חיפוש

 

 
לדף הבית >>     linkshakמקדמים לינקשייק תוכן שיווקי >>

סוגי מברשות ומסרקים לשיער

 

כיום, יש סוגים שונים של מברשות לשיער ולכל מברשת שימוש אחר. במאמר זה נסקור כמה מהמברשות והמסרקים הנפוצים ביותר לשיער ונסביר מתי להשתמש בכל סוג

 

כיום, יש סוגים שונים של מברשות לשיער ולכל מברשת שימוש אחר. במאמר זה נסקור כמה מהמברשות והמסרקים הנפוצים ביותר לשיער ונסביר מתי להשתמש בכל סוג.

מברשת למקלחת: מיועדת להברשה קלה של השיער תוך כדי המקלחת ובעיקר כאשר השיער רטוב. מברשת זו לרוב תהיה בצורה מעוגלת ותימנע תחושה של משיכת השיער.

מסרק עבה: משתמשים במסרק זה בעיקר כאשר רוצים להפריד קשרים. השיניים של המסרק העבה יהיו לרוב עגולות מעט וזאת על מנת למנוע כאבים במהלך הסירוק עצמו. מסרק זה נמצא בשימוש נרחב אצל ספרים, בעיקר כאשר מדובר על טיפוח ותספורת של שיער מתולתל.

מסרק לספרים: מכירות את המסרק עם הידית הצרה? זהו מסרק ספרים אשר מיועד ליצירת שבילים בשיער. באמצעותו, ניתן גם לחלק את השיער ולבצע באמצעותו פעולות שונות ותסרוקות מיוחדות.

מברשת פן: כיום יש מגוון רחב של סוגי מברשות לפן. מדובר על מברשת עגולה אשר מייצרת מראה קופצני ומיוחד. מברשת פן מסתובבת משמשת בין היתר גם לייבוש והחלקת השיער וכמעט תמיד נראה במכשיר זה אפשרות לשינוי של דרגת החום והמהירות.

חשוב לציין כי ישנם גם דגמים ידניים של מברשות פן, כאשר המחירים של הדגם הידני ינועו סביב 50 ש"ח, לעומת 250 ש"ח ומעלה, למברשות פן חשמליות.

מברשת מרובעת: באמצעות נתיר קשרים בשיער. בעזרת מברשת זו ניתן להבריש את השיער ברכות וזאת מאחר והכרית של המברשת לרוב תהיה רכה ונעימה, מה שמעניק  תחושה נהדרת.

איך בוחרים מברשת חדשה לשיער?

בבואכם לבחור מברשת חדשה לשיער, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים. להלן הפרמטרים המרכזיים והחשובים ביותר בקבלת ההחלטה:

מחיר המברשת: אם יש לכם תקציב מוגבל, חשוב לבדוק מספר חלופות ולוודא כמה עולה כל מברשת. לעיתים נמצא פערים משמעותיים בעלויות בין דגם אחד למשנהו.

מותג המברשת: כדאי לבחור במברשות שיער של מותגים מובילים כגון RITTER, BANAT או POTSCHE מאחר ואלו חברות אמינות ומקצועיות אשר מספקות מברשות ומסרקים מעולים ועמידים לאורך זמן.

גודל המברשת: חשוב להבין כי כאשר מדובר על מברשות לשיער, ניתן למצוא מברשות בגדלים שונים כגון 35 או 40 מ"מ ועוד. נסו להבין מה הגודל הדרוש לכם וכך תוכלו למקד את הבחירה.

סטים של מברשות: ישנם חנויות ואתרי אינטרנט מסוימים אשר מציעים מבצעים והנחות על סטים של מברשות. דוגמה טובה לכך היא אתר האינטרנט של אריב אשר מספק דילים שווים על סטים של מברשות פן, מוצרים מובילים נוספים בכל קטגוריה באתר.

לסיכום, יש לא מעט סוגים של מברשות ומסרקים, מה שהופך את הבחירה ללא פשוטה. לא רק שיש סוגים שונים, גם כאשר מדובר על מברשת מסוג מסוים, קיימים לא מעט דגמים ומותגים ולכן חשוב להקדיש זמן ומחשבה לבחירה הנכונה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות