חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה: נוער מחוזית נצחו בדרבי את מכבים-רעות

 

קבוצת הנוער המחוזית דביר של עוצמה מודיעין נצחו פעמיים בשבוע אחד: נצחון על בית שמש 69-63 ונצחון בדרבי על מכבי מכבים-רעות 63-46

 

במועדון כדורסל עוצמה מודיעין בעונת הכדורסל 2021-22 משחקות 31 קבוצות ליגה.
שלוש מתוך הקבוצות הן קבוצות נוער. קבוצה אחת משחקת בליגת-העל לנוער, קבוצה אחרת בליגה הארצית וקבוצה נוספת בליגה מחוזית ירושלים.

קבוצת הנוער המחוזית החלה להתאמן עם המאמן דביר שיינגורטן רק בתחילת העונה הנוכחית, אולם כיון שכולם צמחו במועדון מגיל צעיר מאד, חלקם כבר התאמנו בעבר עם שיינגורטן, ומדובר בקבוצה מאד מגובשת, עם קשרים חברתיים מצוינים.

הקבוצה שחקה שני משחקים בשבוע החולף, ובשניהם יצאה כשידה על העליונה.
המשחק הראשון היה משחק ביתי בו ארחה את בית שמש ונצחה בתוצאה 69-63, המשחק השני היה משחק דרבי מול מכבי מכבים רעות. המשחק נערך בחוץ, ובסופו הייתה התוצאה 63-46 לטובת עוצמה מודיעין.

המאמן דביר שיינגורטן מדווח: "בקבוצה משחקים השנה שחקנים תלמידי כיתות י’ עד י"ב, ויש לנו גם חייל. יואב שטרית, שצמח אצלי מכיתה ב’, התגייס לאחרונה, אבל כיון שמשחק הדרבי מול מכבים התקיים במוצאי שבת, הוא הצליח להצטרף אלינו. מלבדו, יש בקבוצה עוד שחקנים רבים שאמנתי כבר בכיתה ב’, במסגרת בית הספר העירוני לכדורסל.

ליגת הנוער המחוזית מאד צמודה בעונה הנוכחית. לקבוצה שלנו יש 4 נצחונות ו-3 הפסדים, בשלב הזה של העונה, ובמקום הראשון יש קבוצה עם 2 הפסדים. יש בליגה 8 קבוצות, ומתוכן יש 7 קבוצות שכל אחת מהן יכולה לנצח את השנייה, בלי הבדל בין בית לחוץ, ולקחת את האליפות. השנה אנחנו משחקים בליגה קשה ומאד צמודה. יש שלושה סיבובים בליגה, ואנחנו שואפים להמשיך להתברג בצמרת הגבוהה. האליפות תוכרע רק במחזורים המאוחרים, ואני מאמין שלאורך העונה כל הקבוצות ינצחו, ולא יהיה מי שיברח.

את המשחק מול מכבי מכבים-רעות פתחנו עם החמישייה אריאל סמרה, תומר פלד, רועי צור, יותם חן וקורן זלצבורג. פתחנו את המשחק טוב. השגנו את מה שרצינו – להוציא שני שחקנים שהחלטנו שנוציא, ועשינו כך. שלטנו בקצב המשחק ועשינו את כל מה שדברנו עליו באימון.
הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 12-10 לטובת עוצמה מודיעין

הרבע השני התאפיין בהגנה חזקה שלנו. יצאנו למחצית כשאנחנו מובילים בהפרש של 7 נקודות בתוצאה 34-27

במחצית עברתי עם השחקנים על דגשים ומה צריך לעשות כדי להמשיך ולשלוט בקצב המשחק.

בשלוש הדקות הראשונות של הרבע השלישי שינינו את סוג ההגנה, ואחרי 4 דקות רצנו להפרש של 17 נקודות. יואב שטרית קלע שלשה. נכנסנו לבעיית עברות. במהלך הרבע קלענו 25 נקודות. בזכות ההגנה שלנו והחטאה של כ-20 זריקות עונשין של מכבים, ברבע הזה ההפרש נותר דו ספרתי. 
בסוף הרבע לוח התוצאות הראה הפרש של  18 נקודות לטובת עוצמה מודיעין.

ברבע האחרון קלענו 10 נקודות. הרבע הזה התאפיין בהגנות חזקות מצדנו, והמשחק הסתיים בתוצאה 63-46

בלטו במשחק תומר פלד ואריאל סמרה. 
קלעים: תומר פלד 23 נקודות, אריאל סמרה 13 נקודות, יותם ששתיאל 12 נקודות, קורן זלזבורג 12 נקודות, יותם חן 4 נקודות, יואב שטרית 3 נקודות, שגיא סרוסי 2 נקודות. 

חשוב לציין, שלמרות שהיה משחק דרבי, הייתה באולם ועל הפרקט אווירה ספורטיבית, לכל אורך המשחק.
הקבוצה שלנו שחקה חזק והייתה פיזיות, אבל הייתה גם הגינות ספורטיבית, מצד שתי הקבוצות.

לכל אורך העונה, הדגשים שלי לשחקנים, מעבר לכדורסל טוב, הם להקפיד על קבוצתיות ולהיות בני אדם, שזה חשוב יותר מהכל.

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות