחת אחריות ולפעול לעשייה ולשינוי. במהלך שנותיי בעיר צפיתי בפעילות הענפה של ראש העיר למען העיר שלנו, בהתפתחות המטאורית של העיר בשנים ספורות, ובחזון שנגד עינינו קרם עור וגידים, אבל עדיין יש משימות להשלים, דברים לשפר ולדייק, רעיונות לקדם ולפתח, ולכן, כשניתנה לי האפשרות להצטרף לעשייה, לא היססתי לרגע."

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות