חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2008 >>

סופי: מור נגד יחד

 

תנועות מור ויחד לא הצליחו להגיע לאחוד כוחות. ההסכם שחתמה יחד עם תנועת מרחב למודיעין סתם את הגולל על אופציית ההליכה המשותפת לבחירות

 

תנועת "מור" המייצגת את מכבים רעות לא הצליחה לאחד שורות עם תנועת "יחד" והשבוע הוציאה קול קורא המזמין את תושבי היישוב להגיש מועמדות לרשימה שתתמודד למועצת העיר ולמנהלת הרובע. לאחר סגירת ההרשמה יתקיימו פריימריז לקראת יום הבחירות ב-11 לנובמבר.

בהודעה שהועברה לתקשורת על ידי תנועת מור, נמסר כי "תנועת מור עבדה בשבועות האחרונים במרץ בניסיון להביא לאיחוד כוחות בין סיעת יחד ותנועת מור. תנועת מור קראה להקמת תנועה חדשה, מאוחדת, שתפעל תחת הנהגה חדשה, הנהגה שהייתה עתידה להיבחר בשיטת בחירות מקדימות."

מתנועת מור נמסר כי "לצערנו הרב כל הניסיונות הללו עלו בתוהו ועל כן תנועת מור תתמודד מול סיעת יחד בבחירות הקרובות למועצת העיר מודיעין מכבים רעות ולמנהלת הרובע."

כעת תנועת מור, התנועה היחידה ששמרה ושומרת על האינטרסים של מכבים רעות, מקיימת רישום וקוראת לתושבי מכבים רעות שאכפת להם מהרובע להציע את מועמדותם לאחת משתי רשימות: רשימה המתמודדת בבחירות למועצת העיר ורשימה המתמודדת בבחירות למנהלת הרובע.

"יש לנו בקופה חמישה מנדטים למועצת העיר ותשעה למנהלת", נמסר מהתנועה, "מנדטים אלה יסייעו יותר מכל דבר אחר לשמר ולשפר! את מכבים רעות. תנועת מור מזהירה את תושבי מכבים רעות שלא להתפתות למצגי שווא. אין קסמים ואין קיצורי דרך, אצלנו העשייה מתבטאת בשטח."

כל תושב מכבים- רעות שרואה לנגד עיניו את החשיבות של שמירת וקידום האינטרסים של הרובע מוזמן להגיש את מועמדותו לאחת הרשימות עד יום חמישי, 11.9.08 בשעה 20:00.

הגשת המועמדות לרשימת תנועת מור תעשה באמצעות הטלפון: 050-7262232 או באמצעות הדואר האלקטרוני.

לאחר איסוף השמות תודיע התנועה על כינוס רחב היקף שבמהלכו יתקיימו הפריימריז לשתי הרשימות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות