חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

בעלי עסקים ממודיעין חולקים ידע בסרטוני רשת

 

מתחם ROOMS מודיעין אירח את אור גרינפלד ו”אנחנו הצעירים” לסדרת צילומים של סרטוני רשת בעלי ערך לבעלי עסקים

 

תנועת "אנחנו הצעירים" בחרה לסייע לבעלי עסקים צעירים, בעזרת טיפים רבי ערך של אנשי מקצוע ממודיעין. אור גרינפלד, ראש תנועת "אנחנו הצעירים", ויפעת מורן ריינברג, מ-IMDigital, ביחד עם מתחם ROOMS מודיעין יצרו מיזם משותף, שכל מטרתו לתת ערך לעצמאים ובעלי עסקים. הם גייסו את צוות הצילום גל זילברמן ודור לוי מחברת Reveal Yourself, אספו אנשי מקצוע מהעיר, ובחרו במתחם העבודה השיתופי ROOMS של רשת פתאל, כתפאורה האידאלית לשיח של בעלי עסקים צעירים על התנהלות נכונה בעולם העסקי.

יובל רצבי, מנהלת מתחם ROOMS מודיעין, הציעה בעלי חברות שהם members במתחם, כדי שישתפו מנסיונם המקצועי, וכך בין הסרטונים שכבר הופקו ועלו לאוויר ניתן למצוא מספר בעלי עסקים מקומיים:
טל לוי-דיאמנשטיין, יועצת ארגונית, שבחרה להעביר את העסק שלה TalD אל מתחם ROOMS, ובסרטון שלה היא משתפת בטיפ אחד בסיסי וחשוב, שלטענתה, אם מיישמים אותו הכל יראה אחרת;
תומר ורון, המתמחה במשכנתא, פיננסים והחיים עצמם, הוא גם member במתחם שמככב בסרטון;
ציפי רחמני, הבעלים של Bfocus, מדברת על התלהבות בניהול העסק ולמה כל כך חשוב לעבוד עם אנרגיה;
ויפעת מורן ריינברג, בעלת עסק לעיצוב בדיגיטל ובניית אתרים, שגם היא פועלת במתחם ROOMS, נותנת 5 טיפים לשפה ויזואלית אחידה בעסק.

אור גרינפלד: "במסגרת שיתופי הפעולה עם הקהילה העסקית בעיר, יצאה תנועת "אנחנו הצעירים" בפרויקט משותף עם מתחם ROOMS מודיעין ועם בעלי עסקים עצמאים ומעולים בעיר שלנו, שהחליטו להעביר את זה הלאה ולחלוק טיפים משמעותיים להצלחה.
כל אחד ואחת מאנשי ונשות המקצוע נתנו טיפים קצרים, שיכולים לשמש בעלי עסק, צעירים או בוגרים, ולהקל עליהם בהתמודדות בניהול העסק. יש לנו יוזמות ומיזמים עסקיים רבים - אירועים, meetups ועוד - וסרטוני הטיפים האלה הם רק טעימה ממאגר אנשי העסקים המקומיים, ששמחים לתת מהידע והנסיון שלהם.
תודה רבה ליובל, כנרת ותומר וכל צוות ROOMS על האפשרות לצלם בסביבת עבודה מקצועית ומרשימה, שמביאה טעימה מהעיר הגדולה ומהעולם הגדול. אין ספק שטוב לעשות עסקים במודיעין!"

יובל רצבי: "את המתחם שלנו מאכלסים אנשי ונשות מקצוע מתחומים מגוונים, ואחד מהיתרונות הרבים שהם נהנים מהם, הוא נטוורקינג בין העסקים, החברות, הסטארט-אפים והא.נשים שעובדים כאן. הם נהנים משיתופי פעולה, הפניות ועצות מקצועיות. "אנחנו הצעירים" לקחו את נושא העצות צעד קדימה, והפיקו סרטונים מושקעים, אצלנו במתחם, בו ה-members שלנו חולקים עצות מקצועיות.

"המתחם שלנו, הממוקם במע"ר של מודיעין, הוא לא רק קירות ועמדות, אלא מציע הרבה מעבר למ"ר. מעבר למשרד ולשירותי concierge, הדיירים שלנו נהנים גם מחיי קהילה עשירים, קהילה שמפרה את חבריה ומעניקה להם ערך מוסף ממשי. אנחנו מחויבים לא רק לבניית סביבת העבודה הפיזית, אלא גם לבניית האקו-סיסטם במודיעין, והפיכתו לשחקן מוביל בתעשייה הישראלית. בזכות שיתוף הפעולה לו זכינו מגופים מקומיים, כדוגמת "אנחנו הצעירים", אנחנו יכולים להעניק ערך ממשי לבעלי העסקים במודיעין."

קישור לסרטונים:
כללי - https://www.facebook.com/watch/?v=510066473517207&extid=NS-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C
טל לוי דיאמנשטיין - https://fb.watch/7i8XJ04hcD/
ציפי רחמני - https://www.facebook.com/539757544/videos/515688516338718/ 
יפעת מורן ריינברג - https://fb.watch/7i93yzKeo4/

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות