חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ביטוח חיים אצל אבנר הייזלר

 

אחד המקרים, שבהם אדם מודאג מאד הוא, מה יקרה לאוהבים שלו לאחר מותו

 

אחד המקרים, שבהם אדם מודאג מאד הוא, מה יקרה לאוהבים שלו לאחר מותו. בעבר לפני עידן הביטוחים אנשים, שהיו נפטרים בגיל מוקדם, והשאירו אחריהם ילדים קטנים, הילדים במקרים רבים נשארו עזובים או במקרים אחרים נלקחו על ידי דודים אוהבים, אך כיום בעידן שבו הביטוחים נהפכו לעובדה קיימת, אדם יכול לבצע ביטוח, והביטוח אחראי על תשלום במקרה של מוות, בסכום שהוגדר מראש על ידי חברת הביטוח.

 אבנר הייזלר מציג כי ביטוח חיים מכיל פיצוי ללקוח במקרה של מוות. במקרה שהבעל היה המפרנס העיקרי ניתן לומר כי המשפחה עלולה להפסיד מהעניין ולרדת מרמת החיים לה הורגלה, לכן חשוב לדאוג לביטוח מתאים.

איך רוכשים ביטוח חיים?

ביטוח חיים ניתן לרכישה בשתי דרכים דרך אחת: ביטוח חיים, הכולל בתוכו מרכיב חיסכון, והדרך השנייה היא ביטוח חיים שלא כולל בתוכו רכיב זה. אבנר הייזלר מומחה לתביעות נגד חברות הביטוח, ומומחה לכל סוגי הביטוחים, ממליץ על רכישת ביטוח חיים עם רכיב החיסכון, וטוען כי רוב האנשים אכן רוכשים ביטוח כזה. המלצה זו על פי דבריו של אבנר הייזלר נובעת מהסיבה שבמידה שהפוליסה לא נוצלה אז הרכיב של החיסכון יהיה משמעותי יותר, והמבוטח יקבל החזר רב יותר, דבר זה משתלם לו. ניתן לקבל את הפיצוי מביטוח החיים על ידי תשלומים חודשיים, לפי החלטת הלקוח במסגרת הביטוח עצמו.

הסבר כללי- על ביטוח החיים

אבנר הייזלר מציין עובדה מפתיעה כי למרות, שברוב הביטוחים קיימים הבדלים רבים ביניהם, מבחינת המחיר בביטוח חיים לא קיים הבדל משמעותי. הבדל זה נעוץ בעובדה שלולא מרכיב חיסכון הנפגע לא יהיה זכאי לתשלום.

אבנר הייזלר מציין כי במקרים שבהם המבוטח בחר לרכוש ביטוח, שאינו כולל מרכיב חיסכון במקרה של מוות המבוטח עלול להפסיד את כספו. אבנר הייזלר טוען כי אין אפשרות לדעת את עלות הביטוח מראש כי הוא כולל מספר מרכיבים: גיל המבוטח, מצב משפחתי, והיסטוריה של מחלות משפחתיות.

מי יכול לרכוש ביטוח חיים?

גם שכירים וגם עצמאיים יכולים לרכוש ביטוח חיים, ביטוח חיים מתאים לכולם וניתן להצטרף אליו בכל שלב בחיים. אך יש לדעת כי ההצטרפות מוגבלת לגיל בהתאם להחלטה שהחליטה חברת הביטוח.

 

ביטוח חיים הינו קבלת סכום מחברת הביטוח במקרה של מוות.

*יודגש כי אבנר הייזלר אינו עורך דין, אך מומחה בהגשת תביעות אל מול חברות הביטוח על כל הצד הפרוצדורלי.

 קידום אתרים בגוגל SeoWho

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות