חיפוש

 

 
לדף הבית >>     משה סלהוב, סוכן נדלן, מודיעין >>

מה עדיף מגורים בדירה בבעלות או בשכירות

 

כותב הטור הינו משה סלהוב - יועץ וסוכן נדל”ן, מומחה לייעוץ ותיווך נדל”ן, שיווק והשקעות נדל”ן, לקניה/מכירה/השכרה. האם יש יתרון של אחד על פני השני ?על כך בטור הבא...

 

ההעדפה בין מגורים בדירה בבעלות לבין מגורים בשכירות תלויה במספר גורמים שונים, וכל אחד יש ערך משלו עבור אנשים שונים. הנה כמה פרמטרים שיכולים לשפוט על זה:

יכולת כלכלית: רכישת דירה עלולה לדרוש השקעה גדולה יותר מכיוון שיש צורך לשלם על פי ערך הדירה ולהתמודד עם הוצאות נוספות כמו תחזוקה ומיסים. מצד שני, שכירות דירה יכולה להיות אפשרות יותר גמישה ולא מחייבת השקעה גדולה פתאום.

אחריות ותחזוקה: כשאתם בבעלות דירה, אתם אחראים לתחזוקתה ולכל התיקונים הנדרשים. לעומת זאת, כשאתם משכירים, התחזוקה והאחריות על בעל הדירה.

יציבות: מי שמחזיק בבעלות של דירה, יכול להרגיש יותר יציב כמו בעלים, ולא כשוכר שעשוי להחליף מקום מגורים על בסיס תדיר יותר.

השפעת השוק: יתרונות כלכליים יכולים להיות לצד הבעלות בתנאי שיער הנכס עולה, אך יכולות להיות גם הפסדים אם מחירי הנכסים יורדים.

חופש פעולה: כשאתם בבעלות דירה, יש לכם יותר חופש לעשות שינויים ושדרוגים בדירה כפי שאתם רוצים. כשאתם משכירים, החופש פחות גמיש ויכול להיות תלוי בהסכם ובהסכמה של בעל הנכס.

בקיצור, החלטה על כך מה עדיף תלויה במטרותיכם הפרטיות, במצב הכלכלי שלכם, ובהעדפותיכם האישיות לגבי יציבות וחופש פעולה.

יש לכם עוד שאלות לסוכן נדלן - משה סלהוב? כנסו!

0524738156    הפייסבוק שלי

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות