חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

23 תלמידי כיתה ח1 מעירוני ב` נדרשו להיכנס לבידוד בבתיהם

 

ריקי נגרי, מנהלת בי”ס עירוני ב’ פרסמה הודעה ולפיה 23 תלמידים מכיתה ח1 רותקו לבתיהם למשך שבועיים. הסיבה משלחת מגרמניה ביקרה לפני שבוע באתר קאסר אליהוד  שבנהר הירדן בצפון וקבוצת התלמידים הנ”ל שהתה שם באותה עת. ביה”ס נתן הנחיות להורי התלמידים

 

מודיעין שוב בתמונת הקורונה. ריקי נגרי, מנהלת  בי"ס עירוני ב’ פרסמה הודעה בזו הלשון: "היום התפרסם כי משלחת מגרמניה שטיילה בארץ הייתה נגועה בקורונה. פורסם המסלול של המשלחת שכלל ביקור ב3/5 באתר קאסר אליהוד. (בנהר הירדן) 23 תלמידי כיתה ח/1 ביקרו במקום בזמן ביקור המשלחת.

לאור זאת ובהתאם להנחיית משרד הבריאות והרופאה המח וזית על כל מי שהשתתף בסיור ) תלמידים, מורים ומאבטח( לשהות בבידוד ביתי 14 ימים ממועד הסיור, משמע עד ה 3.19. על כל תלמיד לדווח באופן עצמאי דרך הקישור של משרד הבריאות על הבידוד שלו וכך יעקבו אחר מצבו. ההנחיה היא שרק המעגל הראשון שהיה בקרבת המשלחת ישהה בבי דוד .

במידה ומישהו מהמבודדים חש ברע, או במידה שחלילה יהיו לו סימפטומים של המחלה ) בעיקר חום( עליו לדווח למשרד הבריאות ולמד״א ובהתאם אנו נקבל הנחיות להמשך. אנחנו נהיה בקשר עם התלמידים וההורים. אנו מאחלים המון בריאות לכולם ומקווים שהבידוד יסתיים ללא התפתחויות נוס פות.

לכל שאלה נוספת בנושא אפשר לפנות למשרד הבריאות *5400 בברכה, ריקי נגרי מנהלת בית הספר עירוני ב ע״ש רבין, מודיעין

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות