חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

דרור אטרי: ” לכו להצביע, תנו את הקול לעסקים ”

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה דרור אטרי קורא לחבריו מאות אלפי העסקים בישראל לכו להצביע ולהשפיע, תנו את - הקול – לעסקים, אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום!

 

נשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה דרור אטרי קורא לחבריו מאות אלפי העסקים בישראל לכו להצביע ולהשפיע, תנו את - הקול – לעסקים, אל תגידו יום יבוא - הביאו את היום!

לצערי אני יודע שהציבור מיואש, מיואש ואפילו מדוכא. אני מקיים שיחות ארוכות עם חברותי וחברי במגזר העסקי שמנסים למלא את הראות באוויר ויודעים שהם ציבור שקוף, כזה שלא סופרים אותו, נכון אתם צודקים אנחנו ציבור שקוף.

זה שסוחב על כתפיו את כלכלת הרשות המקומית והמדינה, זה שחי יום יום בהישרדות אין סופית, שפועל תחת רגולציה ובירוקרטיה בעיתית, כל יום מטילים עליו גזרות חדשות, רק בכנסת הנוכחית חוקקו 175 חוקים כולם כנגד העסקים בישראל עם לא היינו שם היו מועברים 400 חוקים. ברשויות המקומיות ארנונה גבוהה, אגרות אשפה גבוהים, קנס על כל מטר של הוצאת שולחן, נכנסים לנו לנשמה ולכיס.  מחר 30.10.18 זאת ההזדמנות של כולנו להיות חלק מהליך חשוב שיקבע את עתיד חיינו וחיי ילדינו בחמש שנים הקרובות. חשוב שגם אנחנו נחליט החלטה ברורה , נאמר כן, למועמד לראש ראשות ולמועצה שרואה אותנו העסקים, סופר אותנו, שמבין כי כלכלתיה של רשות מקומית מושתת על עסקיה וכשהוא פוגע בבעל העסק הוא פוגע בכלכלת העיר והמדינה.

חשוב שנדע להשכיל ולתמוך בחברים שלנו, מועמדים שבאו מהמגזר העסקי מכירים את האתגרים היום יומיים שלנו, שמחר ידעו להיות שגרירים נאמנים שלנו.

אני אישית החלטתי לתת את  הקול לעסקים, לקחתי לי חופשה מתפקידי כנשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה בכדי לעמוד לצד חברינו במגזר העסקי, סיירתי ב – 15 ישובים בהם מתמודדים חברותינו וחברנו במגזר העסקי, עברנו במרכזים המסחריים, העליתי פוסטים ברשתות החברתיות, כל זאת בכדי להביא לכמה שיותר נציגים שלנו ברשויות המקומיות. כעת חברים הגיע הזמן שתקומו מאזור הנוחות שלכם תתנו פוש אחרון לחבריכם בקהילה העסקית שהחליטו לקפוץ לזירה המקומית ותחזקו אותם, שיהיה לכם כתובת משלכם ברשות. המצב בשטח לא טוב, החברים שלנו והציבור בכלל אדיש, אסור לנו להשאיר את הזירה פרוצה, צריך לעשות מעשה, צריך לתת את קולנו לחברנו מהקהילה העסקית.

אל תלכו לשבת בכיכרות. אל תקריבו את חייכם על מזבח המהפכה. הקריבו יום אחד בלבד! תנו לעיר  שלכם את ה - 30  באוקטובר 2018 ולכו להצביע! נצלו את זכותכם האזרחית ועשו את חובתכם על מנת להשפיע על המציאות בעירכם. לכו להצביע !!!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות