חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שכונות שלמות ללא תיבות למשלוח דואר

 

למרות הכרזת מנכ”ל הדואר כי חל שיפור במתן שירותי הדואר במודיעין המצב רק מחמיר – מספר תיבות דואר ”התאדו” לאחרונה ולעתים התושבים נאלצים ללכת מספר קילומטרים כדי לשלוח מכתב פשוט

 

מאיר (80) גמלאי של משרד החינוך המתגורר בשכונת הכרמים בעיר קיבל לאחרונה בדואר לביתו דרישה ממנהלת הגמלאות של משרד האוצר למלא טופס הצהרה לשנת המס 2016. למכתב צורפה מעטפה מבוילת ומאיר התבקש למלא את ההצהרה ולשלוח אותה בחזרה לשולח כשהיא חתומה על ידו.

בתור אזרח צייתן ביצע מאיר את המבוקש ואז ניגש לברר באתר האינטרנט של הדואר היכן מצויה תיבת הדואר הקרובה לביתו. תוצאות החיפוש העדכני העלו את הכתובת עמק האלה 74 מקום המצוי במרחק לא גדול מביתו, אך כשהגיע לכתובת המומלצת הופתע לגלות שאין שם תיבה. תושב המתגורר במקום סיפר לו שאכן היתה כאן בעבר תיבת מכתבים אך זו נלקחה ביום בהיר על ידי נציג מטעם הדואר.

מסתבר שתיבת הדואר בעמק האלה אינה התיבה היחידה ש"התאדתה" בעיר, כך גם בעמק בית שאן, ברחוב אליהו הנביא ליד בית הספר אסיף וברחוב דם המכבים פינת צאלון. בעקבות הצמצומים הללו נותרו בכל המרחב העירוני של מודיעין 10 תיבות דואר בלבד האמורות לשרת 90 אלף תושבים. במצב זה נותרו מספר שכונות בעיר ללא תיבת דואר אחת לרפואה, כך בשכונת הכרמים, בשכונת הנביאים ובשכונת מוריה, והתושבים נאלצים לעתים להתנייד למרחקים בשביל לשלוח מכתב פשוט. עבור אוכלוסייה מבוגרת, כמו מאיר, אשר חלקה חסרת רכב פרטי זהו מצב קשה למדי.

כזכור, לפני מספר חודשים התארח מנכ"ל הדואר דני גולדשטיין בלשכת ראש העיר חיים ביבס והכריז כי: "חברת דואר ישראל החלה באפריל האחרון ליישם תכנית הבראה שתכליתה שיפור השירות, ובמודיעין מכבים רעות נעשו פעולות רבות על מנת לתת לתושבי העיר שירותי דואר מיטביים. פעילות זו תימשך גם בחודשים הקרובים. בשל הפעולות בהן נקטנו, אנו רואים שינוי משמעותי בשירות הניתן לתושבים, הן בחלוקת הדואר והן ביחידות הדואר".

כידוע, בפועל תושבי העיר מדווחים שוב ושוב ברשתות החברתיות כי שירותי הדואר במודיעין קרסו כבר מזמן. היעלמותן של תיבות הדואר מהשכונות מהווה נדבך נוסף בקריסה זו.   

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות