חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

ארבעה מופעי פרמיירה מרהיבים ללהקות ”זוז במחול”

 

להקות המחול הייצוגיות של ”זוז במחול”, בניהול גלית ורואי כבירי, העלו ארבעה מופעי ריקוד מהוקצעים, לסיכום המחצית הראשונה של השנה

 

ארבעה מופעי מחול עלו בסוף חודש פברואר על בימת היכל התרבות, בכיכובם של רקדניות ורקדני להקות "זוז במחול", בניהולם של גלית ורואי כבירי.

עשרות ריקודים, 16 להקות, 25 אנשי צוות מוכשרים, מאות רקדנים מעולים, אלפי תלבושות ואינספור חזרות בחמישה חודשי עבודה, הניבו ארבעה מופעים מהוקצעים ומרהיבים.

שכבת הלהקות הצעירה (כיתות ז’ עד ט’) העלו את המופע "סרט של ריקוד".
במופע, שכלל 27 ריקודים, הופיעו הרקדניות והרקדנים הצעירים בשלל ריקודים, החליפו תלבושות בין ריקוד לריקוד, ולכוריאוגרפיה המקורית נוספו מוזיקה ואפקטים שונים.
הריקודים עסקו בעולם הקולנוע, כשהכוכבים הראשיים הם הרקדנים.
במופע השתתפו רקדני הלהקות הייצוגיות מהחטיבות השונות - ג’אז, מחול ישראלי עכשווי, ג’אז-מודרני והיפ-הופ.
המנהלים המקצועיים של המופע: אלה יאיר קויתי, דנה גורן, ירדן מצפי, מאי קלמרו, מקס קונקי, שי איזנברג-גוטמן, שרון דנן.

שכבת הלהקות הבוגרת (כיתות ט’ עד י"ב) הופיעו במופע Dance 80’s-90’s, שהיה על טהרת שירי האייטיז והניינטיז.
הרקדניות והרקדנים הפגינו מיומנויות מרשימות בלא פחות מ-27 ריקודים, שביניהם נדרשו להחליף אינספור תלבושות, והתוצאה הסופית – מופע מקצועי ומהנה עם מוזיקה נוסטלגית.
במופע השתתפו רקדני הלהקות הבוגרות בחטיבות הג’אז, מחול ישראלי עכשווי, ג’אז-מודרני, היפ הופ וכן גם רקדניות ורקדן בלט על פוינט.
ניהול אמנותי של המופע: טל ליפינר, מרס קונקי, ירדן מצפי, מאי קלמרו, שרון דנן, סהר ביטנר, סימונה צורי.

בכל המופעים הועלו ריקודים שנוצרו בסטודיו "זוז במחול" על ידי הכוריאוגרפים של הסטודיו. חלק מהריקודים היו ריקודים קיימים מהרפרטואר של הלהקות, בעוד ריקודים אחרים הועלו בהופעת בכורה, בפעם הראשונה מול קהל.

כל אחד משני המופעים הועלה פעמיים, ובכל ארבעת המופעים היה אולם היכל התרבות של מודיעין מלא עד אפס מקום בקהל מקומי אוהד, שנהנה ממחול ברמה הגבוהה ביותר, ממש ליד הבית.

"זוז במחול" הוקם על ידי גלית ורואי כבירי בשנת 1996, ומונה כאלפיים רקדניות ורקדנים מדי שנה.
החוגים של "זוז במחול" מתקיימים באולמות הסטודיו בקניון ובנקודות שונות ברחבי מודיעין, מכבים-רעות, לפיד, בית חורון ובירושלים.
ב"זוז במחול" מקפידים על מגוון רחב מאד של חוגים וסגנונות. הכל מתחיל בחטיבה לגיל הרך, ומשם בוחרים הרקדנים והרקדניות סגנונות ריקוד שונים: מחול, ג’אז, ג’אז-מודרני, בלט קלאסי, בלט על פוינט, מחול מודרני, פלמנקו, היפ הופ, ברייקדאנס, ריקוד מזרחי ועוד. בנוס,ף פועלת ב"זוז במחול" חטיבת "במה כשרה", המותאמת לרקדניות שומרות מסורת ודתיות.
בסטודיו רוקדים רקדנים ורקדניות מהגיל הרך ועד י"ב, ישנה להקת בוגרים, של רקדנים שממשיכים לרקוד גם במהלך השירות הצבאי ולאחריו, וכן חוגי מחול מגוונים לנשים.
גלית ורואי כבירי מדגישים ש"זוז במחול" הוא לא רק חוג תנועה, אלא הרבה מעבר לחוג. מדובר במשפחה גדולה, ששמה דגש על מקצועיות, לצד בנייה של מסגרת חברתית חינוכית. לתפיסתם, יש ערך מוסף להשתייכות לחוגים וללהקות, שהופכות עם הזמן למעין תנועת נוער.
הם מקפידים על כך שהערכים שהמורים מנחילים בשיעורי המחול יזלגו לכל תחומי החיים, וישפיעו על הרקדנים גם כאנשים צעירים, המייצגים את הסטודיו, את עצמם, את המשפחה ואת העיר שלהם.

בתום מופעי הפרמיירה הודו גלית ורואי כבירי לרקדניות והרקדנים, למורים ולמורות, למדריכים ולמדריכות ולכל צוות המשרד, וכן להורים ולמשפחות, שתומכים ברקדנים, מאפשרים ומעודדים אותם להתמיד ולהתמקצע בתחום שהם כה אוהבים – ריקוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות