חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

היחידה לכריכים מיוחדים / האיש שבא לסעוד

 

במדינה שבא הכל קשור לצבא ולבטחון וכל שקמיסט הוא שושואיסט. המוסד לסנדוויצ’ים מיוחדים הוא מקום שחובה שיהיה. היינו מספרים לכם  למה אבל אז נצטרך להרוג אתכם. נו טוב , שכנעתם אותי

 

"המוסד לסנדוויצים מיוחדים", הוא תחנת בשרים קטנה ומסקרנת בכיכר רבין, המציע  סנדוויץ’ בשר מלא שחיתות. עד לפני זמן לא רב, המקום התהדר בכריך מיוחד אחד. כן כן, אחד. אונטריב מבושל ארוכות ברוטב ברביקיו בייתי וסרירצ’ה שיקפיץ טעמים. והנה עכשיו לאחר דיונים וציפייה מגיע  סנדוויץ’ מס’ 2: אותו נתח אונטריב שבושל בוואקום במשך לילה שלם, בתוך הציר של עצמו, נוטף עסיסיות, נפרס לפרוסות דקות ונכנס ללחמניה רכה וארוכה, עם רטבים ביתיים ומעט חריפות, והסנדוויץ’ כולו נטבל בציר הבשר בו בושל כל הלילה כדי להעניק עסיסיות ללחמניה.

הרעיון של פתיחת מקום שמתבסס על כריך אחד בוורסיה שונה הוא מלא סיכונים ומעניין. כל כריך נעשה פה עם המון תשומת לב והשקעה כדי שתצאו מעונגים, למרות שכל המטרה היא שתאכלו ותלכו כי המקום עצמו תקוע כדוכן על אבן גבירול בואכה כיכר רבין.

הלחמניה אוורירית ומעט מתקתקה, הבשר עסיסי ומלא מיצים והרוטב עוטף את הכל בהרבה אהבה ולפעמים מעט יותר מידי מאפיל על הבשר. בכלל, כל הקונספט השליך אותי בגעגועים לכריך השפונדרה האלמותי של יונתן בורוביץ מקפה 48 שלעולם ישאר כריך הבשר הטוב ביותר בעיני.

אבל גם פה תקבלו מנה מצויינת, עסיסית שמקבלת חיזוק מטורף מצד צ’יפס אמיתי שעשוי מתפוחונים קטנים שרוסקו,בושלו,  טוגנו וקיבלו פריכות משגעת שקשה להפסיק לנשנש אותה ובהחלט גם שווה להגיע ולאכול רק אותה. . החוויה עצמה שהחלט שווה ביקור וההשקעה של כל כריך עושה את ההבדל.

הקאץ- המחיר- החבר’ה שהרימו את המקום, ניר סיויק ואמיר פייגנבוים מאד משקיעים במוצר שלהם ובחומרי הגלם ולמרות שגודל הלחמניה הוא לא ענק התימחור שלה הוא לא זול- אבל בהחלט שווה לחוות אותו לפחות פעם אחת!

מחיר ארוחה במוסד, הכוללת סנדוויץתפוחי אדמה ושתיה קלה - 50 ₪.

ארוחה כולל בירה במקום שתיה קלה: 55

כתובת: רחוב אבן גבירול 67, תל אביב 03.5629896

 

אורן בקר כובש את השוק עם מוצר חדש

כל חובבי האפיה והקונדטוריה ישמחו לשמוע שמוצר חדש עומד לשטוף את מדפי הסופרים. "דזרט". את המוצר החדש בנה, ייעץ ומייצג השף קונדיטור אורן בקר שבנה ליין של מוצרים לכל חובבי האפייה ובעיקר לאלו שמעט מפחדים לנסות להכין דברים מורכבים מתוקים.

מחיות פרי, מקרונים מוכנים למילוי, סופלה שוקולד ב- 12 דק, תערובות לעוגות, מגוון ציפויים מוכנים לשימוש, טארטים אפויים, צבעי מאכל חדשניים ושלל של רעיונות הם העיקר של הליין החדש. כ- 150 מוצרים ייחודיים שיתנו פתרונות אפייה לכל אחד מהחובב ועד החששן.

כמו כן יש דגש על מוצרים ללא גלוטן, ללא סוכר וטבעוניים.

אז כבר אין לכם תירוץ- קדימה לאפות!

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות