חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

השאלת הספרים בשיטת איסוף עצמי חוזרת

 

עם היציאה המדורגת מן הסגר השלישי, מחזירה רשת הספריות הציבוריות בעיר את שירות השאלת הספרים בשיטת איסוף עצמי (takeaway), עד אשר ישובו הספריות לפעול באופן פיזי בהתאם להחלטת הממשלה. 

 

 השאלת הספרים בשיטת איסוף עצמי חוזרת

עם היציאה המדורגת מן הסגר השלישי, מחזירה רשת הספריות הציבוריות בעיר את שירות השאלת הספרים בשיטת איסוף עצמי (takeaway), עד אשר ישובו הספריות לפעול באופן פיזי בהתאם להחלטת הממשלה. השירות מאפשר להזמין  ספרים המופיעים כזמינים בלבד בקטלוג הספרייה או באפליקציה IsmartLib. ברשת הספריות מדגישים כי אין לבצע הזמנה בטלפון או במייל. בנוסף, לא יתאפשר שינוי הזמנה במעמד האיסוף עקב ההיערכות הנדרשת מראש.

כיצד מתבצעים ההחזרה והאיסוף של הספרים? הספרייה תשלח הודעה במייל לגבי מועד האיסוף (עד ארבעה ימי עסקים לא כולל ימי שישי, שבת וחגים). בהתאם להנחיות ועל מנת למנוע התקהלויות, ברשת הספריות מבקשים מהמנויים להקפיד להגיע ביום שצויין במייל. האיסוף מתבצע בדלת הכניסה לספריות. יש להקפיד על עטיית מסכה ושמירה על מרחק.

שירות האיסוף העצמי שהחל לאחר הסגר השני לתקופה מסוימת, נחל הצלחה מרובה, עם אלפי הזמנות לספרים בקטגוריות מבוגרים, נוער וילדים מרשת הספריות.

הנחיות מפורטות לקבלת שירות האיסוף העצמי מופיעות באתר העירייה - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=1358_5318

ברשת הספריות מזכירים כי מעבר לשירות החדש,  ניתן גם להזמין ספרים לקריאה דיגיטלית וספרים קוליים, ממאגר העומד לרשות התושבים. ניתן לעשות זאת דרך אתר העירייה - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=1325_5017

בנוסף, הספריות ממשיכות בשירות המיוחד של "ספרים עד הבית", אשר מיועד לאנשים המרותקים לבתיהם.  המעוניינים בסיוע יוכלו לפנות לכתובת דוא"ל – libdigital@modiin.muni.il או להשאיר הודעה במשיבון בטלפון – 08-9731634 פרטים נוספים לגבי השרות ניתן למצוא באתר העירייה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות