חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

קופסאות קרטון מעוצבות – כדי שהמוצר שלכם ידבר בשפה הנכונה

 

מיתוג ושיווק הולכים יד ביד עם איכות המוצר ושמו הטוב של העסק. עוד פרט חיוני ברשימת פרטי החובה הדורשים את תשומת ליבם של מפתחי המוצרים בכל התחומים, קופסאות קרטון מעוצבות הן פתרון שאי-אפשר בלעדיו

 

מיתוג ושיווק הולכים יד ביד עם איכות המוצר ושמו הטוב של העסק. עוד פרט חיוני ברשימת פרטי החובה הדורשים את תשומת ליבם של מפתחי המוצרים בכל התחומים, קופסאות קרטון מעוצבות הן פתרון שאי-אפשר בלעדיו.

עיצוב קופסאות האריזה של המוצרים שלכם הם אספקט קריטי במיתוג. לא צריך לתהות לגבי זה יותר מדי, שכן החברות הגדולות ביותר משקיעות בעיצוב הקרטונים שלהם, ומי שיודע שיווק וצמיחה של חברה ומותג מבין שהכי פשוט זה להסתכל על הגדולים ביותר, וללכת בצעדיהן לעבר הצלחה מסחרית.

אם יש לכם מוצר שאתם משווקים או חושבים לשווק, יהיה מה שיהיה, אתם קוראים כעת מידע שיכול לשנות לגמרי את אחוזי ההצלחה של מאמצי השיווק שלכם והחדירה של המוצר או המוצרים שלכם לשוק. במידה ועיצבתם נכונה את אריזת המוצר, אתם בדרך להצלחה מסחררת.

מה חשוב במיוחד בעיצוב הקרטון שעוטף את המוצר שלכם?

  • מיתוג נכון לקופסא עצמה– בעוד שמיתוג המוצר עצמו חשוב, הרי שבסופו של דבר, מרבית המוצרים מגיעים ארוזים, ומה שתופס את העין של הלקוח המשוטט בין דוכני החנות, פיזית ומקוונת כאחד, זו בדרך כלל האריזה. לכן המיתוג של הקופסא, שחייב להתקשר למיתוג המוצר כמובן, צריך להיות עם מחשבה אחרת, כאילו מיתוג האריזה הוא מיתוג מוצר בפני עצמו.
  • בטיחות התכולה– מוצרים שונים מגיעים ברמת רגישות שונה, ויצרנים רבים לוקחים את זה בחשבון כאשר הם אורזים את המוצרים שלהם. זה נכון, הרבה מוצרים רגישים כמו בלנדרים או מיקרוגלים מגיעים לעיתים בקופסאת קרטון דקיקה למדי, אך מבפנים הם כמעט תמיד יהיו עטופים בקלקר מגן כדי לשמור עליהם מפני מהמורות ומכות יבשות שיפגעו בתפקוד שלהם, ואולי אפילו ישברו אותם. לכן קחו בחשבון את מיגון המוצר שלכם בתוך האריזה, בטח אם מרבית המוצרים שלכם עוברים שינוע או שילוח בשירות משלוחים לאחר קנייה מקוונת.
  • נראות ושקיפות– יש קופסאות המציגות את תכולתן, באופן מלא או חלקי, ואחרות מסתירות את כולו. לפעמים זה מכורח המגבלות הטכניות במפגש בין המוצר ובין יכולות האריזה, ולפעמים זו בחירה מתוך רצון לשמור על המוצר בטוח או פשוט עניין של מיתוג. כך או כך, יש לקחת זאת בחשבון כאשר ניגשים לעצב את קופסאת הקרטון הנכונה למוצר שלכם. קופסא אטומה למוצר מזון לטייק-אווי או שירות קייטרינג לרוב לא תהיה זהה לקופסא של מארז שי לחג עם יינות, שוקולדים וכיו"ב, שם תרצו דווקא להראות את התכולה החגיגית.

לא בטוחים אם זה בשבילכם?

קופסאות קרטון מעוצבות מתאימות באמת לכל ענפי הייצור וכמעט לכל סוגי המוצרים בעולם. התעשיות המשתמשות באריזות הקרטון הממותגות כוללות את חברות ההייטק ומוצרי הטכנולוגיה השונים, מותגי אופנה גדולים וקטנים לצד מותגי פארמה. כל עולם האיקומרס דורש אריזות ממותגות וחזקות למשלוחים, וכמובן שכל הקשור בקד"מ.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות