חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פעילות העירייה בסגר

 

ממשלת ישראל הכריזה על סגר כללי בארץ, שיחל ביום ראשון, 27.12.20 בשעה 17:00 ויימשך לפחות שבועיים. בשל הסגר ללא תתאפשר קבלת קהל בעירייה ויצומצמו הפעילויות בהתאם לנדרש.

 

פעילות העירייה בסגר

ממשלת ישראל הכריזה על סגר כללי בארץ, שיחל ביום ראשון, 27.12.20 בשעה 17:00 ויימשך לפחות שבועיים. בשל הסגר ללא תתאפשר קבלת קהל בעירייה ויצומצמו הפעילויות בהתאם לנדרש.

ביום חמישי, 24.12, אישרה הממשלה את התכנית להורדת נתוני התחלואה בישראל. התכנית קובעת כי יתקיים סגר כללי בארץ למשך שבועיים, החל מהיום, יום ראשון  27.12 בשעה 17:00 למשך שבועיים. כאשר ישנה אופציה להארכת הסגר בשבועיים נוספים, אלא אם תושג המטרה שהציבה הממשלה, להורדת התחלואה למקדם הדבקה נמוך מ-1 ופחות מאלף נדבקים ליום. מתווה הסגר קובע, בין היתר, כי יש איסור שהייה בבית מגורים של אדם אחר למעט משפחה גרעינית, ויש הגבלת תנועה עד 1000 מטרים מהבית, למעט מקרים חריגים ויציאה להתחסן.

בעירייה הדגישו כי ביום ראשון 27.12 יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך כסדרם. הדבר כולל את כלל מוסדות החינוך החל מגני הילדים ועד לתלמידי כיתות י"ב, לרבות הצהרונים. החל מיום שני 28.12, על פי מתווה הסגר, יופעלו רק גני הילדים, כיתות א’ עד כיתות ד’, כיתות י"א עד י"ב וכן כלל מערכת החינוך המיוחד בכל הגילאים. הלימודים לתלמידים אלה יתקיימו בהמשך לנוהל הפועל כיום, כאשר בגנים ובכיתות א’ ו-ב’ יפעלו גם הצהרונים, כלומר יום הלימודים בגני הילדים יסתיים בשעה 14:00 ,יום הלימודים בכיתות א’ עד ד’ יסתיים בשעה 13:00. הילדים הנמצאים בצהרונים של עמותת סחלבים יסיימו את יום הלימודים בשעה 17:00. הלימודים בכיתות י"א’ –י"ב יתקיימו בהתאם למערכת הלימודים של בית הספר בשילוב עם למידה מרחוק.

בשל הסגר, לא תתאפשר קבלת קהל בעירייה לרבות אגפי העירייה השונים, העירייה כמובן תמשיך להפעיל שירותים חיוניים כדוגמת – המוקד העירוני, שמירה על ניקיון העיר, שירותי ביטחון, שירותים חברתיים וכדומה.

השירות הפסיכולוגי החינוכי יעבוד גם בימי הסגר, כאשר הורים ותלמידים יוכלו ליצור קשר דרך המוקד העירוני בכל ימות השבוע, כולל בשבתות. מחלקת הקליטה גם היא תמשיך ללוות ולהוות כתף תומכת עבור העולים החדשים בעיר. המחלקה תמשיך לעבוד גם מרחוק דרך הזום כל יום ולתת להם את התמיכה הנדרשת. בנוסף, כמו בסגר הקודם, רכזות הקליטה יצרו קשר טלפוני עם עולים אשר נמצאים בבידוד, עולים קשישים וכל מי שזקוק לעזרה במיוחד בתקופה מורכבת זו.

אגף קהילה, גם הוא יפעיל את קו החירום למען האזרחים הוותיקים במספר 053-2204973. יש לשמור מספר זה בטלפון הנייד, על מנת לקבל עדכונים שוטפים מן האגף וכמובן ליצור קשר לסיוע ועזרה בימי הסגר. גם פרויקט "קהילה בבידוד" אותו מפעיל האגף ימשיך בימי הסגר עבור תושבים שנמצאים בבידוד ואין באפשרותם לקבל סיוע, כדוגמת שינוע תרופות, מזון ועוד. ניתן ליצור קשר עם המוקד העירוני 106.

האגף לשירותים חברתיים יאפשר קבלת קהל במקרים חריגים ומקרי חירום בתיאום מראש בלבד, אך יעניק שירות טלפוני עבור התושבים במספר – 073-2329444 עד השעה 16:00 ולאחר מכן, דרך המוקד העירוני 106. מועדוניות הרווחה ימשיכו לפעול, והאגף ימשיך לבצע שיחות טלפון יזומות יומיומיות לקשישים ומשפחות מטופלות באגף.

אגף חברה, נוער וצעירים מעדכן כי תנועות הנוער יפסיקו את פעילותם החל מהיום 24.12. מרכז הצעירים "יודה" ייסגר החל מיום ראשון 27.12. האגף ימשיך לתפעל את עמוד הפייסבוק והאינסטגרם של "נוער מודיעין מכבים רעות", שם ניתן יהיה למצוא עדכונים לנוער ופעילויות שונות.

השירות הווטרינרי העירוני לא יאפשר קבלת קהל, ולא יהיו חיסונים כנגד כלבת בכל תקופת הסגר.

עמותת סחלבים תפסיק במהלך ימי הסגר את פעילויות הספורט ושיעורי הנגינה הפרטניים בקונסרבטוריון העירוני. עם זאת הפעילות כאמור במערך הצהרונים, בגני סחלבים ובמעון האודם תימשך כסדרה. מהעמותה נמסר כי בשלב זה הוחלט לעצור את החיובים הבאים בגין פעילויות שאינן מתקיימות, כך שלא תבוצע גבייה בסוף חודש דצמבר, עבור חודש ינואר. כאשר ישובו העמותות לפעילות סדירה, יבוצע קיזוז או השלמות בהתאם למועד החזרה.

במסגרת הספורט התחרותי הוחלט להחריג את הליגה הלאומית, הליגה הארצית בכדורסל, וכן את האימונים של ספורטאים אולימפיים. בעמותה מדגישים כי פעילות הספורט הבאות אסורות: קבוצות בוגרים שאינן בליגות המקצועניות, קבוצות ילדים ונוער לרבות פעילות במסגרת איגודים מקצועיים, פעילויות ואימונים בשטח פתוח וכו’.

בעירייה מזכירים כי שירותים רבים ניתן לבצע באופן דיגיטלי בקליק ובנוחות מן הבית, כדוגמת תשלומים מקוונים, פניות למוקד העירוני ושירותי הנדסה, גם הם מפורטים באתר העירייה - https://www.modiin.muni.il/ModiinWebSite/ArticlePage.aspx?PageID=1293_3806

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות