חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

רפאל אקלה - הבית למוצרי יוקרה בישראל

 

עולם העיצוב היוקרתי מציג פריטי ריהוט ועיצוב חדשניים וייחודיים המצטיינים באסתטיקה מדויקת, חומרים איכותיים ומלאכה מדוקדקת שהושקעה בהם. מדובר בפריטים שמשדרים עוצמה, אלגנטיות וסגנון ייחודי

 

עולם העיצוב היוקרתי מציג פריטי ריהוט ועיצוב חדשניים וייחודיים המצטיינים באסתטיקה מדויקת, חומרים איכותיים ומלאכה מדוקדקת שהושקעה בהם. מדובר בפריטים שמשדרים עוצמה, אלגנטיות וסגנון ייחודי.

אהבה עמוקה לעיצוב יוקרתי
המותג רפאל אקלה מגלם את רוח הייחודיות והיוקרה בעולם העיצוב הזה. רפאל אקלה Rafael Eclat הוקמה מתוך אהבה עמוקה לעיצוב יוקרתי ומתוך ניסיון של יותר מ-40 שנה בתחום עיצוב הפנים והטקסטיל. מייסדיה טיפחו קשרים והיכרות עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב, תכונות והשראות מתערוכות ומייצגים ברחבי העולם.
ההבנה העמוקה שלהם לטרנדים הבינלאומיים והקצב הסגנוני המשתנה, אפשרה להם לזהות פריטים ייחודיים, קלאסיים ונצחיים ולהפכם לאוספים נחשקים ובלעדיים.
חנות האונליין של רפאל אקלה משקפת סטנדרטים גבוהים ביותר ומציגה מגוון עשיר של מוצרי עיצוב מרהיבים לבית - החל מכלי אירוח מיוחדים, מותגים בינלאומיים, כריות נוי ומוצרי טקסטיל, ועד לרהיטים, מראות, נרות ותאורה.

פריטים אקסקלוסיביים לסביבה עיצובית חלומית
החנות האינטרנטית מציעה מגוון רחב של רהיטים מעוצבים מהשורה הראשונה, המיוצרים מחומרים איכותיים תוך התחשבות בפרטים הקטנים ביותר. קולקציית הרהיטים כוללת בין היתר כיסאות אוכל מעוצבים בסגנונות שונים של המותג הבינלאומי PHILIPP PLEIN - החל מכיסאות בצבעים עזים כגון לבן, צהוב, ורוד, כחול, ירוק וכתום, ועד לכיסאות היוקרתיים מסדרת Icon בגוונים אפור ושחור קלאסי.
לצד כיסאות האוכל, ניתן למצוא ספות מפנקות ואלגנטיות כמו הספה הלבנה מסדרת Icon, ספות הקטיפה השחורות והספות הלבנות מסדרת Signature של פיליפ פליין. כורסאות נוחות בעיצוב ייחודי כמו הכורסא השחורה מסדרת Signature משלימות את החוויה. הרהיטים המעוצבים תוכננו להתאים לסגנונות עיצוב שונים - קלאסי, עכשווי ומודרני, ומאפשרים לכם ליצור את הסביבה העיצובית המושלמת בבית.
באתר תמצאו גם מבחר עשיר של שולחנות מעוצבים מסדרות יוקרתיות, ביניהם: שולחנות האוכל המרשימים עשויים משיש איכותי ביותר ומעוטרים בחריטות עדינות מזהב 24 קראט, כמו השולחן העגול הקלאסי והשולחן השחור היוקרתי ממותג PHILIPP PLEIN. השולחן PLAY לאוכל הוא יצירת מופת עם משטח לבן וחריטות זהב מרהיבות.
לסלון ניתן להוסיף נגיעה של אלגנטיות עם שולחנות קפה וצד מעוצבים כמו השולחן המשושה עם הלוגו של פיליפ פליין, שולחנות הצד המרשימים משיש שחור ולבן ועוד. קונסולות יוקרתיות עם מסגרות מזהב או כסף ישדרגו את החלל ויקנו לו סגנון ייחודי. כל פריט הוא רהיט אמנות עשוי בקפידה ומחומרים מעולים, שישתלב בכל סגנון עיצוב ויהפוך את החלל למקום מפנק ויוקרתי.

הטאץ’ הייחודי שחיפשתם לבית
להשלמת המראה: קולקציה מרהיבה של כריות נוי מעוצבות בסגנונות שונים - מקלאסיות ואלגנטיות ועד מודרניות וצבעוניות. הכריות עשויות מחומרים איכותיים כמו קטיפה רכה, קורדרוי וברוקדים יוקרתיים במגוון דוגמאות ומרקמים מרהיבים. בין הדגמים הבולטים: כרית הקטיפה הטורקיז "פיקמי", הכרית האדומה "מונקו" בעלת המרקם הייחודי, כרית הקטיפה המולטיקולורית "דנמרק" והכרית המרשימה "ג’ייד" בגוונים אלגנטיים. כריות כמו "מניפיק" ו"מארק" מעניקות נגיעה קלאסית ויוקרתית, בעוד ש"בלוטיק" ו"ריו" משדרות רוח צעירה ומודרנית.
איכות הבדים והגימור המשובח הופכים את הכריות שמוצעות למכירה לפריטי עיצוב מרשימים ושווים להשקעה. בנוסף, שלל כלי הגשה ואירוח וכן רפרטואר מרשים של פריטי נוי ודקורציה יוקרתיים,  מנרות ריחניים בעיצובים ייחודיים ממותגי על כמו ורסאצ’ה, דרך אגרטלים מרשימים מבית רוזנטל, פמוטים צבעוניים עשירים בפרטים עדינים ועד מראות מעוצבות - כל פריט הוא יצירת אמנות קרמית המשלבת בין מסורת לעיצוב חדשני. 

לרפאל אקלה גם שואו רום עם מוצרים מבתי היוצר המפורסמים ביותר בעולם העיצוב. החל מפריטי הקרמיקה האגדיים של ורסאצ’ה ורוזנטל, ועד לאביזרים המהממים של סברובסקי ופיליפ פליין. הקולקציה משתנה באופן קבוע וזאת לצד שירות ייחודי של ייעוץ אישי עם מעצבת פנים מנוסה, שתסייע לכם להגשים את חלומות העיצוב שלכם.

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות