חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

איך לעשות תואר ללא צורך להשתתף בקורסי האנגלית השונים? 

 

לימודים אקדמיים הם מפתח לקריירה מתגמלת ולחיים טובים יותר באופן כללי. מדי שנה נרשמים לאוניברסיטאות ולמכללות עשרות אלפי צעירים וצעירות, וגם מבוגרים, והמטרה הראשונה היא כמובן להתקבל למסלול המבוקש. לאחר מכן צצה מטרה נוספת: לקבל פטור מלימודי אנגלית במהלך התואר וכך לחסוך גם זמן וגם כסף

 

לימודים אקדמיים הם מפתח לקריירה מתגמלת ולחיים טובים יותר באופן כללי. מדי שנה נרשמים לאוניברסיטאות ולמכללות עשרות אלפי צעירים וצעירות, וגם מבוגרים, והמטרה הראשונה היא כמובן להתקבל למסלול המבוקש. לאחר מכן צצה מטרה נוספת: לקבל פטור מלימודי אנגלית במהלך התואר וכך לחסוך גם זמן וגם כסף.

סוגי הפטור האפשריים ורמות הציונים השונות

קודם כל כדאי לדעת שישנם מספר סוגי פטור אפשריים. ליתר דיוק, כל הסטודנטים והסטודנטיות מסווגים ל-6 רמות: הרמה הגבוהה ביותר מקנה פטור מלא מלימודי אנגלית במהלך התואר, הרמה הבאה היא A ומי שמסווג בה נדרש ללמוד קורס אחד, לאחר מכן ישנה רמה B שמחייבת לימוד 2 קורסים ויש עוד 3 רמות.

פטור מלא מקבלים מי שהשיגו ציון של לפחות 134 במבחן רלוונטי באנגלית - בין אם בפרק המתאים בבחינה הפסיכומטרית, בין אם במבחן אמי"ר ובין אם במבחן אמיר"ם. ציון בין 120 ל-133 מקנה רמה A, ציון של 100 עד 119 מקנה רמה B וכך הלאה עד רמה E. 

מבחן אמי"ר או מבחן אמיר"ם - מהי הדרך הטובה ביותר לקבל פטור מאנגלית?

באופן עקרוני מומלץ לכל מי שקיבל או קיבלה ציון של 133 ומטה לנסות לשפר את מצבם. קבלת פטור מלא היא בהחלט משימה אפשרית, גם דרך מבחן אמי"ר וגם דרך מבחן אמיר"ם. ההבדל העיקרי בין שתי הבחינות הוא אופן הביצוע שלהן - אמיר"ם הוא מבחן ממוחשב ואילו במבחן אמי"ר תמלאו את התשובות בעיפרון על גבי דף. הבדל זה מייצר עוד שונות משמעותית: במבחן אמי"ר תוכלו לחזור אחורה לשאלות שלא פתרתם, או שאתם לא בטוחים לגביהם (באותו פרק), ואילו במבחן אמיר"ם לא ניתן לחזור לשאלה. כתוצאה מכך מבחן אמי"ר מאפשר מקסימום גמישות מבחינת חלוקת הזמן בין השאלות. מצד שני, מבחן אמיר"ם הוא אדפטיבי, כלומר רמת הקושי עולה ככל שתענו נכון על יותר שאלות (וגם הציון יהיה גבוה יותר). עוד כדאי לדעת שהקלות אפשר לקבל רק במבחן אמי"ר.

איך למקסם את הסיכוי להגיע לציון הדרוש?

בין אם בחרתם במבחן אמי"ר ובין אם במבחן אמיר"ם, המבנה הוא אותו מבנה ותידרשו לענות על 3 סוגי שאלות: השלמת משפטים, ניסוח מחדש של משפטים והבנת הנקרא. מומלץ לתרגל את כל סוגי השאלות ובאופן כללי להעשיר את אוצר המילים. כמו כן חשוב לפתור מבחנים שלמים בפרק הזמן הנתון, כדי להתרגל גם לתשובות מהירות מספיק. באתר https://www.ptor.co.il תוכלו למצוא מידע רלוונטי נוסף שיעזור לכם לחסוך זמן יקר וללמוד לתואר המיוחל בלי חובת השלמת קורסי אנגלית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות