חיפוש

 

 
לדף הבית >>     נטע ליבנה פרדס חנה >>

מעצבי תכשיטים. מדוע לתכשיטים יש רובד כל כך משמעותי בחיינו

 

מעצבי תכשיטים. כותבת הטור הינה נטע ליבנה מפרדס חנה, סטייליסטית המעצבת תכשיטי אופנה ייחודיים ומקוריים במגוון סגנונות וחומרים. איך הם מתכתבים עם משמעות חיינו והדברים שאנו עוברים במהלך החיים? על כך בטור הבא...

 

כל אישה יודעת שהתכשיטים שהיא עונדת משפיעים עליה, גם אם זה רק בתת המודע. נשים אוהבות תכשיטים ולא בכדי. לתכשיטים יש ערך כל כך גבוה שחלקו קשור לחומר ממנו עשוי התכשיט, אבל החלק המשמעותי ביותר בתכשיט הוא העיצוב שלו. גם היהלום היקר ביותר חייב להיות מלוטש באופן מושלם כדי שהערך שלו יהיה גבוה. תכשיט הוא בעצם יצירת אמנות בזעיר אנפין. כל תכשיט עבר תהליך של הפיכת רעיון למוצר. מוצר כזה שמתאים לענוד אותו על הגוף. גם שרשרת פשוטה, גם סתם חרוזים מושחלים על חוט, יוצרים אפקט והשפעה כלשהי כאשר עונדים אותם על הגוף.

אדבר בהכללה, אבל אפשר להגיד שלרוב הנשים יש תכשיטים שהן אף פעם לא מורידות. אם זו טבעת נישואין שנשארת ולא יורדת מהאצבע, ומסמלת בעצם את קשר הנישואים. הדבר הראשון בדרך כלל שעושים כשמתגרשים, זה להוריד את טבעת הנישואים.נשים רבות יש תכשיטים ויש תליונים עם משמעות, שקנו לעצמן או שקיבלו במתנה. אם זה מחבר אוהב, בן או בת זוג, מהבעל, מהילדים, מההורים, מחברה.

יש לכם עוד שאלות למעצבת תכשיטים, נטע ליבנה? כנסו!

0523764737  המיניסייט שלי

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות