חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עדי מן הכריזה על התמודדותה בראש רשימה למועצת העיר מודיעין

 

עדי מן מתכוונת לרוץ עד הסוף הראש רשימה משלה בבחירות הקרובות למועצת העיר: ”הצטרפו אלי כדי שאני אוכל להמשיך בעשייה למען אחרים, גם מתוך המועצה”

 

בעוד ארבעה חודשים יתקיימו הבחירות למועצת העיר, והנה ביום ראשון האחרון הכריזה מועמדת חדשה על ריצה בבחירות הקרובות למועצה. באירוע בו נכחו יותר ממאה תושבות ותושבי מודיעין מכבים ורעות, עדי מן הודיעה שהיא מתמודדת למועצת העיר.

עבור מן, שנכון לעכשיו צפויה להיות האישה היחידה שעומדת בראש רשימה למועצת העיר, זו היא הפעם השנייה בה היא מתמודדת למועצת העיר. בבחירות הקודמות, ב-2018, נכנסה מן למועצת העיר כשניה ברשימת "שחר עושים חינוך" של מי שהיום עוד מכהן בתפקיד סגן ראש העיר, מויש לוי.

מאז, הפכה מן את העזרה הבלתי מתפשרת לכל מי שזקוק לכך, למשימת חייה. כעת, כדי להמשיך לסייע ולשפר את חייהם של כל תושבי מודיעין מכבים-רעות בכוונתה להיכנס למועצת העיר ומשם לטפל באופן השירות הניתן לתושבים בכל הסוגיות העירוניות, וכמובן לתת מענה טוב יותר לכל מי שיזדקק לעזרה במישור העירוני ובכלל.

עדי מן (41) בת לאיש צבא ולאשת חינוך, גרה ברעות מגיל 9, בוגרת BA קרימינולוגיה ואכיפת חוק ו- MA בייעוץ ופיתוח ארגוני. בוגרת קורס מנהיגות, והמדרשה לפוליטיקה של עמותת כ"ן, נשואה לפדריקו ואמא לשלושה עידן (12.5), עומרי (11) ותומר (7). ב- 13 שנים האחרונות עדי היא תושבת שכונת הנביאים במודיעין והיא מוכרת בעיר כזו שבשנת 2013 הובילה את המחאה לתחזוקת החול בחצרות גני הילדים, הקימה את ועד הורי גני הילדים במודיעין ומשם אל הובלת ועד הורי גני הילדים הארצי – והכל בהתנדבות. כידוע, בשנים האחרונות עדי היא כתובת עבור רבים שמבקשים את עזרתה החל בבעיות בירוקרטיה, דרך שלל יוזמות לסיוע לתושבים ותושבות בעיר, ועד לקמפיינים למימון המונים במטרה לסייע למשפחות שמתמודדות עם ילדים וילדות חולי סרטן להגיע לטיפולים מצילי חיים בחו"ל.

באירוע ההכרזה על מועמדותה למועצת העיר, אמרה עדי מן: "זה לא הזמן להיות אדישה. זה לא האופי שלי. הצטרפו אלי ועיזרו לי להיבחר כדי שאני אוכל להמשיך בעשייה למען אחרים, גם מבפנים".
"כשהתמודדתי למועצה לפני חמש שנים, אמרתי שאנחנו מנהלים קרב על חינוך ילדינו. זה נכון גם עכשיו. רק שהפעם השאלות שעמן אנחנו מתמודדים ומתמודדות הן רבות ועמוקות יותר: האם מקשיבים ומתחשבים ברצונות ובבעיות שלנו? האם יש מי שמטפל בזה או רק מגלגל את הפנייה שלנו הלאה? האם זה השירות שמגיע לתושבי ותושבות מודיעין מכבים ורעות? אני יודעת מה אני רוצה שהתשובה תהיה ואני חושבת שגם אתם יודעות ויודעים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות