חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גשר חדש מוקם מעל פארק ענבה

 

הגשר יחבר בין חלקי שכונת קייזר שמתוכננת משני צידי אפיק נחל ענבה. הגשר יהיה חלק מכביש רוחב פנימי מספר 3 שיאפשר לתושבי מערב העיר לצאת ולהכנס ישירות לשכונות מכיוון כביש ת”א-ירושלים (1), או מכביש 443, מבלי לחצות את מרכז העיר

 

מחלקת הגשרים של סולל בונה מקימה גשר מעל אפיק נחל ענבה. מדובר בגשר המיועד לכביש רוחב פנימי מספר 3 שמתוכנן לחצות את החלק המערבי של מודיעין מצפון לדרום. במקביל לבניית הגשר מתבצעות בשבועות האחרונים עבודות תשתית לפריצת הנתיב המתוכנן בקטע שבין הקצה המערבי של שדרות עמק זבולון ודרומה עד לחיבור עם כביש 431. חציית מסילת הרכבת למודיעין, שנמצאת בצמוד לכביש 431, תהיה בגובה פני השטח, על גג המינהרה שכבר קיימת היום.

גשר כביש 3 נבנה על גבי עמודי בטון. כשתסתיים הקמתו ניתן יהיה להתחיל ולסיים את סלילת כביש פנימי מספר 3. כביש זה מהווה אחד מארבעה כבישי רוחב שיחצו בסופו של דבר את מודיעין רבתי.

שלושת כבישי הרוחב במודיעין: כביש מספר 1 כבר קיים ושמו דרך יאיר פרג. בהמשכו השם משתנה לכביש 11-12. הכביש השני, מספרו 2, הוא שדרות החשמונאים עד שדרות יצחק רבין, ובהמשך ליציאה אל כביש בינעירוני מספר 3 ללטרון. כביש פנימי מספר 3, זה שהגשר מוקם כיום עבורו, תחילתו בכביש הכניסה לאיזור התעשייה, בסמוך לצומת קברות המכבים. המשכו משיק ממערב לשכונת קייזר-צפון. עם מעבר הגשר ישיק לשכונת קייזר-דרום שבנייתה טרם החלה ויתחבר בצומת לכביש 431.

בעתיד מתוכנן להיסלל גם כביש פנימי מספר 4, שבחלקו עדיין שנוי במחלוקת. כביש 4 יהיה כביש הרוחב החיצוני ממערב למודיעין.

מנתוני מחלקת ההנדסה של עיריית מודיעין עולה כי בשלב הראשון מתוכנן הגשר להיות חד מסלולי, כלומר נתיב אחד לכל כיוון. בהמשך מתוכננת הרחבתו לכביש דו-מסלולי עם 3 נתיבים לכל כיוון. במחלקת ההנדסה לא יודעים מהו לוח הזמנים המתוכנן לסיום הגשר או סלילת הכביש. מי שאחראי לכך הוא משרד השיכון באמצעות חברת הבת "עמק איילון".

עירית מודיעין

 

 
 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות