חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

החיילות והחיילים הבודדים בעבר ובהווה בבית אלמוג

 

המפגש השנתי של החיילות והחיילים הבודדים בשלושת הבתים של בית אלמוג שילוני במודיעין

 

מדי שנה עורכים בעמותת בית אלמוג שילוני מפגש של כל בוגרי הבית לדורותיהם.

המפגש השנתי הוא תמיד מיוחד ומרגש, ומי שהיו חיילים בודדים בעבר חוזרים "הביתה", ופוגשים את החיילות והחיילים הבודדים בהווה.

השנה התקיים המפגש של החיילות והחיילים המתגוררים בשלושת הבתים שמפעילה העמותה במודיעין, עם החיילים שכבר השתחררו, עזבו את הבית, ויצאו לחיים עצמאים באזרחות, אבל עדיין נשארו קרובים לעמותה ולאנשיה.

במפגש זה נהנו כל הנוכחים מתוכנית עשירה וטעימה, בזכות מספר לא מבוטל של מתנדבים, שהקדישו מזמנם ומעצמם, ובחרו להגיע, לשמח ולפנק את החיילות והחיילים, הבוגרים, מתנדבי העמותה, מנכ"לית העמותה דקלה ארזני בן ברוך, וההורים של אלמוג שילוני ז"ל, מיכל ויוסי שילוני, שהם הלב הפועם של העמותה.

התוכנית כללה מופע אימפרוביזציה מצחיק ומהנה עם שחקני "מאולתרים", יניב דיקשטיין ונמרוד איזנברג, שהפעילו את הקהל, הצחיקו ושמחו.


אחריו נהנו כולם מארוחת ערב "על האש", בניצוחם של דניאל הלר וכפיר גולדהמר, ומשולחן קינוחים מרשים של הקינוחן אבינועם בן סעדיה.

העמותה לא שוכחת להצדיע למתנדביה, ומעניקה להם תודות ותעודות הוקרה, וביניהם איילה אוגבונה, העורכת את הקניות השבועיות לחיילים, עליזה אקרמן, שמרכזת את הארוחות החמות לחיילות, הצלם יואב ניר, שמתעד במקצועיות את פעילויות העמותה בהתנדבות, דניאלה הלרשטיין ועוד.

בערב נכחה גם אורחת מחו"ל, שדבר פעילותה של העמותה הגיע עד אליה בארצות הברית, וכשהגיעה לישראל בקשה לפגוש את האנשים והחיילים שממשיכים את דרכו של אלמוג שילוני ז"ל, לטובת חיילים שאין להם עורף משפחתי.

דקלה ארזני בן ברוך: "זה היה מפגש מיוחד ומרגש! אנחנו מודים לכולם, על שנתנו ונותנים מלבם, למען החיילות והחיילים הבודדים. נמשיך להנציח את זכרו של אלמוג ז"ל, על ידי הענקת בתים חמים לעוד ועוד חיילות וחיילים בודדים. אנחנו מודים למתנדבים ומודים לתורמים, שרק בזכותם העמותה ממשיכה לפעול."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות