חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

ד”ר ירון זיו אצל פאולה וליאון

 

יהורם גלילי, סופר, עורך ספרותי, משורר ואיש תקשורת ממודיעין, קפץ בשבוע שעבר יחד עם ד”ר ירון זיו, עובד סוציאלי קליני, מטפל זוגי ומשפחתי, לאולפני תכנית הטלוויזיה ”פאולה וליאון” המשודרת בערוץ 12, על מנת להסביר כיצד משפיעה הקורונה על הזוגיות וגם על ההורות.

 

יהורם גלילי, סופר, עורך ספרותי, משורר ואיש תקשורת ממודיעין, קפץ בשבוע שעבר יחד עם ד"ר ירון זיו, עובד סוציאלי קליני, מטפל זוגי ומשפחתי, לאולפני תכנית הטלוויזיה "פאולה וליאון" המשודרת בערוץ 12, על מנת להסביר כיצד משפיעה הקורונה על הזוגיות וגם על ההורות.

במהלך הראיון גילה ד"ר זיו לפאולה שהיא עושה טעות כאשר היא מכינה לבתה המתבגרת סלט כמעט בחצות הלילה – במקום להציב לה גבולות ולהגיד לה שהיא תכין סלט בעצמה או שתלך לישון בשעה כה מאוחרת.

הביקור האחרון של גלילי באולפן של "פאולה וליאון" היה לא מזמן עם ד"ר אחר –ד"ר דרורה בהרל, עד לא מזמן תושבת מודיעין. זה קרהלקראת צאתו לאור של ספרה החדש "לכבוש את ההימלאיה – לטייל עם מוגבלות", המתאר את מסעותיה המאתגרים בצפון הודו ובנפאל ואותו ערך גלילי. במהלך שנת 2020 הצליח גלילילהשיג כ-20 ראיונות טלוויזיוניים עבור לקוחותיו בתוכניות טלוויזיה שונות בערוץ 12, בערוץ 13 ובערוצים טלוויזיה נוספים.

כיתוב תמונה:
יהורם גלילי עם ד"ר ירון זיו בכניסה לאולפני "פאולה ולאון" בערוץ 12
צילום: גלילי תקשורת שעושה גלים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות