חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הילינג קבלי - לריפוי הגוף והנפש

 

כיצד ההליניג הקבלי יוכל לסייע לריפוי הצרות ומיני הייסורים מהם סובל הגוף? על כך ועוד בכתבה הבאה...

 

 

רבי יעקב משה חרל"פ ז"ל, תלמידו של הראי"ה קוק ז"ל, כתב בעניין זה כי "כל צרה וכל מיני ייסורים הם בחינת הסתר פנים, שאור ה’ מסתתר מהאדם ועל-ידי זה סובלת הנפש מאד. סבל זה מתגשם בחומר - בצורה של כאבים, צרות וייסורים, כי גם סבלו של החומר הוא על שאינו נהנה מזיו ה’ שנסתתר ממנו.

וכשם שהפה של האדם הוא המספר מה שבתוכו, כן הכאבים, הצרות והיגונות הם הפה של הנפש והחומר, שבהם מבטאים צערם על התרחקותם והסתתרותם מאת מקור חייהם, מחיי החיים ב"ה. אולם הפתח האחד שבו יכולים לחזור ולשוב אל ה’ להתענג על מרום הודו, הוא מה שמודים ומבינים בצדקי צדקת ה’, כי צדיק ה’ בכל דרכיו וחסיד בכל מעשיו. ומיד כשמבינים את נצחיות צדקתו יתברך ושמתוך זה מקבלים באהבה את דיניו, תיכף נפתח הפתח ויוצאים מצרה למרחב" (מתוך "מי מרום").

בספרי הקבלה נכתב במדויק איזו אות מתאימה לכל איבר בגוף ומתעלת לו שפע אנרגטי, וכן יש לנו מסורת קבלית של שמות קודש בעלי עוצמה רפואית.

תוך שימוש בשיטות שונות של הילינג קבלי - הילינג לאיברים, למרכזי האנרגיה בגוף (עשר הספירות), לרבדי הנר"ן ועוד - המטפל הקבלי מקרין אותיות או שמות קודש רפואיים לאיברים, מחזיר את האנרגיה החסרה והגוף חוזר לבריאותו האיתנה. טיפול זה, בשונה מהטיפול המערבי במחלות, נעשה ברמת השורש של המחלה ולא ברמת הסימפטום החיצוני שלה.

ריפוי באמצעות סמלים קבליים

כשם שהתפתחו שיטות הרייקי המזרחיות, גם בקבלה קיימת שיטת ריפוי על-ידי סמלים קבליים.

מטפלים קבליים מקרינים סמלים אלה, שהתקבלו בתיקשור עם מלאכים ומקורם על-טבעי, לגוף או להילה שסביבו.

קיימים סמלים רפואיים לכל איבר בגוף, וכן ישנן נוסחאות מיוחדות לריפוי כללי או למחלות שונות. סמלים אלה הינם בעלי עוצמה רפואית אדירה, והיו מקרים שאף פעלו מיידית על המטופל.

המקובלים נוהגים לכתוב סמלים אלה על גבי קמיעות. כאשר הקמיע נכתב בקדושה על קלף או משטח העשוי כסף או זהב, האותיות שבו משנות את רמת התדרים בגוף ומשפיעות עליו רפואית.

יש לכם עוד שאלות לחן יעקב הילינג יהודי קבלי? כנסו!

052-8752810

הפייסבוק שלי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות