איך ליצור סרטוני רשת שאי אפשר להתעלם מהם?
הכותב הינו דאריאן רויטמן מרחובות, מתמחה ביצירת *סרטונים מבוססי בינה מלאכותית*, המספקים תוכן איכותי ומותאם אישית לעסקים. במה הסרטון צריך לגעת כדי לא להיות עוד רעש וירטואלי? על כך ועוד בטור הבא...
אם הווידאו שלך לא עובד – אולי הוא בכלל לא מדבר אל האדם שצופה בו...
מתי בפעם האחרונה באמת צפית עד הסוף בסרטון תדמית?
כנראה לא אתמול. ואולי גם לא השבוע. אתה לא לבד. היום לעסק יש בין 3 ל־5 שניות לתפוס את תשומת הלב – או להיעלם בין אינסוף תכנים.
(דאריאן רויטמן. The Nutella commercial AI)
ולמה רוב הסרטונים לא תופסים?
כי הם מדברים על העסק, לא על הלקוח.
אנחנו חיים בתקופה שבה בינה מלאכותית יודעת לייצר פנים, קולות, תנועות ומסרים, אבל אם הסרטון לא נוגע באמת במה שהלקוח מרגיש או צריך – זה פשוט עוד רעש ויזואלי.
AI זה לא קסם בלחיצת כפתור – זה כלי שצריך לדעת איך להפעיל נכון.
הוא מאפשר לנו:
- להבין מה להראות בדיוק בשניות הראשונות
2. ליצור תחושה פרסונלית אמיתית
3. לעשות את זה ב־30 דקות, לא ב־30 ימי צילום ועריכה
והעיקר: לא הטכנולוגיה קובעת – אלא יכולת שלנו לספר סיפור. להעביר מסר ולתפוס תשומת הלב בעזרת AI.
אנחנו לא במלחמה על איכות התמונה, אלא על ריכוז רגעי של אדם עייף, גולש במהירות, ומחפש פתרון.
(דאריאן רויטמן. his Futuristic Love Story Will Make You Believe in Romance Again)
וזה בדיוק התפקיד של סרטון טוב:
לעצור אותו.
לדבר אליו.
להשאיר אותו איתך.
אם הלקוחות שלך לא מקשיבים – אולי פשוט לא דיברת אליהם עדיין.
תן לי לעזור לך לעשות את זה נכון. מדויק. אנושי.
בלי רעש, בלי הפקה הוליוודית.
פשוט מדברים, מגלים את הליבה,
ואז – מספרים אותה נכון בעזרת AI.
יש לכם עוד שאלות לדאריאן רויטמן בנושא בינה מלאכותית? כנסו!
האתר שלי הפייסבוק שלי 054-5919330
דברו איתנו ב | |
רוצים עוד פרטים? כנסו! |