חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפליות 2024 >>

”שחר – עושים חינוך” השיקה את מטה הבחירות של  הרשימה ב`קייזר סנטר`

 

עידן חמי, יו”ר סיעת ”שחר- עושים חינוך” באירוע: ”זו התרגשות גדולה  לקבוע מזוזה במטה הבחירות החדש שלנו. מטה הבחירות נועד כדי לספק מקום לפעילי ומתנדבי הרשימה לעבוד ולגייס תמיכה מתושבי העיר ופעילים נוספים לרשימה.

 

"זו התרגשות גדולה  לקבוע מזוזה במטה הבחירות החדש שלנו. מטה הבחירות נועד כדי לספק מקום לפעילי ומתנדבי הרשימה לעבוד ולגייס תמיכה מתושבי העיר ופעילים נוספים לרשימה.  אבל לא פחות מכך, מטה הבחירות יהיה כתובת עבור תושבי העיר להגיע ולשאול שאלות, להגיע ולהכיר את חברי הרשימה.

"שחר – עושים חינוך" השיקה השבוע את מטה הבחירות של הסיעה בקייזר סנטר בעיר, בהשתתפות עשרות תושבים, פעילים וחברים. כמו כן, באירוע לקחו חלק כל חברי הרשימה וכן הרב של בית חב"ד במכבים – רעות , הרב נוימן.

במרכזו של האירוע התקיימה קביעת מזוזה למטה החדש שנפתח במרכזי המסחרי ’קייזר סנטר’ בעיר (נמצא בחזית הראשית של המרכז בקומה ה-2) וכן התקיימה פעילות לילדים שהועברה על ידי "אירית הספורטאית"

עידן חמי, יו"ר סיעת "שחר- עושים חינוך" אמר באירוע:

"זו התרגשות גדולה  לקבוע מזוזה במטה הבחירות החדש שלנו. מטה הבחירות נועד כדי לספק מקום לפעילי ומתנדבי הרשימה לעבוד ולגייס תמיכה מתושבי העיר ופעילים נוספים לרשימה.  אבל לא פחות מכך, מטה הבחירות יהיה כתובת עבור תושבי העיר להגיע ולשאול שאלות, להגיע ולהכיר את חברי הרשימה".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות