חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

מתי כדאי להיעזר בעורך דין תעבורה?

 

ניווט במורכבות הגדולה של חוקי התעבורה עשוי להיות דבר מרתיע לעיתים, במיוחד כאשר אתם מוצאים את עצמכם עומדים בפני קנסות או ענישות פוטנציאליות למיניהן, כמו למשל נקודות או שלילת רישיון הנהיגה שלכם. במקרים כאלה רצוי להסתייע באיש מקצוע בקיא בחוקי התעבורה שיוכל לייצג אתכם ולעשות הבדל משמעותי

 

ניווט במורכבות הגדולה של חוקי התעבורה עשוי להיות דבר מרתיע לעיתים, במיוחד כאשר אתם מוצאים את עצמכם עומדים בפני קנסות או ענישות פוטנציאליות למיניהן, כמו למשל נקודות או שלילת רישיון הנהיגה שלכם. במקרים כאלה רצוי להסתייע באיש מקצוע בקיא בחוקי התעבורה שיוכל לייצג אתכם ולעשות הבדל משמעותי. מתי כדאי להיעזר בעו"ד? באילו תרחישים עוסק עו"ד תעבורה? האם אפשר להימנע? כיצד?

סוגים של עבירות תנועה

ישנן עבירות קלות עד חמורות, כאשר הנפוצות שבהן כוללות בין היתר נהיגה במהירות מופרזת, מעבר ברמזור אדום, נהיגה תחת השפעת אלכוהול / נהיגה בשכרות - בעוד שהעבירות הקלות עשויות להביא עמן לרוב נקודות וקנסות, העבירות החמורות יותר עשויות להוביל לעונשים משמעותיים כמו מאסר. 

עבירות תעבורה קלות

ככל ומדובר בעבירות תעבורה קלות, כמו למשל דו"ח תנועה בגין מהירות או עבירת חניה למשל, ייתכן ולא בהכרח יהיה צורך בסיוע של איש מקצוע. פעמים רבות תשלום הקנס עשוי להיות הפתרון המשתלם והקל ביותר. יחד עם זאת, חשוב גם לחשוב על השלכות עתידיות של צבירת נקודות העשויות להוביל לפרמיית ביטוח גבוהות יותר, ובמקרים קיצוניים יותר גם לשלילת רישיון הנהיגה שלכם.

עבירות תעבורה חמורות

ככל ומדובר בעבירות תעבורה חמורות יותר, חשוב להתייעץ עם עורך דין תעבורה שיסייע לכם ככל הניתן. העבירות הללו כוללות בין היתר פגע וברח, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה תחת שלילה, נהיגה בפזיזות ועוד, כאשר הענישה בגין עבירות אלו עשויה לכלול קנסות כבדים, שלילה ממושכת של רישיון הנהיגה ואפילו מאסר בפועל.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול

זוהי בין העבירות היותר חמורות שיש, כאשר יש לה השלכות חמורות מאוד, כולל שלילת רישיון, קנסות כבדים ואפילו מאסר. ענישה בגין עבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול עשויה להיות ארוכת טווח. במקרים מסוג זה, איש מקצוע יוכל לסייע רבות על ידי ערעור, הטלת ספק במידת הדיוק של בדיקת נשיפה ואף ניהול של משא ומתן להפחתה של ההאשמות או גזר דין חלופי למשל. 

נהיגה בקלות ראש

זוהי עוד סוג של עבירה חמורה אשר כרוכה בנהיגה תוך התעלמות מכוונת בטיחות רכוש ובני אדם, כלומר נהג הרכב מסכן את הציבור כאשר הוא מקל ראש בחוקי התנועה, כמו למשל נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת ועוד. מדובר בעבירה פלילית בתחומי שיפוט רבים כאשר הרשעה בכך עשויה לגרור בהתאם לסעיף 62(2) לפקודת התעבורה - קנסות גבוהים, נקודות ברישיון הנהיגה, הגדלה של תעריפי הביטוח (פרמיה) ואפילו מאסר בפועל.

אמנם לא כל עבירת תעבורה מצריכה סיוע של עורך דין, אך יחד עם זאת כן ישנם מצבים בהם סיוע באיש מקצוע רלוונטי עשוי להועיל לכם מאוד, במיוחד כאשר מדובר בעבירות תנועה חמורות. סיוע מול מערכת המשפט לצד עורך דין מקצועי ומנוסה הבקיא בחוקי התעבורה יוכל לסייע לכם רבות בהגנה על הזכויות שלכם לצד השגת התוצאה הטובה ביותר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות