חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ספינר מתנה לכל ילד שבא לתהלוכת חבד

 

מסרון שנשלח לניידים של עשרות הורים חילוניים  ע”י חב”ד המקומי, מזמין אותם לשלוח את הילדים לתהלוכת ל”ג בעומר  של חב”ד המיסיונרית ולקבל בתמורה ספינר במתנה. האם זה לגיטימי או חדירה לפרטות. הרב סלונים: ”כל אחד יכל היום לרכוש אלפי מס’ טלפונים ומי שלא נוח לו שילחץ ’הסר’”

 

עוד פטנט תוצרת חב"ד מודיעין איך לפתות ילדים להגיע לתהלוכל ל"ג בעומר השנתית: בוא לתהלוכה, קבל ספינר. חב"ד ידועה וחביבה על הישראלים בחו"ל, אך מרגיזה ומקוממת את אותם ישראלים כשמדובר בפעילות הכת בארץ. אם בחו"ל מתרכזת חב"ד בלהיות מקום חם לתייר הישראלי בעיקר בחגים, הנה כשמדובר בפעילות כאן כולל במודיעין, לא מסתפקים בכך ומנסים לגייס אוהדים ואם בגיל הרך עסקינן, אז עוד יותר טוב.

השבוע שלח יו"ר מודיעין חופשית מכתב לחיים ביבס ובו הוא מביא את תלונתם של עשרות הורים שילדיהם לומדים במוסדות חינוך ממלכתיים. לפי טענות ההורים, התקבל בנייד שלהם מסרון ובו הם נקראים לשלוח את ילדים להלוכת ל"ג בעומר השנתית שלהם. הפרס.. ספינר לכל ילד שיגיע. דוברה של העיריה שלח אותנו כמצופה לרבה של חב"ד: "מה זה ענינה של העיריה".

 

חבר המועצה אבי אלבז סיפר ל"עיתונט" כי בסוף השבוע האחרון פנו אליו עשרות עשרות תושבים שקיבלו הודעות  של חב"ד למכשירי הסלולר הפרטיים שלהם.

ההודעות, על פי אלבז,  מזמינות את התושבים להשיב במילה "תהלוכה" או לעשות לייק לפייסבוק של חב"ד מודיעין,  ולהגיע ביום ראשון ל"ג בעומר לתהלוכת הילדים של חב"ד מודיעין, בבי"ס "נתיב זבולון" בכדי לקבל הטבה – ספינר במתנה. 

עפ"י ההודעה, ממתינות לילדים "עוד המון הפתעות ...".

המשותף לכל מקבלי ההודעות הוא שהם הורים לילדים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים שונים בכמה שכונות ברחבי העיר.

אבי אלבז: "בהנחה שההודעה אכן נשלחה אל ההורים ע"י חב"ד מודיעין, זה חמור מאד, מכיוון שיש כאן חדירה לפרטיות של ההורים באמצעים פסולים, ויש כאן הודעה על מתן הטבות בתמורה למילה "תהלוכה" או לייק לפייסבוק של חב"ד.

הדבר המקומם והמדהים ביותר הוא שחב"ד מודיעין כנראה קיבלה ממקור כלשהו רשימות מפורטות של שמות ומס’ מכשירים סלולריים של מאות הורים שילדיהם לומדים בחינוך היסודי-ממלכתי.

רבה של חבד המקומית, ממש לא הופתע מפנייתנו. מתברר שהמכתב כבר עשה אליו את דרכו והוא נשמע מאוד משועשע מכל הענין, כשאווירת  השמחה שבקעה מהמדורה בה שהה הרב בעת שמסר את תגובתו רק הוסיפה לרוח ההקנטה בה נקט כלפי חבר המועצה: "ההבדל ביני לבין אבי אלבז זה שאני עוסק באיחוד והוא בביקורת. כל אחד יכל היום לרכוש אלפי מס’ טלפונים ומי שלא נוח לו שילחץ ’הסר’ "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות