חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שני נצחונות לנוער-על של עוצמה מודיעין

 

שחקני נוער-על של המאמן איתי מידן נצחו בחוץ את פתח תקוה 79-55 ובבית את הפועל ירושלים 76-66

 

בעונת הכדורסל 2021-22 משחקות במועדון כדורסל עוצמה מודיעין 31 קבוצות ליגה, עם שחקניות ושחקני כדורסל מכיתה ה’ עד י"ב, חיילים, סטודנטים ובוגרים. שלוש מבין הקבוצות הללו הן קבוצות נוער, ובהם משחקים שחקנים בכיתות י"א-י"ב וחריג גיל בוגר תיכון. 
בעונה שעברה העפילה קבוצת הנוער הבכירה של עוצמה לליגת -העל, והשנה היא משחקת בליגת-העל דרום.הקבוצה מלווה בארבעה אנשי מקצוע לכל אורך העונה - המאמן איתי מידן, ולצדו עוזר המאמן עידן מלאכי, שרון שיקווה מנהלת הקבוצה, ואשר חגי, המנהל המקצועי, שנמצא עם הקבוצה בכל משחק. הקבוצה משחקת בבית התחתון של ליגת נוער-על, שלדברי מידן "מדובר בבית מאד איכותי, שמתוכו שתי קבוצות יעלו לפלייאוף, ושלוש האחרונות ירדו ליגה. זה מצב מאד מלחיץ, בייחוד לאור העובדה שהפסדנו שני משחקים מול גבעתיים בשנייה האחרונה של המשחקים, והפסד גם באשקלון. אבל הפעם נצחנו בפתח תקוה עם הפרש של 30 נקודות, בתצוגת כדורסל מדהימה!"
הקבוצה הגיעה לשבוע חשוב מאד, עם רצף של שלושה הפסדים. שניים מהם היו לגבעתיים, קבוצה מאד חזקה, שמתחרה על שני המקומות הראשונים. בשני משחקים שהתקיימו בשבוע אחד בין הקבוצות, נחלו השחקנים ממודיעין הפסדים בשנייה האחרונה של המשחקים.
המשחק בפתח תקוה
עם שני הפסדים לגבעתיים בשנייה האחרונה ועוד הפסד לאשקלון, במשחק שהיה בשליטת אשקלון לכל אורכו, יצאו מידן והשחקנים שלו לפתח תקוה, למשחק על העונה.
השחקנים הראו אופי, באחד המשחקים הכי טובים של הקבוצה בעונה הנוכחית ובכלל של הנוער על באחד המגרשים היותר קשים בליגה.
מהשנייה הראשונה הקבוצה שלטה, תקפה את הטבעות, נפלה על כדורים אבודים ופשוט שלטה במשחק.
הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 22-16 לטובת עוצמה מודיעין
במחצית התוצאה הייתה 39-27 לעוצמה מודיעין
במחצית השנייה השחקנים של מידן הפגינו שליטה מוחלטת על המשחק
המשחק הסתיים בנצחון של עוצמה מודיעין תוצאה 79-55
מידן: "הגענו לשבוע מאד מאד חשוב, במהלכו חשבנו על פתרונות איך מרימים את החבר’ה אחרי ההפסדים. זה היה שבוע מאתגר, בו הקבוצה הייתה חייבת לאסוף את עצמה, ובחג הפורים יצאנו למשחק בפתח תקוה, שם הם הוכיחו שהם מסוגלים לאסוף את עצמם, ועשו זאת בצורה הרואית!"

המשחק מול הפועל ירושלים
המשחק הבא נערך מול הקבוצה הראשונה בטבלה - הפועל ירושלים
בשני המשחקים הקודמים שלהם בירושלים, עוצמה מודיעין הפסידו הפסד חד ספרתי, אחרי שהיוו יריב לכל אורך המשחקים, אבל עדיין הייתה תחושת רוחק מהנצחון עצמו.
במשחק הזה, שהתקיים באולם הבית של עוצמה מודיעין, מלאו כ-250 איש את היציעים, כי ידעו שצפוי משחק טוב מול יריבה מאד חזקה, ושמדובר בקרב מאד חשוב בשביל הקבוצה הביתית.
היציע היה מלא עד אפס מקום בשחקניות ושחקני הליגה במועדון, הורים ובני משפחה, וכן שחקני חיזוק מקרב דור העתיד - שחקניות ושחקנים בחוגי הכדורסל של בית הספר העירוני לכדורסל בניהול MVP האקדמיה לכדורסל. השחקנים הצעירים הוזמנו להיות קהל במשחק, כדי להגביר את החיבור בינם לבין שחקני קבוצות הליגה, ולהציג בפניהם מודלים לחיקוי - שחקנים שהחלו את דרכם, כמותם, בחוגי הכדורסל, ובחרו באורח חיים של ספורטאים במסגרת משפחת עוצמה מודיעין. במחצית אף חולקו לכל ילדי בית הספר חולצות של עוצמה מודיעין.
השחקנים של מידן פתחו את המשחק טוב, והובילו את הרבע, שהסתיים בתוצאה 22-13 לטובת הביתיים.
אל המחצית ירדו ביתרון של 7 נקודות, בתוצאה 41-34
ברבע השלישי והרביעי הפגינו המון אופי ומלחמה, עם סלים גדולים.
בכל פעם שירושלים הגיבו עם מיני ריצה והורידו את ההפרש ל5-6 נקודות, מודיעין עשו מהלך גדול, והגדילו ל-10 הפרש.
המשחק הסתיים כשנוער-על עוצמה מודיעין נצחו בבית, במשחק הכי גדול שלהם בנוער-על, את הפועל ירושלים בתוצאה 76-66. 

איתי מידן: "זה היה נצחון ענק. הקהל והאווירה היו נצחון גדול יותר! כל השחקנים שעלו לפרקט הביאו שינוי ומשהו טוב. עברנו הרבה השנה - פציעות, העדרויות ועוד - יצאנו למשחקים נגד פתח תקוה וירושלים אחרי 3 הפסדים רצופים, שהגיעו אחרי הפסקה ארוכה. הפסדים אלה עוררו אצלנו תחושות פחות טובות, אבל ידענו להסתכל קדימה, על המטרה הבאה.
במהלך השבוע שקדם למשחק, הקבוצה עבדה סביב השעון בהכנה למשחקים. ראוי לציון עוזר המאמן, עידן מלאכי, שהוביל סקאוט ווידאו, ויש לו חלק מאד גדול בעשייה, ושרון שיקווה, מנהלת הקבוצה, שמגיעה לה מילה ענקית על כל העשייה שלה לכל אורך העונה, ולאשר חגי, שתמיד שם עבור הקבוצה ומלווה אותה בכל רגע העונה, החל ממחנה האימונים ועד אחרוני המשחקים.
אני מאד שמח שהשחקנים הרימו את עצמם, ברמה הכי גבוהה שאפשר לצפות מספורטאים, והנצחונות האלה מוקדשים להם.
במשחק נגד ירושלים הייתה אווירה מיוחדת, המון קהל הגיע ותמך. החבר’ה הגיבו במאמץ הרואי על הפרקט, ואני מאד שמח שנצחנו." 

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין: "מחלקת הנוער של עוצמה מודיעין נמצאת בצמרת הכדורסל הישראלי, בזכות העבודה המקצועית שנעשית במועדון. כל הכבוד לאשר חגי, לאיתי מידן, לכל הצוות ולשחקנים!"

אשר חגי, מנהל מקצועי: "אחרי שבוע קשוח, עם שני הפסדים לגבעתיים בנקודה בסל מכריע, הצליחו המאמן איתי מידן ועוזר המאמן עידן מלאכי להרים את הקבוצה, ולעשות שני נצחונות מדהימים, בהפרשים גדולים, ולנצח את הפועל ירושלים, פעם ראשון בהסטוריה, במשחק קובע בנוער-על. השחקנים הפגינו כדורסל מעולה, עם קשיחות ואופי. זו גאווה גדולה!"

לביא חלפי, מנהל התפעול והרכז החברתי של המועדון: "אנחנו רואים בקבוצה הזאת את כל מה ששאפנו אליו בתחילת התהליך, ובשחקנים האלה אנחנו מזהים את הד.נ.א. שרצינו ליצור למועדון.
בתחילת הדרך, קבענו את ארבעת ערכי הייסוד של המועדון – מקצוענות ומצוינות, ערכים חינוכיים חברתיים, גאוות יחידה, תחושת שייכות ומשפחתיות ואהבת המשחק.
הקבוצה הזאת היא התגלמות כל הערכים האלה. זו קבוצה שמשלבת מסגרת מקצועית עם מסגרת חברתית. קבוצה מאד ערכית שגם רצה, לוחצת ואינטנסיבית מבחינת הכדורסל.
לאחרונה, בחרנו להעמיק את תחושת החיבור, גאוות היחידה ותחושת השייכות, כשהזמנו גם את כלל משפחת עוצמה מודיעין, ובנוסף גם שחקנים צעירים, תלמידי כיתות א’ עד ד’, להיות קהל במשחק. כל ילדי בית הספר לכדורסל שהגיעו למשחק קבלו מאתנו חולצות בצבעי המועדון של עוצמה מודיעין – שחור ולבן. החלטנו לחלק מרצ’נדייז של המועדון, בשביל לקרב את השחקנים הצעירים, ליצור בהם גאוות יחידה, תחושת שייכות ומשפחתיות, שהם בסולם הערכים של המועדון, ותואמים את המוטיב המרכזי שמלווה אותנו - Together We Are Better."

בדף הפייסבוק של המועדון נכתב לאחר המשחק:
ערב גדול שייזכר לשנים, בזכות המוטו שלנו, שניכר בכל מי שנכח באולם: togetherwearebetter#

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות