פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
מדוע נרשמת הערת אזהרה בטאבו?
שקד

מדוע נרשמת הערת אזהרה בטאבו?

מה זה בכלל אומר בפועל?
מדוע נרשמת הערת אזהרה בט...
הרחב

שלום שקד,

יש לכך מס' סיבות במצטבר:

1. כדי שאם תרצי למכור את הדירה הרוכש/ת יצטרכו להכנס לנעליך בהסכם.

2. כדי שלא יכנסו חברות/מחתימים אחרים למתחם, בדרך כלל הם מוצאים נסח ורואים אם יש יזם במתחם.

3. בעת התחלת תכנון הרשויות רוצות לוודא רוב מיוחס חתם על הסכם כדי לדון בתוכנית, זה נעשה באמצעות הפקת נסח טאבו לוועדה.

4. היזם משקיע אמצעים רבים בקידום הפרויקט, והשבחת האזור הערה נותת לו סוג של ביטחון שבעלי הנכסים איתו בתהליך עד סופו. 

בהצלחה, יוסי

  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

תתכוננו:  קיץ מודיעיני מגיע עם עשרות אירועים ומופעי ענק
תרבות בעיר
בית להגשמה עצמית או השקעה טובה?  עושים סדר עם סוכנת נדלן מתל אביב
מנהלת חדשה לבית הספר מעלות
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות