חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חן יעקב, קבלה והילינג קבלי, תל אביב >>

מהי משמעות האותיות על פי הקבלה

 

אנו רגילים שאותיות הן סוג של סימנים המאפשרים לנו תקשורת בין אדם לאדם. עם זאת, כך על פי הקבלה, לאותיות יש גם משמעות אנרגטית. צירוף ספציפי של האותיות הופך אותן למעין תדר המזמן אנרגיה.סימני האותיות – השמות הופכים לערוצי אנרגיה חזקים המאפשרים צוהר לאנרגיה הטמונה בעולם הרוחני.

 

לקבלה ישנם 72 צירופים שכאלו המוכרים גם כ72 השמות. 72 השמות מוכרים לחכמי הקבלה כבר אלפי שנים אך נחשפו לקהל הרחב רק בשנים האחרונות. מקורם של 72 השמות הוא בספר שמות ב3 פסוקים ספציפיים. כל פסוק מונה 72 אותיות. כל שם מורכב מ3 אותיות ומושך אנרגיה ייחודית לו. בבואו של התלמיד להיעזר ב72 השמות יבחר בשם המייצג את האנרגיה בה הוא רוצה להיעזר.

סיט – ליצור נס
במצבים חסרי תקווה נראה כי רק נס יכול לשנות את המציאות. אך הבורא אינו מחולל ניסים – זו המשימה שלנו, והיכולת לעשות זאת מצויה בשם קדוש זה. ניתן לחולל כל נס בעולם החומרי בתנאי שקדם לו שינוי פנימי בתוכנו, שכן המציאות הגשמית וטבע האדם חוברים יחד באופן הדוק. כשמתחיל שינוי פנימי יוצא דופן, הכוח הטמון בשם זה מאפשר ליקום לבטא אותו באופן חיצוני וגשמי.
72 השמות בקבלה, הם כוחות אדירים שבאמצעותן משה ביקע את ים-סוף. השמות הם אנרגיה אדירה. לכל שם כוח לשנות מצבים, ולכל שם כוח שונה.
ע"ב השמות מייצגים את החיבור שבין העולמות הרוחניים האינסופיים לבין העולם הגשמי, המציאות היומיומית. כל צירוף מחבר אותנו למקור כוח שדרכו אנו מקבלים יכולת לשלוט בכל תחום בחיינו ולשנותו לטובה, להפוך כל קושי לאתגר ולקבל את כל הטוב שמציע לנו היקום והעולם הגשמי, המציאות היומיומית.
ע"ב שמות הקודש נותנים לנו את התשובה גם במקרה שכזה
כמובן שיש בכך דרגות ודרכים שונות ופניה לאלוהים תמיד עוזרת
אך תוספת קטנה: התמקדו בשם ס.י.ט חישבו עליו בזמן הצורך
ובכך תוסיפו לעצמכם נקודות בדרך אל הנס המיוחל!
 

052-875-2810

הפייסבוק שלי

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות