חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

נוסעים לסקי? כל מה שחשוב לקחת אתכם

 

העונה הקרה כבר כאן ורבים מתכננים כמדי שנה את חופשת הסקי החלומית שלהם. לכבוש את המדרונות הצחורים, לשתות יין חם מול נופים מושלגים, לפרוק אנרגיות תוך כדי תנועה ולקנח באפרה סקי מושלם עד השעות הקטנות של הלילה, לקראת יום נוסף במסלולים הלבנים

 

העונה הקרה כבר כאן ורבים מתכננים כמדי שנה את חופשת הסקי החלומית שלהם. לכבוש את המדרונות הצחורים, לשתות יין חם מול נופים מושלגים, לפרוק אנרגיות תוך כדי תנועה ולקנח באפרה סקי מושלם עד השעות הקטנות של הלילה, לקראת יום נוסף במסלולים הלבנים.

חופשת סקי מחייבת היערכות מקדימה, כדי לוודא שאתם אכן מגיעים ליעד המבוקש עם הציוד המתאים ביותר, על אחת כמה וכמה אם אין לכם ניסיון קודם ואתם עוד לא יודעים מה בדיוק עליכם לשאת עמכם בזמן האימונים או בכלל, בעת הטיול עצמו.

אז אחרי שהזמנתם כרטיסי טיסה ודאגתם להעברות, לודג’ שווה ליד המעליות או כל אטרקציה נוספת לשדרוג החוויה, הגיע הזמן להצטייד נכון כאשר יש לשים לב שיש ציוד שאפשר לשכור או לרכוש באתרי הסקי עצמם וניתן כמובן גם להביא כבר אתם מהבית, שיהיה הציוד שלכם ובבעלותכם וזמין עבורכם למשך כל החופשה.

לבוש חם בשכבות
נתחיל בכך שמדובר באזורים קרים מאוד כולל אפשרויות לסופות ותנאים מאתגרים ולכן, יש להתלבש בהתאם.
שימו לב שקיים לבוש ייעודי מלכתחילה לביצוע פעולות אקסטרים בתנאים אלה על רקע של רוחות ובטמפרטורות קיצון.
מה שלרוב מאפיין לבוש סקי: שכבות שמקנות בידוד תרמי ומספקות הגנה מפני פגעי מזג האוויר, מנדפות גם לחות.
בוודאי תרצו מספר שכבות לגופכם, זאת על מנת להחליט גם לפי תנאי האקלים כאשר השכבה העליונה תהיה ז’קט או מעיל ייעודי עמידים בפני מים ואטומים לרוח ושלג שמתייבשים במהירות.

סוד האביזרים
השלמת המראה שלכם לגלישה כולל גם אקססוריז נלווים בעלי חשיבות רבה על הנוחות שתומכים בכם בעת תנועה במדרונות ומבססים תנאים טובים. למשל, כפפות עמידות למים שישמרו על הידיים יבשות וחמימות ועם זאת, יאפשרו מגע אקטיבי ואחיזה נוחה במקלות כמו גם כובע לשמירה על הראש והגנה על הצוואר והפנים מפני רוחות.
אל תשכחו גרביים מבודדים וכן משקפי מגן שמקנים הגנה מפני קרני שמש מסוג UV שעל אף השלג מדובר במקומות בהם קרינת השמש למעלה בפסגות ההרים חזקה ומזיקה ולכן, חייבים להגן כמו גם מפני שלג וסנוור. 

לארוז הכל בנוחות
אי אפשר לצאת לחופשה מבלי תיק נסיעות נוח בו תוכלו לארוז את הביגוד והציוד הנדרש כאשר אפשר לחלק למזוודה שתכיל הכל כולל בגדי החלפה, תכשירי קוסמטיקה, ציוד אישי וכן תיק נסיעות שתיקחו עמכם למסע עצמו ולמדרונות שאפשר גם להפקיד בלוקר או לשמור בצד כאשר מתאמנים.
התיק יכיל את מה שתרצו לשמור ממש קרוב אליכם בזמינות גבוהה ומרבית כולל כפפות להחלפה, משקפיים, גרבי סקי איכותיים.
ניתן במקביל להצטייד בתיק שמתאים לאופי החופשה ומבחינת גודלו אפשר לאחסן בו גם מוטות גלישה ואת הנעליים תוך שהוא מרופד מבפנים או בעל עמידות גבוהה בפני מים ויכול לשמור היטב על הציוד היקר שאתם נושאים עמכם. אל תשכחו גם מחזיק לדרכון וארנק לשמירה על כסף וכרטיסים. 

להשכיר או לקנות? אתם מחליטים
ישנם אביזרים משלימים וציוד חיוני שתוכלו או לרכוש או לשכור באתרים עצמם. כמו למשל, מגפיים שמתוכננים במיוחד לגלישה בתנאי שטח מאתגרים ויכולים לספק אחיזה יציבה בקרקע המושלגת.  כמו כן, קסדה שתשמור על הראש שלכם בעת הגלישה ובמיוחד במקרה של התנגשות או נפילה במדרונות ומוטות שמסייעים בשמירה על איזון ותמרון בדרגות קושי שונות. 

תוכלו להתייעץ עם גולשים מנוסים ומיומנים באשר מה לקנות לקראת הנסיעה ומה להשכיר במקום גם לפי אופי ומשך החופשה, דרגת הקושי, סגנון וסוג הגלישה והעדפה אישית. הגיעו מוכנים ומצוידים ותיהנו מכל רגע!

קרדיט תמונה: unsplash

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות