חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עוצמה מודיעין מסכמים את עונת הכדורסל 2021-22

 

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין והאקדמיה לכדורסל של המועדון מסכמים עונת כדורסל מאתגרת בשלושה טכסים מרגשים

 

עונת הכדורסל 2021-22 הגיעה לסיומה, ובמועדון כדורסל עוצמה מודיעין מסכמים את העונה של קבוצות הליגה ושל חוגי הכדורסל באקדמיה לכדורסל. 

האקדמיה לכדורסל של עוצמה מודיעין
האקדמיה לכדורסל של עוצמה מודיעין (שבעבר נקראה בית הספר העירוני לכדורסל), מציעה חוגי כדורסל לילדים ונוער, מגיל הגן ועד כיתה י’.
בית הספר הוותיק לכדורסל במודיעין מונה כ-450 שחקנים ושחקניות, בחלוקה לקבוצות גיל, המתאמנים מדי שבוע עם מאמני כדורסל מקצועיים של קבוצות הליגה, ונהנים מפעילות גופנית מהנה ומערכים חשובים של משחק קבוצתי.
בית הספר מנוהל על ידי שמעון סלל רוה רודריגז והמנהל המקצועי הוא לביא חלפי.
חוגי קיד-רור
ילדי הגיל הרך משתתפים בחוגי קיד-רור, המעניקים את היסודות והבסיס למשחק הכדורסל. הפעילות משלבת הכנה למשחקי כדור ולפעילות גופנית, תוך הקניית יסודות איתנים למשחק הכדורסל.
במסגרת החוגים עובדים עם השחקנים הצעירים על מיומנויות שיווי משקל, קצב, התמצאות במרחב ועוד, ומשלבים משמעת וחוקים עם הרבה הנאה ופעילות גופנית.
חוגים לילדי בית הספר היסודי והחטיבה
השחקנים מתאמנים באופן סדיר, מדי שבוע, חווים טורנירים בין מרכזים, וכן משתתפים בליגת MVP, המאפשרת להם לחוות כדורסל כמו בקבוצות ליגה של איגוד הכדורסל.
השחקנים נהנים ממחנות כדורסל בחופשות, על מנת לשמר ולשפר את יכולותיהם הפיזיות, ולאתר את השחקנים המובילים שמתאימים לקבוצות הליגה.
לאחר שזיהו מנהלי MVP האקדמיה לכדורסל את הצורך של ילדים רבים להמשיך להתאמן ולשחק כדורסל במסגרת לא תחרותית ופחות מחייבת מזו של ליגה, הורחבה פעילות בית הספר העירוני לכדורסל עד לכיתה י’.
במהלך השנה נערכו מפגשי הורים–ילדים, כמו גם טורנירים בין המרכזים השונים.
ליגת MVP מפגישה שחקנים עם קבוצות נוספות, במסגרת של ליגה פנימית, המאפשרת להם לחוות את החוויה של משחקי ליגה.

מועדון כדורסל עוצמה מודיעין
מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא שמעון סלל רוה רודריגז, המנהל המקצועי הוא אשר חגי, רכז חברתי ומנהל תפעול המועדון הוא לביא חלפי, מנהלת השיווק, קשרי קהילה וחסויות ואחראית תחום הבנות היא ברוריה הדר, מאמני האתלטיקה במועדון הוא אורי בר אבן, מאמן מנטאלי במועדון הוא אורי צין, מאמן אימון אישיים לשחקנים הבוגרים הוא איתי מידן ומאמן יכולות אישיות לשכבות הצעירות הוא סער שגיא.
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא כר לטיפוח שחקנים ושחקניות כדורסל מוכשרים, מכיתות ה’ ועד בוגרים ונשים, בדרכם להיות שחקניות ושחקנים מצוינים ונשים ואנשים מצטיינים, התורמים לקהילה, לחברה ולסביבה.
התפיסה המנחה את הנהלת המועדון היא שמועדון כדורסל עוצמה מודיעין הוא הרבה מעבר לקבוצת ספורט, ושלפני שמצמיחים שחקנים ושחקניות טובים, חשוב לגדל בני אדם טובים.
הנהלת המועדון וסגל המאמנים והמאמנות מטפחים השנה, כמו מדי שנה, כ-400 שחקנים ושחקניות מצטיינים, במסגרת 31 קבוצות ליגה. קבוצות אלה מייצגות את העיר מודיעין בכל שבוע במגרשים ברחבי הארץ, מול קבוצות בליגות הגבוהות ביותר, בדרך אל ליגת העל, וממקמות את העיר מודיעין על מפת הספורט הלאומית של ישראל.
אבני היסוד המנחות את המועדון הן מקצוענות ומצוינות, ערכים חינוכיים חברתיים, תחושת שייכות ומשפחתיות ואהבת משחק הכדורסל. יסודות אלה מועברים לכל שחקן ושחקנית מגיל צעיר, מתוך התפיסה ששחקן טוב הוא קודם כל אדם טוב.
מאמני ומאמנות המועדון הם אנשים ערכיים וספורטיביים, מחנכים בנשמה ומקצוענים בכדורסל, שמהווים דוגמא ומודל לחיקוי עבור ילדי וילדות העיר. המאמנים מנחילים לשחקנים את תורת המשחק, לצד ערכים, שהם חשובים גם על המגרש וגם מחוצה לו, כמו התמדה ונחישות, אחריות אישית, חיוביות, אמונה עצמית, קבוצתיות וחשיבות הביצוע מעל לתוצאות.
מחלקת הנוער במועדון היא מהטובות במדינה, ולצד זאת, המועדון שם את יהבו בקבוצת הבוגרים, המעניקה לשחקנים אופק לצמוח אליו ויעד לשאוף אליו. שחקני המועדון יודעים שיש להם בית וקבוצה להשתלב בה גם בבגרותם, וכראיה, רבים משחקני קבוצת הבוגרים בעונה הנוכחית הם תושבי מודיעין, שצמחו במועדון מגיל צעיר.
מחלקת העוצמתיות
מחלקת הנערות, בניהולה של ברוריה הדר, הולכת וגדלה ותופסת מקום של כבוד בכדורסל הישראלי. במחלקה 10 קבוצות, המתאמנות עם 4 מאמנות ו-4 מאמנים, ויש לה נציגות בליגת העל לנערות א’.
רשת חנויות הסלולר המקומית - iPRO בחרה לתת את חסותה למחלקת העוצמתיות, מתוך הכרה בחשיבות חיזוק שחקניות הכדורסל ועידוד ילדות ונערות לעסוק בענף ספורט זה.
בעונה הנוכחית עלתה תערוכת "יפה לך עוצמתית!" ובה הוצגו צילומים ששחקניות המועדון צלמו, את עצמן ואת חברותיהן, ומשקפות את ההתמודדויות שלהן כשחקניות, כילדות וכספורטאיות. התערוכה נודדת בין מוסדות ציבור ובתי ספר, בהם נערכת פעילות העצמה וחיזוק התפיסה שילדות ונערות יכולות וצריכות לעסוק בספורט וכי ענף הכדורסל מתאים להן מאד.
שותפים לדרך
בנוסף על iPRO, שפרש את חסותו על מחלקת הנערות במועדון, מועדון כדורסל עוצמה מודיעין התברך בנותני חסות, שהצטרפו אליו במסע אל צמרת הכדורסל הישראלי, ומקצים משאבים רבים, על מנת שהמועדון ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו ויגיע להישגים ברמה הלאומית והארצית. נותני החסות  - ניצת הדובדבן סניף ישפרו, MyOptic בקאנטרי סנטר, פיצה אנג’ל במרכז מרלז, רשת ויקטורי, רשת More Than Bar, כמובן מרכז עצמה (המרכז לאגודות ספורט עצמאיות) וכן עסקים נוספים שבחרו להשאר בעילום שם - כבר מזמן הפכו לחלק בלתי נפרד ממשפחת עוצמה מודיעין, ובזכותם מגיע המועדון להישגים מרשימים, ומיצב את הכדורסל במודיעין ברמות הגבוהות ביותר.
פרויקט הכדורסל בתיכון עירוני א’ בשיתוף עם עיריית מודיעין
בפרויקט הכדורסל של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין בעירוני א’ לומדים ומתאמנים שחקני כדורסל מכיתה ז’ ועד י"ב.
כשהוקם הפרויקט בשנת 2015 הנהלת המועדון הציבה לעצמה יעד: להגיע לליגת העל. יעד זה הושג בעונה החולפת, כשנבחרת כיתות י’ עד י"ב עלתה לליגת העל לתיכונים.
במשחקים שהתקיימו בסוף חודש מאי, הגיעו שחקני הפרויקט בכיתה ח’ ובכיתה ט’ אל גמר בתי הספר התיכונים. במשחקי הגמר שנערכו במלחה נבחרת ט’ לקחה אליפות! נבחרת ח’ סגנית אלופה, לאחר שסיימה את הגמר בהפסד של נקודה אחת בלבד.
80 שחקנים לומדים במסגרת הפרויקט, ומתאמנים בכדורסל במסגרת הבית ספרית בשעות הבוקר ובמסגרת קבוצות הליגה של עוצמה מודיעין בשעות אחר הצהריים.
בשנת הלימודים ההבאה יצטרפו עוד 21 שחקנים חדשים לפרויקט, ובחודש יוני החלו להתאמן עם אשר חגי.
פרויקט השחקן השלם
בשנת 2018 השיקה הנהלת המועדון תכנית ייחודית ופורצת דרך - פרויקט השחקן השלם.
שחקנים מובילים נבחרו להצטרף לפרויקט, שמהותו היא בניית מעטפת של 360 מעלות סביב השחקן, כדי לתת לו את מלוא הכלים, על מנת שיגיע למיצוי מרבי של יכולותיו בכל התחומים - פיזי, מנטאלי ורגשי. השחקנים הנבחרים לפרויקט זה מקבלים ליווי של מאמן אישי, תזונאית, מאמן אתלטיקה, מאמן מנטאלי, שיעורי פילאטיס ועוד.
המטרה היא לעטוף את השחקנים מכל הכיוונים, ולהבטיח שיגיעו להישגים על המגרש, מבלי להזניח את ההיבטים האקדמיים והחברתיים שלהם, ותוך התחשבות בכך שמדובר בבני נוער בגיל ההתבגרות.
אימון מנטאלי
מתוך הבנה שלא די בעבודה על יכולות פיזיות של השחקנים, נעשית במועדון עבודה מנטאלית מול השחקנים ומול המאמנים, בהובלתו של המאמן אורי צין.
האימון המנטאלי מהווה בסיס לכל שחקן ושחקנית, בכל אימון ומשחק, ונשען על חמישה עקרונות יסוד, שהמועדון מבסס עליהם את התכנית המנטאלית: התמדה ונחישות, אחריות אישית, חיוביות, מסוגלות ואמונה עצמית וקבוצתיות.
השחקנים עוברים אימון מנטאלי, כחיזוק להקניה של יסודות הכדורסל וחיזוק יכולות טכניות וגופניות.
נבנו פרויקטים של ליווי - הרצאות, תכניות אישיות ברמה חודשית, דמיון מודרך לפני משחקים, פגישות אישיות עם שחקנים ועוד. 
האימון המנטאלי מתבצע גם במחנות המקצועיים, גם בפרויקטים מיוחדים, בפרויקט הכדורסל של עירוני א’ וגם במסגרת האימונים האישיים.
אתלטיקה
שחקני המועדון עוברים גם אימוני אתלטיקה עם מאמנים מקצועיים, בנוסף על אימוני הכדורסל, במטרה לשפר יכולות ולהגביר את מידת האתלטיות של השחקנים.
במסגרת שיעורי אתלטיקה נבנית לשחקנים תכנית שנתית, בליווי המאמן אורי בר אבן, שבעצמו צמח כשחקן במועדון וכעת שב אליו כשחקן קבוצת הבוגרים וכמאמן אתלטיקה.
מחנות כדורסל מקצועיים בחופשות
שחקני הכדורסל ממשיכים להתאמן בחופשות מהלימודים, בחופשת הפסח ובחופש הגדול בקיץ, במחנות מקצועיים בניהולו של אשר חגי.
המחנות הללו מבטיחים שהשחקנים גם ישמרו את הכושר וגם ישפרו את היכולות במהלך החופשות מהלימודים.
במחנות אלה שחקני הכדורסל מתאמנים עם מאמני הליגה, בראשותו של חגי, בחלוקה לקבוצות גיל ובהתאם לתכנית עבודה שנבנית עבורם, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית.
מחנה קיץ בחו"ל
בקיץ 2015 החל המועדון להוציא שחקנים ושחקניות למחנה כדורסל מקצועי בשיתוף עם אקדמיית CBA, בניהולו של לביא חלפי.
לאחר שנתיים בגראן קנריה, עבר המחנה לטנריף, ובקיץ זה יצאו 13 שחקנים ו-7 שחקניות למחנה בן שבועיים בספרד, המתאמנים שם עם מאמנים בינלאומיים.
במסגרת המחנה, השחקנים מקבלים חוויית כדורסל בינלאומית, עם מאמנים ממדינות שונות, ולצד שחקנים מובילים מארצות שונות. המחנה הוא חוויה שגם מקדמת אותם כשחקנים וחושפת אותם לכדורסל בינלאומי, וגם יוצרת גיבוש בין-קבוצתי וכלל-מועדוני, בין השחקנים לבין עצמם ובין השחקנים לבין צוות המאמנים המקצועי שמתלווה אליהם.
אליפויות בעונת הכדורסל 2021-22
עוצמה מודיעין
קבוצת נערות ב’ וברוריה הדר סיימו את העונה במקום הראשון, לקחו אליפות, ועלו למשחקי העלייה לליגת העל.
קבוצת ילדים ב’ ואשר חגי סיימו את העונה עם 14 נצחונות וללא הפסדים וזכו באליפות המחוז.
17 השחקנים המשחקים בקבוצה הם תלמידי כיתה ז’, במסגרת פרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בתיכון עירוני א’ במודיעין. הפרויקט משלב בין משחק בקבוצת ליגה לבין המסגרת הלימודית. השחקנים מתאמנים 7 יחידות אימון בשבוע, כולל אימוני בוקר. הם עובדים על יכולות אישיות עם אשר חגי, שהוא גם המנהל המקצועי של המועדון וגם המאמן שלהם בקבוצת הליגה. חלקם אף מוסיפים אימונים אישיים עם מאמן היכולות האישיות, סער שגיא.
במשך העונה ההתנהלות של השחקנים דומה לזו של ספורטאים בקולג’ - הם פותחים את היום באימוני בוקר, לומדים, מיד בתום יום הלימודים הם נשארים בבית הספר לאימונים עם חגי, אוכלים ארוחת צהרים, מתאמנים והולכים הביתה.
פרויקט הכדורסל
נבחרת כיתות ח’ והמאמן עידן מלאכי עלו לגמר. במשחק הגמר שהתקיים ב-14.6 בירושלים נבחרת ח’ סיימה א הגמר בהפסד של נקודה אחת, והוכתרה כסגנית האלופה
נבחרת כיתות ט’ והמאמן איתי מידן עלו לגמר. משחק הגמר שהתקיים אף הוא ב-14.6 במלחה נבחרת ט’ לקחה אליפות!
בוגרים ובוגרות
בעונה החולפת נקבע שיא של 17 שחקנים ו-10 שחקניות בוגרי כיתה י"ב שהגיעו לקו הסיום וסיימו את דרכם במועדון. במשחק האחרון של כל אחת מהקבוצות בהן משחקים השמיניסטיות והשמיניסטית, נערכו טכסי פרידה מרגשים, בהם נשאו השחקנים והשחקניות דברים, צוות המאמנים ברך וגם נציגי ההורים, והמועדון חילק שי לכל אחד ואחת מן השחקנים.
שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, אומר כי זהו מספר שיא של בוגרים שנפרדים בעת ובעונה אחת מן המועדון. לדבריו, לרוב ישנה נשירה של שחקנים בכיתה י"א, ולכיתה י"ב מגיעים שחקנים ספורים, אולם במחזור הנוכחי הייתה תופעה נדירה, שלא הייתה כמעט פרישה של שחקנים, וישנן שלוש קבוצות של שחקנים ועוד שתי קבוצות של שחקניות בהן משחקים תלמידי שמינית. "מרגש לראות שכל כך הרבה שחקנים מסיימים י"ב ומשחקים כדורסל. זה דבר נדיר שכל כך הרבה ממשיכים לשחק בצורה מקצועית בגיל הזה.".
ברוריה הדר ניהלה את טכסי הפרידה, בפתחם או במחצית של המשחקים האחרונים של כל אחת מהקבוצות. כל בוגר ובוגרת נקראו לעמוד לצד סגל המאמנים, הדר ציינה מאיזה גיל החלו לשחק כדורסל ומתי הצטרפו למועדון, בתוספת כמה מילים שממצות את אישיותם, תפקידם וחלקם בקבוצה. החברים לקבוצה תרמו ברכות משולבות בהרבה הומור פנימי, ולבסוף קבלו חולצות מהחברים לקבוצה ותמונה למזכרת מתנת המועדון. בין המאמנים שנכחו היו גם מי שאמנו את השחקנים והשחקניות, כשהחלו את דרכם עוד בבית הספר היסודי, במסגרת האקדמיה לכדורסל, הדריכו אותם במסגרת החוגים, זיהו את הפוטנציאל ועודדו אותם להמשיך אל קבוצות הליגה.
אימונים אישיים
שחקנים המבקשים לשפר את היכולות האישיות שלהם מקבלים אימונים נוספים על האימונים הקבוצתיים.
בעונה החולפת 30 שחקנים ו-10 שחקניות התאמנו עם שני מאמנים. בעוד סער שגיא אימן את הצעירים בכיתות ד’ עד ז’, איתי מידן אימן את הבוגרים בכיתות ח’ עד י"ב.
קהילה וחברה
המועדון עוסק לא רק בכדורסל אלא גם משלב פעילויות חברתיות וקהילתיות. המועדון נתפס על ידי ההורים והשחקנים כמסגרת חברתית, כמו תנועת נוער, והצליח למצוא את המינון הנכון של כדורסל ועשייה חברתית וקהילתית.
בין הפעילויות המתקיימות לאורך השנה: ימי הולדת, ערבי גיבוש, לילה לבן, אימונים משותפים עם הורים, הדלקות נרות חנוכה בצוותא, מפגש עם ספורטאים מעוררי השראה, יציאה משותפת למשחקי כדורסל משמעותיים, ועוד מגוון אירועים שונים לאורך השנה, שמטרתם ליצור גיבוש בתוך הקבוצה, שיתוף ההורים, בניית קהילה ועוד...
דבר המנהל המקצועי:
אשר חגי, שמזה 7 שנים משמש כמנהל המקצועי של המועדון, מסכם את עונת הכדורסל שהסתיימה:
"המועדון סיים עוד עונה. וזו הייתה עונה מאתגרת, במיוחד לנוער על ולנערות א’ על.
שילוב שחקני הנוער בעבר ובהווה בקבוצת הבוגרים שלנו היה מוצלח מאוד, וימשך בעונה הבאה. גולת הכותרת של העונה הייתה העפלת נבחרת י’-י"ב של תיכון עירוני א’ לליגת התיכונים בפעם הראשונה בהיסטוריה!"
דבר מנהל המועדון:
שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין, מסכם את עונת הכדורסל 2021-22:
"עונת הכדורסל 2021-22 הסתיימה בשבוע האחרון של מאי. זו הייתה עונה מאתגרת בכל המובנים.
אני מברך על התבססות שחקני הבית בקבוצה הבוגרת, קבוצת הנוער בליגת העל, נערות א’ בליגת העל והעליה של נבחרת י’ עד י"ב בפרויקט עירוני א’ שלנו אל ליגת העל לבתי הספר.
צוות הניהול מתמקצע ומתרחב. העבודה שהצוות שלי עושה במועדון מאפשרת לשחקנים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם. אנחנו עושים הכל למען השחקנים והשחקניות.
אי אפשר לסיים בלי לציין את מחלקת הנערות שלנו בראשות ברוריה. המחלקה צמחה והתמקצעה ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח."

טכסי סיום העונה
מועדון כדורסל עוצמה מודיעין נפרדו מעונת הכדורסל 2021-22 בשלושה טכסים מרגשים.
במועדון כדורסל עוצמה מודיעין משחקים בקבוצות הליגה כ-400 שחקניות ושחקנים, תלמידי כיתות ה’ עד י"ב, וכן בוגרים ונשים, מגיל 18 ומעלה. באקדמיה לכדורסל של עוצמה מודיעין משתתפים בחוגי כדורסל ילדים וילדות מגיל הגן (חוג קיד-רור) ותלמידי כיתות א’ עד י"ב. בעונת הכדורסל החולפת פועל המועדון לחיזוק והידוק הקשר בין שחקניות ושחקני האקדמיה לבין שחקני ושחקניות קבוצות הליגה.
לאור ריבוי השחקניות והשחקנים במועדון ובבית הספר, בטכס סיום העונה נעשתה הפרדה גילית ומגדרית. ביום חמישי 30.6.22 נערכו באולם הספורט העירוני שלושה טכסי סיום מרגשים, בנוכחות הורי השחקנים ומשפחותיהם.
הטכס הראשון היה לשחקני קבוצות הליגה קטסל ב’, קטסל א’ וילדים ב’ וכן לשחקנים צעירים, בכיתות גן עד ב’, המשתתפים בחוגי הכדורסל בבית הספר לכדורסל של המועדון.
הטכס השני נערך לשחקני קבוצות ילדים א’, נערים ב’, נערים א’ ונוער, וכן לשחקנים צעירים בכיתות ג’ עד י"ב מחוגי הכדורסל של בית הספר לכדורסל.
הטכס השלישי נועד לכלל שחקניות הכדורסל במחלקת העוצמתיות בעוצמה מודיעין ובבית הספר העירוני לכדורסל של עוצמה.
בטכס נכח חבר המועצה בהווה ושחקן המועדון בעבר - אור גרינפלד

שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל מועדון כדורסל עוצמה מודיעין ומנהל בית הספר לכדורסל, נשא דברים ואמר: "מרגש לעמוד כאן בטכס סיום השנה ולראות את כל השחקנים והשחקניות, שהפכו למלאי עוצמה!!
שנה מאתגרת עברה עלינו. חזרנו לשגרת אימונים ומשחקים, ואני שמח על כך.
השנה החלטנו לעבוד על הקשר בין בית הספר לכדורסל לבין קבוצות ושחקני הליגה, ובשנה הבאה נעמיק קשר זה.
אני רוצה להודות לכם, ההורים, על האמון שאתם נותנים בנו. אני מבטיח לכם שלמול עינינו עומדים אך ורק השחקנים וטובתם.
תודה גדולה לשחקניות ולשחקנים, המשקיעים רבות כדי להפוך לשחקנים טובים יותר.
אני מודה למאמנים ולמאמנות, שמשקיעים רבות בהתפתחות השחקנים.
תודה גם לצוות הניהול, שעובד ללא לאות, כדי שהשחקנים שלנו ימצו את מלוא הפוטנציאל שלהם, ויהיו לא רק שחקנים טובים יותר, אלא גם אנשים טובים יותר.
אני רוצה להודות לספונסרים שלנו, התומכים בנו. בזכותם יש לנו את היכולת להתמקצע. תודה גם למרכז עצמה, על התמיכה הרבה לה אנו זוכים.
ולסיום, אני מודה לסגן ראש העיר, מר אלי סבח, על כך שבשבועות האחרונים הקשיב והבין את מצוקתנו הרבה, ובזכותו אני בטוח שנצא מחוזקים.
תודה רבה לכולם, ונפגש בעונה הבאה."

במהלך הטכסים הוזמנו כל מאמני ומאמנות קבוצות הליגה לקבל שי ותודה מהנהלת המועדון. נזכיר כי בעונה החולפת אימן במועדון מספר לא מבוטל של מאמנים ומאמנות שצמחו במועדון ושחקו או עדיין משחקים בקבוצות הליגה של עוצמה.
השנה נפרד המועדון מ-27 בוגרים ובוגרות כיתה י"ב. 17 שחקנים ו-10 שחקניות, שהחלו את דרכם כילדים צעירים, נפרדים מהמועדון (זמנית) עם הגיעם לקו הסיום, בסיימם את חוק לימודיהם. המועדון מצפה לשובם הן כמאמנים והן כשחקני קבוצת הבוגרים או הנשים.
צלחות אליפות חולקו לשתי קבוצות שלקחו אליפות העונה - ילדים ב’ אשר ונערות ב’ ברוריה.
הורים פעילים שתרמו מזמנם ומרצם לטובת המועדון זכו לקבל גביעים מידי הנהלת עוצמה מודיעין.
כל שחקני ושחקניות בית הספר לכדורסל קבלו גביעים.
לכל אחד ואחת מהשחקנים והשחקניות בקבוצות הליגה חולק שי, והשחקנים והשחקניות הבולטים בכל שכבת גיל קבלו גביעים בארבע קטיגוריות – שחקן/ית מצטיין/ת, שחקן/ית למופת, שחקן/ית הגנה, שחקן/ית משתפר/ת.

להלן שמות כל מקבלי/ות הגביעים:
מחלקת נערים
קטסל ב’
שחקן מצטיין - עומרי דגן
שחקן למופת - עוז גולן
שחקן הגנה - יאיר וייסר
שחקן משתפר - עידן שטופר
קטסל א’
שחקן מצטיין - עומר אמיר
שחקן למופת - אלון שפיגל
שחקן הגנה - אייל סנקר
שחקן משתפר - איתי נוחמוביץ
ילדים ב’
שחקן מצטיין - איתן פישר
שחקן למופת - אופיר אסף
שחקן הגנה - אורי לוי
שחקן משתפר - איתי בן דוד
ילדים א’
שחקן מצטיין - שילה זאורבך
שחקן למופת - ליאב טליאס
שחקן הגנה - ירין בן-עטר
שחקן משתפר - נועם אהרוני
נערים ב’
שחקן מצטיין - מאור תורג’מן
שחקן למופת - הראל הדר
שחקן הגנה - אביתר בכר
שחקן משתפר - נבו חורי
נערים א’
שחקן מצטיין - מתן קטאשוילי
שחקן למופת - עידן גזית
שחקן הגנה - רז סטולר
שחקן משתפר - אורי שיין
נוער
שחקן מצטיין - טל עוז
שחקן למופת - איתמר סרי
שחקן הגנה - עמית כהן
שחקן משתפר - שחר שגיא
מועדון  
שחקן מצטיין - אריאל ארגמן
שחקן למופת - יואב ויטלם
שחקן הגנה - רועי נוימן
שחקן משתפר - עומר שוורץ


מחלקת נערות
קטסל בנות
שחקנית מצטיינת - טל הדר
שחקנית למופת - גפן נתיב
שחקנית הגנה - יעל הקלמן
שחקנית משתפרת - סיון מגנס
ילדות
שחקנית מצטיינת - רוני ויטלם
שחקנית למופת - יערה שמולביץ
שחקנית הגנה - סופי סאמטר
שחקנית משתפרת - מאיה מנשה
נערות ב’
שחקנית מצטיינת - טלי הרמן
שחקנית למופת - מאיה דביר
שחקנית הגנה - שירה הירש
שחקנית משתפרת - שני קאשי
נערות א’
שחקנית מצטיינת - נטע מישר
שחקנית למופת - ירדנה שוורץ
שחקנית הגנה - איילת לנדמן
שחקנית משתפרת - נויה נבון
מועדון
שחקנית מצטיינת - רוני טל
שחקנית למופת - אורלי שוורץ
שחקנית הגנה - קסם פיין
שחקנית משתפרת - יובל קצב

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות