חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

פרלמנט הבכירים התכנס במתחם ROOMS מודיעין

 

מתחם רומס של רשת פתאל אירח בכירים תושבי העיר, מקרנות הון סיכון ותאגידים מובילים בכלכלה הישראלית

 

מתחם ROOMS מודיעין מהווה מקום עבודה לבעלי מקצוע מתחומים שונים, וגם יעד מועדף לקיום ישיבות, הרצאות, כנסים, סדנאות ופגישות נטוורקינג.
במתחם המעוצב מספר רב של חדרי ישיבות, חדר סדנאות, מרפסת רחבת ידיים וכן שטח ציבורי, וכל אלה מאפשרים התכנסות של מספר רב של אנשים ונשים.

בחמישי האחרון התקיים במקום פרלמנט בכירים, בו השתתפו נשים וגברים, נושאי משרות בכירות במגוון רחב של קרנות הון סיכון, אנג’לים ומובילים בתאגידים גדולים במשק.

יוזמי המפגש הם גיל שורקה, מנהל חממה טכנולוגית, יזם הון סיכון ותושב מודיעין, בשיתוף פעולה עם יובל רצבי, מנהלת מתחם ROOMS מודיעין ותושבת העיר.

לדברי שורקה, "הרעיון עלה מתוך רצון לקדם שיתופי פעולה ונטוורקינג בין מובילים בתעשייה ובהון סיכון המתגוררים במודיעין. חברי הפרלמנט הם מובילים בתאגידים, מובילי חדשנות בתאגידים, משקיעי הון סיכון, אנג’לים וקרנות."

"היו לנו מספר מטרות בהקמת הפרלמנט ובקיום המפגש" הוא מסביר. "לקדם שיתופי פעולה עסקיים במסגרת מפגש חברתי, לסייע ולייעץ לעיריית מודיעין בהתנדבות בכל הנוגע לכלכלה, תעסוקה וטכנולוגיה, ולהוות גוף וולונטרי, המלווה יזמים מקומיים מתחילים בני העיר.

"במפגש השתתפו 30 משקיעי הון סיכון בולטים בארץ, מובילים בתאגידים גדולים, שנבחרו בקפידה, ומייצגים מארג נושאים מגוון במשק הישראלי, כשהכל מבוסס על צמיחה."

המפגש התקיים במעמד מויש לוי, סגן ראש עיריית מודיעיןיובל ברונשטיין, תושב העיר ויו"ר פתאל ROOMS, וכן שחר עקה, תושב מודיעין המכהן כסמנכ"ל הכספים של רשת מלונות פתאל, חברת האם של ROOMS.

יובל ברונשטיין פתח ואמר, שהוא מאד מאמין בעיר מודיעין ובשדרה שבלב העיר, בה ממוקם המתחם.
הוא דיווח לנוכחים כי 80% מהמתחם כבר מושכרים, וכי הדבר הוא מעבר לתוכנית העסקית של המקום, וציין שה-members העובדים במתחם הם חלק ממשהו הרבה יותר גדול.

מויש לוי ברך את הנוכחים, וציין שהוא מקפיד לחלק את הציבור בין מי שהם תושבי העיר מודיעין, לבין אלה שהם עדיין לא תושבים. לוי הזכיר את הקושי של צעירים בני העיר להשאר בה, ועל כן ציין לטובה את קיומו של מפגש כזה, בו ההון האנושי של העיר מתכנס לחשיבה משותפת, לטובת העיר.

הנוכחים קבלו גם סקירה של ד"ר אופיר לן, מנהל היחידה האסטרטגית של עיריית מודיעין.

לאחר מכן, נתנה לכל אחד מהנוכחות והנוכחים הזדמנות להצגה עצמית קצרה, בה הציגו את עצמם ופועלם.

הנוכחים במפגש היו מקרנות הון סיכון ומשקיעים המתמחים בתחומים מגוונים כמו דיפ טכנולוג’י, ביו-טק או סייבר-סקיוריטי, חממות טכנולוגיות, דירקטורים בתאגידים ציבוריים, תאגידי בטחון אנשי פיננסים ואנשי תעשייה – מתאגידי מזון ועד לתאגידי תרופות וקוסמטיקה.

בין המשתתפים נכחו גם members, העובדים במתחם ROOMS, וגם אורחים שזה ביקורם הראשון במקום, והתאפשר להם לערוך סיור היכרות עם המתחם המושקע, שנראה כמו בית מלון, ומאוכלס בחברות מסחריות, משרדי עורכי דין, רואי חשבון, מסחר דיגיטלי ועוד.

יובל רצבי: "אני מודה לגיל על היוזמה, ושמחה לשתף עמו פעולה, כדי להפגיש אצלנו במתחם ROOMS מודיעין קבוצה כה מגוונת של גורמים בכירים ביותר במשק הישראלי, ולהשתמש בידע ובניסון של בכירי העיר לטובת הפריה של חברים נוספים בקבוצה ולטובת חיזוק העיר והמערכים בה.
זו זכות עבורנו לארח את תושבי העיר המובילים בתחומי הון סיכון וטכנולוגיה, וכבר במפגש הראשון ראינו שנוצרו קשרים עסקיים חדשים, שיכולים להוביל לשיתופי פעולה עסקיים".

גיל שורקה סיכם: "כיף גדול שפתחנו את הפרלמנט בעיר. הייתה הענות מצוינת, ואנחנו מקווים שייווצרו חברויות ונוכל לקדם את העיר, באופן וולונטרי, מבחינה כלכלית, וכן לסייע ליזמים מקומיים בראשית דרכם."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות