חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה מודיעין: ילדות מרכז עומר בראש הטבלה

 

ילדות א’ מרכז iPRO והמאמן עומר גולרן נצחו את אס”א ירושלים 68-54 וממוקמות בראש הטבלה

 

קבוצת ילדות א’ עומר מרכז iPRO במועדון כדורסל עוצמה מודיעין מורכבת משחקניות בכיתות ז’-ח’. הקבוצה משחקת בבית העליון, וממוקמת במקום הראשון בטבלה, לאחר שפיצלו את הליגה לבתים. 
השחקניות מתאמנות עם המאמן עומר גולרן, שאומר: "הקבוצה מורכבת ברובה משחקניות שמשחקות כדורסל מהקטסל, אליהן הצטרפו השנה גם שחקניות חדשות. חלק מהשחקניות משחקות גם בקבוצת נערות ב’ של המאמנת שרה פישר.
שחקניות הקבוצה מאופיינות בהמון "אש" במשחק שלהן, גם במשחקנים וגם באימונים, והן מגיעות לכל אימון עם רצון להתקדם ולהשתפר.
"בסיבוב הקודם הקבוצה הפסידה רק פעם אחת, לקבוצה שעלתה ל-Junior NBA. אנחנו מגיעות לבית העליון, בידיעה שאנחנו מסוגלות לנצח את כל הקבוצות. למשחק מול אסא ירושלים הגענו אחרי ניצחון על אליצור נווה דוד רמלה ועם ביטחון בעצמנו.
אנחנו ממוקמות במקום הראשון בטבלה אחרי סיבוב אחד. בפגרה שבין הסיבובים, שמנו דגש באימונים על משחק מהיר ואגרסיבי, עם דגש מיוחד על הגנה.
הקבוצה הכי חזקה בליגה, אחרינו, היא אס"א ירושלים. הקבוצה ממוקמת אחרינו בליגה, והגענו למשחק חוץ מולן, לראשונה בעונה. בסיבוב הקודם היא מוקמה בטבלה אחרינו. מדובר בקבוצה קשוחה ופיזית שאסור לזלזל בה. עד כה העונה, רק פעם אחת קבוצה ממחלקת העוצמתיות של עוצמה מודיעין הצליחה לנצח בחוץ את אס"א ירושלים, וגם זה לאחר הארכה.
ידענו שמדובר במשוכה לא פשוטה, ועם זאת, הגענו למשחק הזה חדורות מטרה לנצח ולהוכיח את עצמנו.

"הרבע הראשון התחיל בצורה מהוססת. הכדורים לא נכנסו ומסרנו לא טוב, אך לאחר כמה דקות, הקבוצה התאפסה, ובזכות הגנה חזקה ויציאה מהירה למתקפות, הצלחנו לסיים את הרבע הראשון בתוצאה 19-8 לטובתנו.
לרבע השני עלינו לא מרוכזות. ההגנה הייתה רפויה, אבדנו כדורים מיותרים, ואס"א צמצמו את ההפרש. למרות זאת, הבנות שלנו הצליחו לשמור על היתרון אצלנו, ובסוף הרבע השני התוצאה הייתה 19-11 לטובת אס"א.
תוצאת המחצית 30-27 לעוצמה.
במהלך המחצית במחצית ריכזתי את הקבוצה להגנה שלנו, להגיב נכון לעזרה ולשמור חזק ואגרסיבי. בהתקפה הדגשתי את הצורך לשחק מהר, לעלות מהר למתפרצות ולהתמיד בתנועה ללא כדור.
המחצית השנייה נפתחה כמו הרבע השני. החטאות ואיבודי כדור מצדנו, והגנה שנשארה רפויה יחסית, גרמו לכך שאת הרבע הפסדנו 19-16, ואת סוף הרבע סיימנו בשוויון 46.
ברבע האחרון הבנות עלו עם אש בעיניים, כמו מלוע של תותח, ושמרו על הגנת ברזל. אס"א התקשו לייצר זריקות, ועוד יותר התקשו לקלוע, ואילו אנחנו רצנו בכל הזדמנות, חפשנו אחת את השנייה, ולא התפשרנו על זריקות לא טובות. כתוצאה מכך, ניצחנו את הרבע 20-6!!! ההגנה היא שעשתה את ההבדל במשחק הזה.
כל השחקניות שותפו במשחק וכולן עשו שיפור משמועתי בין הסיבוב הראשון לסיבוב השני, במיוחד בפן ההגנתי.
נצחנו את המשחק בתוצאה 68-54.
נשארו לנו עוד שלושה משחקים לעונה. אסור לנו לבוא שאננות למשחקים האלה, אלא לבוא ו’לתת בראש’ לכל קבוצה שתגיע מולנו."

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות