חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

כתום - עיצוב מוקפד של פרגולות במודיעין - ייחוד, יופי וחוויה

 

מודיעין, עיר התרבות והנוף המרהיב, היא גם הבית של לא מעט פרגולות המעוצבות באופן מיוחד ומעניקות חוויה ייחודית לבתים פרטיים ולמרחבים ציבוריים בעיר. חברת ”כתום פרגולות”, הפועלת במודיעין ובסביבתה במשך שנים רבות, הינה חברה מובילה בתכנון, עיצוב וייצור של פרגולות מרהיבות שמשלבות יופי, איכות וחדשנות, והכל תחת קורת גג אחת

 

מודיעין, עיר התרבות והנוף המרהיב, היא גם הבית של לא מעט פרגולות המעוצבות באופן מיוחד ומעניקות חוויה ייחודית לבתים פרטיים ולמרחבים ציבוריים בעיר. חברת "כתום פרגולות", הפועלת במודיעין ובסביבתה במשך שנים רבות, הינה חברה מובילה בתכנון, עיצוב וייצור של פרגולות מרהיבות שמשלבות יופי, איכות וחדשנות, והכל תחת קורת גג אחת.

פרגולות עם ניסיון רב ומוניטין מוכח

בשנות פעילותה הרבות במודיעין וברחבי האזור, "כתום פרגולות" רכשה מוניטין של חלוצה בתחום וספקית אמינה של פרגולות מעוצבות ברמה הגבוהה ביותר. חברת כתום מתגאה בעשרות פרגולות מרשימות שהותקנו על ידה בחצרות בתים פרטיים, גינות ציבוריות, מרכזי קניות ומרחבי פנאי בעיר. מדובר בפרגולות שהפכו לסמל של עיצוב נאה ויוקרתי המשלב בין קלאסיקה מודרנית לבין פרקטיקה ונוחות משפחתית.

עיצוב מוקפד וייחודי

כל אחת מהפרגולות שמייצרת כתום פרגולות היא פריט ייחודי, מעוצב במיוחד תוך התאמה לדרישות הלקוחות ולאופי הסביבה שבה היא ממוקמת. צוות המעצבים המנוסה של החברה נוקט בגישה יצירתית ומקורית במטרה ליצור פרגולה שלא רק תשמש כמרחב מוצלל ויפהפה, אלא גם תשדר אופי מיוחד ותשלב אלמנטים מקוריים.

בתהליך העיצוב, החברה משלבת חומרים איכותיים, טכנולוגיות חדשניות ופתרונות הנדסיים יצירתיים. המטרה היא להעניק לכל פרגולה מראה מרשים, חזות אורבנית ומודרנית עם נגיעה קלאסית ומסורתית, וכמובן לשמור על רמת נוחות גבוהה לשהייה במרחב.

חוויה מושלמת

תוצאת העיצוב המוקפד והשימוש בחומרים איכותיים היא יצירה של חוויית פרגולה מושלמת. הפרגולות שמייצרת כתום מהוות לא רק מרחב נעים המספק הצללה אלא הופכות למרכז עיקרי בחצר או בחלל הפתוח. הן מעניקות אווירה רגועה ונעימה, מזמינות לשהייה ממושכת, וכמובן מספקות הצללה איכותית בימים השמשיים והחמימים באזורנו.

בזכות הביקוש הגבוה והמוניטין שרכשה "כתום פרגולות" בעיר מודיעין ובסביבתה, התושבים ממשיכים לבחור בחברה. האיכות הגבוהה, השירות המסור, המקצועיות וחדשנות העיצוב שהיא מציעה, מהווים גורם מזהה והפכו לדי אן איי של החברה. 

תהליך עם "אמא ואבא" - מתכנון ועד התקנה

בכתום פרגולות אנו מלווים את הלקוח משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב ההתקנה הסופי של הפרגולה באתר. תחילה, צוות המעצבים המנוסים שלנו יחקור את צרכיו ורצונותיו המדויקים של הלקוח בשיתופו הפעיל. מכאן ייצא תכנון מפורט ומדויק המכיל פרטים כמו גודל הפרגולה, חומרי הבנייה, הפונקציות הרצויות והתקציב הנדרש.

לאחר התכנון, אנו ממשיכים לשלב הבנייה וייצור חלקי הפרגולה במפעל החברה. כל חלק מיוצר בקפידה ובהתאם למפרטים, תוך שימוש בחומרים איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת. לבסוף, צוותי ההרכבה המקצועיים שלנו יגיעו לאתר ההתקנה כדי לבצע התקנה מושלמת של הפרגולה בהתאם לתכנון. אך כאן עבודתנו אינה מסתיימת, אנחנו גם הגורם שיתן לכם את האחריות לפרגולה.

יצירה שהיא אומנות - מאחורי הקלעים

מאחורי כל פרגולה מבית מדרשה של כתום עומדת רוח אומנותית ויצירתית עזה. בחברתנו אנו מתייחסים לפרגולות לא רק כאל מוצר פונקציונלי אלא כיצירות אומנות ייחודיות. מאחורי כל קו עיצובי ופרט מושקע, עומד יהודה, בעליה של כתום פרגולות - איש השראה יוצא דופן בעל חזון עיצובי ייחודי.

יהודה, שגדל על אהבת היצירה והיופי, הקים את חברת כתום מתוך חלום להפיח רוח חדשה בעולם הפרגולות בישראל. חזונו היה ליצור פרגולות שאינן רק משמשות כמקום מוצל, אלא מהוות חוויה אסתטית שלמה היוצרת עניין, יופי ומשיכה. הודות לכישוריו האומנותיים של יהודה ולצוות המעצבים המוכשר שבנה, החלום הזה הפך למציאות.

הפרגולות משלבות עיצוב מינימליסטי ומודרני, חומרים איכותיים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים. האלמנטים הללו יוצרים שילוב מנצח של יופי, נוחות וחדשנות המקנה לפרגולה אופי עצמאי ומקורי. 

בכתום אנו גאים להמשיך וליצור פרגולות מרהיבות שהן בבחינת יצירות אמנות עבור לקוחותינו במודיעין ובכל רחבי הארץ. הודות ליצירתיות ולרוח האומנותית שמשרה יהודה בכל פרגולה, אנו ממשיכים למלא חצרות ומרחבים פתוחים ביופי, צבע וחוויה בלתי נשכחת.

אם גם אתם מתלבטים בבחירת פרגולה לביתכם או למרחב העסקי, "כתום פרגולות" היא בחירה מומלצת ובטוחה להשקעה שתעניק לכם חוויה יוצאת דופן של יופי, נוחות ועיצוב ייחודי לשנים רבות קדימה.

לפרטים נוספים לחצו כאן >

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות