חיפוש

 

 
לדף הבית >>     עובדה חקירות, ראשון לציון >>

האם לדעתך בן הזוג בוגד בך

 

גבר, האם אתה חש נבגד? ובמקרה של כל שותפות אחרת-מה קורה כשנעלם הביטחון באמון ההדדי? כולנו חיים באותה סביבה,לכל אחד ואחת חששות טבעיים,לא אחת החששות הופכות לחשד, לא אחת קיימת נטייה לפרש סימנים שונים שנאספים על פי הרגש ו/או על פי מידע נלווה שמתקבל מהסביבה. להמשך קריאה - כנסו...

 

כשיש שותפות,הן בחיים הפרטיים,הן בחיים העסקיים לכל צד בשותפות חשוב לדעת שהאמון נשמר  וכשמשהו מתרופף גובר החשש וזה בדיוק הרגע בו בדיקה אמינה שתוצאותיה מגובים במידע מוצק עדיפה על פני השערה בלתי מבוססת. כך אנו מאמינים ,בחברת "עובדה חקירות ומודיעין עסקי" שראוי לנהוג.

מי אנחנו?

"עובדה חקירות ומודיעין עסקי" חברה בעלת וותק רב בענף החקירות הפרטיות בישראל, מנוהלת ע"י חוקרת פרטית מנוסה שיודעת אף לנקוט ברגישות הנדרשת לא אחת במצבים שכאלה,שיודעת להבין להרגשת הלקוחות ועם זאת יודעת לתת את הביטחון שפעילות ככל שנעשית נעשית באופן מקצועי ,בסיכומה של הפעילות מתבהרת תמונת המצב בדיוק כפי שנתגלתה,מבלי לתת לרגש ככל שקיים להשפיע על התוצאות!

כלל המועסקים בחברה,הן בשטח והן צוות המשרד מחויבים לעיקרון מתן שירות יעיל ומענה ללקוח בכל שעות היממה ובכל מקום בעולם,בארץ ומחוצה לה, לא אחת מעקב מלווה גם בחקירה ממוקדת שתכליתה חשיפת עומק ממצאים שנאספים ולא העברת מידע סכמתי ללקוח ותו לא.


יש לכם עוד שאלות למשרדי חקירות, עובדה חקירות ראשון לציון? כנסו!

 טל’: 039616173

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות