חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתקן חניה לאופניים - כל מה שאופניים צריכים במתקן אחד

 

דניאלה נוהגת לקום כל יום בחמש בבוקר ולצאת לרכיבה על אופניים. עם הזמן היא גילתה שבבניין שלה יש עוד חובבי אופניים והם התחילו לצאת לרכיבות משותפות. לדניאלה קצת מציק מה שקורה בסיום הרכיבה

 

דניאלה נוהגת לקום כל יום בחמש בבוקר ולצאת לרכיבה על אופניים. עם הזמן היא גילתה שבבניין שלה יש עוד חובבי אופניים והם התחילו לצאת לרכיבות משותפות. לדניאלה קצת מציק מה שקורה בסיום הרכיבה- חלק מעלים את האופניים לדירתם (בבניין אין מעלית כך שלא מדובר בפעולה נוחה במיוחד), חלק משעינים אותם בצורה מרושלת על הקיר של הלובי וחלק קושרים אותם לאחד העמודים שבחוץ. דניאלה חושבת שלאופניים מגיע את הכבוד הראוי ויש לדאוג להם לחניה נוחה ומסודרת. מה הפתרון? מתקן חניה לאופניים.

מתקן חניה לאופניים - למה זה נחוץ?

למה בכלל צריך חניה מיוחדת לאופניים? זה הרי כלי קטן שאפשר להניח אותו בכל מקום, אז למה צריך להשקיע בחניה בשבילם?  אז נכון, אמנם לא צריך להשקיע, אבל זה גם אחד היתרונות- מתקן חניה לאופניים הוא מתקן קטן מברזל המעוגן לקרקע באמצעות ברגים, לא צריך להשקיע בבניה שלו (הוא מגיע מוכן) והוא לא תופס הרבה מקום. ואם אתם שואלים למה בכלל צריך לבזבז עליו כסף אם אפשר פשוט להשעין את האופניים על כל קיר או סתם להניח על הרצפה, חשוב שתדעו שלמתקן יש חשיבות גדולה מכמה סיבות:

אסתטיקה - המתקן מאפשר להעמיד בצורה מסודרת מספר זוגות אופניים אחד ליד השני. המראה המסודר נראה נעים לעין, הרבה יותר מאשר אופניים המפוזרים בכל פינה.

בטיחות - הנחת אופניים בצורה לא מסודרת יכולה להוות בעיה בטיחותית. למשל אופניים המונחים על הרצפה יכולים להוות מכשול מאחר ואנשים יכולים להיתקל בהם ולמעוד.

מניעת גניבות - ניתן לקשור את האופניים למתקן באמצעות מנעול ייעודי.

מקומות נפוצים להצבת המתקן

למעשה אין מקומות ספציפיים בהם מקובל להתקין מתקן חניה לאופניים. האופניים הם כלי התניידות מאוד פופולרי וכמעט בכל מקום, בין זה בניין מגורים ובין אם זה מקום ציבורי, מבקרים רוכבי אופניים ולכן מומלץ להתקינו בכמה שיותר מקומות, להלן רשימה חלקית- בתי ספר, מסעדות, מרכזים מסחריים, מוסדות בריאות, חניונים, פארקים ציבוריים, גני שעשועים, מגרשי ספורט וכו’.

נחזור לדניאלה היא פנתה לוועד הבניין והציעה לרכוש מתקן שיוצב בכניסה. הצעתה התקבלה בחיוב וכעבור שבוע כבר הוצבו ליד הבניין שני מתקנים. ללא ספק מדובר בהקלה משמעותית ופתרון מצוין עבור רוכבי האופניים בבניין שלא מבינים איך לא חשבו על זה קודם. גם בבניין שלכם מתגוררים מספר רוכבי אופניים? מתקן חניה לאופניים הוא מענה מצוין עבורם.

קרדיט ל- Safety-Products

 
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות