חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אמית: העירייה מותירה תלמידות בחוץ. העירייה: ”עניי עירי קודמים”

 

במדרשת אמית בעיר טוענים שהעיריה מונעת מלמעלה 100 תלמידות ללמוד באולפנה, למרות שאין לכאור מניעה לכך. העיריה: ”המקסימום שניתן השנה זה לפתוח 4 כיתות תקניות ולא נרשה לקלוט תלמידות מחוץ למודיעין”. ניראה שהמוקש לגידול הלא טבעי, הוא בכך שסופרים גם את תלמידי החוץ שלדברי העיריה, אין כלל לקלטם כאן.

 

האם הקרב של מדרשת אמית הוא קרב על טובת תלמידי מודיעין או שיש כאן מניעים זרים והתעלמות מטובת העיר, באמצעות הכללת תלמידות שמגיעות מחוץ לעיר ובכך יוצרים בעצם מחסור מלאכותי. ואילו אליבא של המדרשה: "הטיעונים מופרכים, מדובר כאן בפגיעה בזכות הבחירה של הבנות וברצונן בלתי נסלחת".

לפני מס’ ימים התקבלה במערכת ההודעה הבאה ממדרשת אמית:

לקראת פרסום השיבוצים לחטיבות הביניים, עיריית מודיעין מאלצת יותר ממאה בנות ללמוד בבית ספר שלא ע"פ בקשתן, ללא סיבה. ביום רביעי הובא לידיעתנו שמעל 200 בנות ביקשו להתקבל למדרשת אמי"ת (בנות) בשנה הבאה.
למרות שאין בעיה פיסית של מקום בבית הספר לפתיחת ארבע כיתות (140 תלמידות) כפי שכבר הוסכם לפני כחודשיים, הודיעה לפתע העירייה ללא סיבה מהותית שהיא מאשרת לפתוח רק 3 כיתות (עד 105 בנות).
המשמעות היא שכמחצית מהבנות שביקשו להגיע לאמי"ת לא יתקבלו וישובצו לבית ספר אחר בניגוד לרצונן! מאה בנות! אנחנו, הורי התלמידות הרשומות למדרשה והורי בית הספר פועלים ביחד למען הבנות שלנו כנגד ההחלטה שאין לה שום בסיס והצדקה. התשובות שאנחנו מקבלים מהעירייה חוזרות שוב על בעיית מקום בבית הספר שאינה נכונה וטיעונים מופרכים אחרים. אנו דורשים לפתוח כיתה רביעית.

מדוברות העירייה לא נותרו חייבים:  נמסר בתגובה כי כפי שהוצג להנהלת בית הספר מבנה בית הספר מכיל 18 חדרים שיכולים לשמש כיתות אם רגילות ולכן לא ניתן לפתוח יותר משלוש כיתות רגילות תקניות בבית הספר, זאת מאחר ובשנת הלימודים תשפ"א יהיו בשכבה ז’ בבית הספר שלוש כיתות ז’ רגילות , תקניות וכיתה נוספת של חינוך מיוחד.
יש להדגיש כי רק לאחרונה הורחב מבנה בית הספר כך שיאפשר 18 כיתות לימוד כשהמגרש שבו נמצא בית הספר לא מאפשר תוספת בנייה עתידית נוספת על מה שכבר התווסף. הוספת כיתה תקנית, נוספת על ארבע הכיתות שכבר צפויות להיפתח בשנה"ל הקרובה, תוביל בהמשך השנים לעומס בבית הספר ולמחסור בכיתות לימוד ועל כן, העירייה בחרה לנקוט בצעד אחראי שימנע פגיעה עתידית באיכות הלמידה בבית הספר.
עוד חשוב לציין כי העירייה הבהירה כי אין לקלוט תלמידות הגרות מחוץ לעיר וזאת מתוך רצון לתת עדיפות לבנות העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות