חיפוש

 

 
לדף הבית >>     כלכלה עסקים וקריירה >>

כיצד להשתמש בהאשטגים - לקידום עסקי מקסימלי

 

מהם ההאשטגים? כמה השאגטים כדאי לתייג בפוסט בפייסבוק לעומת בפוסט באינסטגרם ואיך מוצאים את ההאשטגים הנכונים? על כך בטור הבא...

 

האשטאגים הם סולמית # ואחריה מילה או רצף מילים מחוברות זו לזו או מופרדות על-ידי קו תחתון. לא מכניסים כאן סימנים נוספים פרט לאוציות (בכל שפה).

רוב הרשתות יוצרות לך אוטומטית מהמילה או רצף המילים הזה קישור. מי שילחץ על הקישור הזה בפרסומים שלך, יגיע לפרסומים אחרים (שלך או של אחרים) שפרסמו האשטאג זהה.

10-20 האשטאגים באינסטגרם זה סבבה. באינסטגרם אין אפשרות להעלות קישורים אחרים, אז האשטאג חשוב שם. בפייסבוק אני ממליצה פחות.

מציאת ההאשטאגים הנכונים תלויה - נכונה למה? הרשת "מבינה" את נושא הפוסט גם בזכות ההאשטאגים ותכוון לקהל המתאים, אבל האשטאגים פופולריים מדי מצרפים את הפרסום שלך ליותר מדי פרסומים אחרים בתחום ואז אתה לא בולט, והאשטאגים נדירים יותר פחות עוזרים לרשת "להבין" מה נושא הפרסום.

המלצתי - האשטאגים עוזרים, אבל במידה. חשוב שיהיו עוד כמה מריכיבים כמו תוכן מעניין, ויז’ואל יפה, גיוון, עקביות והרבה הרבה מצברוח טוב ואופטימיות.

יש לכם עוד שאלות לריקי אחדות כתיבה ושיווק דיגיטלי? כנסו!

0506202585 הפייסבוק שלי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות