חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מדוע עירוני נשים הוצאה מליגת העל בכדורגל

 

כולם שמחו לבשר בקול תרועה על עלייתה של קבוצת עירוני מודיעין נשים בכדורגל לליגת העל. השבוע כשתברר שהקבוצה משום מה אינה בליגה, החלו מסע מחאות והסברים.

 

השבוע הרוחות רגשו ברחוב הספורטיבי בעיר. קבוצת הנשים בכדורגל של עירוני מודיעין, שעלתה לליגת העל, לא הוכללה בסופו של דבר בליגה, ועל חשבונה נכנסה קבוצה אחרת. הסיבה לדברי מקורות מקורבים לקבוצה, אי יכולת הקבוצה להגיש תקציב שנתי שאינו מתבסס גם על תמיכת התאחדות הכדורגל, תמיכה המסתכמת בכחצי מיליון ש"ח. סכום מכובד לכל הדעות.

מתברר שכשמדובר בליגת העל לגברים, אין בעיה שבהצעת התקציב, יכלל מראש חלקה של ההתאחדות למרות שהוא טרם התקבל. בכדורגל נשים מסיבות שונות,  (אחת מהן שאין לקבוצה קבוצת נוער)  זה שונה ולא ניתן לעשות זאת ללא הסך הכולל יוכלל ויהיה בפועל.

אז איך ומה קורה במקומות אחרים שכן אושרו? לדברי מקור המקורב לקבוצה, יתכן שמוסד אחר כגון עמותה או הרשות המקומית, מעבירה את התשלום מתקציבה.

אז מה קורה במודיעין, הנה תגובת דוברות העיריה:

 "בעירוני מודיעין רואים חשיבות רבה בספורט הנשי ומשקיעים רבות בקידום וטיפוח ילדות, נערות ונשים בתחום זה בכלל ובענף הכדורגל בפרט. ההעפלה של קבוצת הבוגרות, יחד עם הנחישות מצד השחקניות, היא התוצאה של ההשקעה הזו. בשנים האחרונות חנכה עירוני מודיעין מגרש כדורגל סינתטי המיועד רק לכדורגל בנות ומעניקה מעטפת מקצועית לשחקניות, לצד פרויקטים לעידוד וקידום כדורגל בנות. עם העפלת קבוצת הנשים לליגת העל, הכין מועדון הכדורגל עירוני מודיעין תקציב בהתאם לתקצוב הממוצע של קבוצות הנשים בליגת העל, המסתמך בין היתר על תמיכות הטוטו, כמקובל.
להפתעת המועדון, החליטה ההתאחדות לכדורגל לא לאשר את תקציב קבוצת הנשים המסתמך על כספי הטוטו ולה הפתרונים. בעשותה כך ההתאחדות החליטה לא לאפשר למועדון לממש את ההישג הספורטיבי של קבוצת הנשים, לשחק בליגת העל. יודגש כי בניסיון נוסף לממש את ההעפלה, פרסם המועדון ’קול קורא’ המזמין שיתופי פעולה לרבות איחוד עם גורמים מקצועיים נוספים, אך החלטת ההתאחדות עוד בטרם הסתיים ה’קול קורא’ הפכה אותו ללא רלוונטי.״

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות