חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעילות העירייה בסגר

 

ממשלת ישראל הכריזה על הידוק הסגר הכללי בארץ, שיחל ביום חמישי 7.1 מחצות למשך שבועיים. בשל הסגר לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה ויצומצמו הפעילויות בהתאם לנדרש.

 

ביום חמישי, 7.1 בחצות יחל סגר מהודק יותר אותו אישרה הממשלה, עקב התחלואה הגבוהה המזנקת בשבועיים האחרונים, על אף המגבלות שהוטלו ב-24.12. על פי הנחיות קבינט הקורונה במהלך הסגר ייסגרו כלל מוסדות החינוך החל מגני הילדים ועד לכיתות י"ב, למעט החינוך המיוחד. כמו כן, על פי מתווה הסגר יש איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר למעט משפחה גרעינית, ויש הגבלת תנועה עד 1000 מטרים מהבית, למעט מקרים חריגים וכן יציאה להתחסן או להיבדק. מבחינת התקהלות, על פי התקנות מותר עד חמישה אנשים במבנה ועשרה אנשים בחוץ, לרבות תפילות בבתי כנסת. התחבורה הציבורית תעבוד במתכונת מצומצמת של 50%.

בעירייה הדגישו כי למעשה כבר מיום שישי 8.1, לא יתקיימו הלימודים באופן פיזי בבתי הספר ובגני הילדים כולל מערך הצהרונים של עמותת סחלבים, לרבות בחינוך המיוחד.

בתי הספר נערכים למערכת שעות המותאמת ללמידה מרחוק עבור כל שכבות הגילאים, כפי שנעשה בסגרים הקודמים.

באשר לבחינות הבגרות השונות בבתי הספר העל יסודיים יתקיימו מבחני בגרות מועדי חורף, יתכן שיתקיימו גם מבחני מתכונת, זאת בנוסף ללמידה של הכיתות המיוחדות.

בשל הסגר, לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה לרבות אגפי העירייה השונים וחברות הבת של העירייה.העירייה כמובן תמשיך להפעיל שירותים חיוניים כדוגמת – המוקד העירוני, שמירה על ניקיון העיר, שירותי ביטחון, שירותים חברתיים, חמ"ל הקורונה וכדומה.

השירות הפסיכולוגי החינוכי יעבוד גם בימי הסגר, כאשרהורים ותלמידים יוכלו ליצור קשרדרך המוקד העירוני בכל ימות השבוע. מחלקת הקליטה גם היא תמשיך ללוות ולהוות כתף תומכת עבור העולים החדשים בעיר. המחלקה תמשיך לעבוד גם מרחוק דרך הזום כל יום ולתת להם את התמיכה הנדרשת. בנוסף, כמו בסגר הקודם, רכזות הקליטה יצרו קשר טלפוני עם עולים אשר נמצאים בבידוד, עולים קשישים וכל מי שזקוק לעזרה במיוחד בתקופה מורכבת זו.

אגף קהילה, גם הוא יפעיל את קו החירום למען האזרחים הוותיקים במספר 053-2204973. יש לשמור מספר זה בטלפון הנייד, על מנת לקבל עדכונים שוטפים מן האגף וכמובן ליצור קשר לסיוע ועזרה בימי הסגר. גם פרויקט "קהילה בבידוד" אותו מפעיל האגף ימשיך בימי הסגר עבור תושבים שנמצאים בבידוד ואין באפשרותם לקבל סיוע, כדוגמת שינוע תרופות, מזון ועוד. ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני 106.

האגף לשירותים חברתיים יאפשר קבלת קהל במקרים חריגים ומקרי חירום בתיאום מראש בלבד, אך יעניק שירות טלפוני עבור התושבים במספר – 073-2329444 עד השעה 16:00 ולאחר מכן, דרך המוקד העירוני 106. האגף ימשיך לבצע שיחות טלפון יזומות יומיומיות לקשישים ומשפחות מטופלות באגף.

אגף חברה, נוער וצעירים מעדכן כי ימשיך לתפעל את עמוד הפייסבוקוהאינסטגרם של "נוער מודיעין מכבים רעות", שם ניתן יהיה למצוא עדכונים לנוער ופעילויות שונות. תנועות הנוער ימשיכו לא לפעול ומרכז הצעירים "יודה" ימשיך להיות סגור.

השירות הווטרינרי העירוני לא יאפשר קבלת קהל, ולא יהיו חיסונים כנגד כלבת בכל תקופת הסגר.

בהתאם להחלטת הממשלה להדק את הסגר, החל מיום שישי 8/1/21 תיסגר מערכת החינוך ואיתה גם מערך הצהרונים, הגנים ומעון היום של עמותת סחלבים.

בהתאם לכך הקפיאו עמותת סחלבים ועירוני מודיעין, את פעילויות הספורט ושיעורי הנגינה הפרטניים בקונסרבטוריון העירוני.כאשר הפעילויות יחזרו לפעילות סדירה יבוצע קיזוז או השלמות בהתאם למועד החזרה.

בעירייה מזכירים כי שירותים רבים ניתן לבצע באופן דיגיטלי בקליק ובנוחות מן הבית, כדוגמת תשלומים מקוונים, פניות למוקד העירוני ושירותי הנדסה, גם הם מפורטים באתר העירייה - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=1293_3806

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות