חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כל תושב שחשובים לו הציונות והיהדות צריך להצביע ימינה``

 

יו’’ר מפלגת ’ימינה’ איילת שקד התארחה השבת בביתו של המשנה לראש העיר ויו’’ר המטה של מפלגת ימינה במודיעין, עמיעד טאוב ופגשה מאות תושבים בסדרה של עשרה כנסים שונים. ביום חמישי הגיע שר החינוך יחד עם טאוב לפתוח את השנה בבתי הספר בעיר

 

יו’’ר מפלגת ’ימינה’ איילת שקד עשתה את השבת האחרונה במודיעין. שקד המובילה מפלגה משולבת של דתיים וחילונים בחרה לקיים את כל השבת במודיעין על מנת לכבד את ציבור בוחריה ושהתה כל השבת בביתו של טאוב.

במהלך השבת קיימה שקד עשרה מפגשים גדולים בהם השתתפו כ1300 מתושבי העיר. בין היתר נפגשה שקד עם מגוון קהילות ובהם אלעד, אריאל, קול יהודה ולב אחים וכן עם חברי הקהילה הפורטוגזית, הקהילה האנגלו סקסית, קיימה מפגש מיוחד לצעירים ואף מפגש פתוח משותף לדתיים וחילונים. את המפגש פתחו פרופסור אשר כהן ועמיעד טאוב שדיברו על חשיבות ההצבעה בבחירות הנוכחיות.

שקד עצמה סיפרה לנוכחים על מטרות הדור הנוכחי בעיניה הכוללות את חיזוק הזהות היהודית בארץ ובתפוצות, המאבק כנגד ההתבוללות וחיזוק הכלכלה ומערכת הבריאות.

שקד תיארה כי דווקא כאשה לא דתייה אשר ילדיה לומדים בחינוך הממלכתי היא מתקשה להבין כיצד נעלמים מבתי הספר היסודיים לימודים על ערכים יהודיים בסיסייים כגון החגים והתנ’’ך המהווים בסיס יהודי חשוב לכל אזרח בישראל. שקד הוסיפה כי הופתעה לגלות אפילו אירועים לאומיים כמו יום ירושלים לא נחגגים בחלק מבתי הספר הממלכתיים והתחייבה כי המפלגה תיתן מענה חינוכי לכל ילדי ישראל.

עוד תיארה שקד את האתגרים הביטחוניים הכלכליים והחברתיים איתם מתמודדת המדינה, סקרה את הישגיה במשרד המשפטים ובהם מינוי של 336 שופטים חדשים מתוך 750 בהם לראשונה שופטים מהעדה האתיופית והבהירה כי רק הצבעה למפלגת ימינה תאפשר לה להמשיך במהפכה אותה החלה במשרד.

שקד סיפרה כי לא הסכימה לחזור לחיים הפוליטיים ללא איחוד של כל גווני הציונות הדתית לצד מצביעי הימין האידיאולוגי החילוני וכי היא גאה להיות האשה הראשונה העומדת בראש מפלגת ימין מאז הקמת המדינה.

זה לא היה הביקור היחיד של בכירי ימינה במודיעין הנחשבת במפלגה כיעד אסטרטגי. ביום חמישי הגיע לעיר שר החינוך הרב רפי פרץ אשר יחד עם המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב סייר בבתי הספר אבני החושן ו’יחד’’ ונפגש עם תלמידי כיתות א’.לסיור הצטרף גם סגן ראש העיר מויש לוי. 

המשנה לראש העיר ויו’’ר מטה ’ימינה’ במודיעין, עמיעד טאוב:’’אני מודה לאיילת שקד ולשר החינוך על ההגעה לעיר החשמונאים. מפלגת ימינה המאחדת דתיים וחילונים, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים המחוברים ליהדותם ולציונות וגאים בערכים היהודיים רואה את העיר מודיעין כיעד אסטרטגי ובצדק. הבחירות הקרובות מהותיות לעתיד המדינה והעיר מודיעין כמודל לחיים משותפים של ציבור מגוון וערכי המוביל את שיעורי הגיוס וההתנדבות בישראל צריכה ויכולה להוביל אחוזי הצבעה משמעותיים למפלגה הכי ערכית וציונית בישראל’’

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות